Monstermagnet Skrevet 2. april 2003 #1 Skrevet 2. april 2003 Jeg kunne gjerne tenke meg å høre noen synspunkter på disse påstandene om One Night Stands. La oss få en skikkelig diskusjon!! ONS er åndelig forflatende. ONS er dårlig sex. ONS alminneliggjør noe som egentlig er veldig spesielt. Noen meninger?
Gjest sexysadie Skrevet 2. april 2003 #2 Skrevet 2. april 2003 Åndelig forflatende...? dårlig sex......? Alminneliggjør noe som er meget spesielt???? D er vel opp til hver enkelt å finne ut av om ONS er det rette for dem ikke sant????
ryfia Skrevet 2. april 2003 #3 Skrevet 2. april 2003 Nå er det mange år siden jeg har hatt noen ONS. For de fleste er vel ONS noe en gjør i mangel av noe bedre. Alternativet er ikke god og tygg sex med en partner, men ingen sex i det hele tatt. Mange synes nok at ONS gir dem lite, utenom litt nærhet mens det står på, og synes det er bedre å klare seg på egenhånd. Min erfraring etter et par ONS var at det ikke er noe for meg.
Monstermagnet Skrevet 2. april 2003 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2003 Alminneliggjør noe som er meget spesielt???? Det er vel nettop fordi sex er noe spesielt at folk gjør det !? Hvis du ikke synes sex er noe spesielt, så må du jo ha et ganske platt sexliv, eller hva?
Gjest Mere Te Skrevet 2. april 2003 #5 Skrevet 2. april 2003 Den beste sexen har jeg hatt i langvarig forhold, helt klart. Har opplevd helt utrolig ONS, også, hvor det har vært super tenning - kanskje nettopp fordi det har vært ONS... Nå er det fryktelig lenge siden jeg har hatt ONS, så kanskje jeg glorifiserer det litt?
Gjest sexysadie Skrevet 2. april 2003 #6 Skrevet 2. april 2003 he.he.he. Nei overhodet ikke ett platt sexliv....
starie Skrevet 2. april 2003 #7 Skrevet 2. april 2003 Jeg har aldri hatt en ONS så jeg har ikke noen kommentar til det, utenom at hver og enkelt får gjøre det som føles riktig der og da.
Joplaya Skrevet 2. april 2003 #8 Skrevet 2. april 2003 Vil ikke påstå at det alminneliggjør noe som er spesielt. Hvorfor? Fordi ONS er ren sex og nytelse (om man er heldig :blunke: ). Det spesielle er elskov mellom to personer som elsker hverandre og som klarer å dele mye mer enn det et ONS-par vil kunne dele. Om ONS = dårlig sex? Kommer jo an på det... Har hatt både god og dårlig sex på ONS. Det skumle med ONS er at man ikke vet nok om den andre. Er man dum og ikke bruke prevensjon ved ONS kan man være uheldig å få seg en liten sykdom med på kjøpet. Jeg har vært dum, men heldig.
Livets datter Skrevet 2. april 2003 #9 Skrevet 2. april 2003 Har kun hatt EN, og den var dårlig, ja!!!!! Angre angre, men lære lære....
Gjest sexysadie Skrevet 2. april 2003 #10 Skrevet 2. april 2003 Da må denne typen skjerpe seg. Advar alle vennene dine om ham.....
Livets datter Skrevet 2. april 2003 #11 Skrevet 2. april 2003 Da må denne typen skjerpe seg. Advar alle vennene dine om ham..... Det har jeg gjort allerede, he he.... En snill fyr, men altfor mange "merkelige" ting som kom frem etterhvert.
kopfzerbrechen Skrevet 2. april 2003 #12 Skrevet 2. april 2003 ONS er åndelig forflatende. Helt klart ONS er dårlig sex. Sikkert i 95% i tilfellene ONS alminneliggjør noe som egentlig er veldig spesielt. Det spesielle blir utvasket, og det kan ødelegge for framtidige forhold, veldig kjedelig at når du har funnet en fantastisk mann/kvinne men han/henne takler ikke fortiden din og forholdet går i vasken
Gjest sexysadie Skrevet 2. april 2003 #13 Skrevet 2. april 2003 Takler ikke din mann din fortid så er han ikke så fantastisk alikevel!!!
kopfzerbrechen Skrevet 2. april 2003 #14 Skrevet 2. april 2003 Tenk at man endelig har funnet en virkelig perfekt kjæreste, alt er knall, vært sammen i flere måneder og du ser for deg gifte deg med kjæresten. Men så får kjæresten vite om fortiden, og er helt ærlig og sier: Dette klarer jeg ikke. Da har man kommet i en virkelig kjip situasjon.
Gjest sexysadie Skrevet 2. april 2003 #15 Skrevet 2. april 2003 Ett menneskes personlighet er summen av dets erfaringer.
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2003 #16 Skrevet 2. april 2003 det er ikke så kult når den man har et seriøst forhold med har hatt ONS med de aller fleste han kjenner + en hel del han ikke kjenner. Er ikke alltid så hyggelig å treffe på de gamle ONS'ene som fremdeles tror de er "in", eller å gå rundt i byn på en lørdagskveld, når det er masse uteliv, og tenke "hun, hun, hun, hun, ikke henne, henne, henne, ikke henne, henne, iallefall henne" osv. Det er ikke godt å gå rundt slik, det blir ofte slik. Hvorfor? Enkelt; den man er sammen med, er man gjerne sammen med fordi man elsker. Når man elsker noe, verner man om det. Hvorfor? Fordi det er hos deg, med deg, ved deg. Nei, det er ikke å være eiesyk. Det er kjærlighet. Det ville være unaturlig om man ikke hadde reagert. Det hjelper lite på når andre, i din kjære sin omgangskrets, bruker det mot ham at han har hatt andre. At når han er vekkreist får man høre "ja, du er vel ikke redd for? Hæh?" Eller som verst er, når guttene i hans omgangskrets bruker hans fortid for å erobre deg. Man er gjerne svak når man elsker en person. Man vil tro det beste, samtidig som man tror det verste, for å verne seg selv i tilfelle det verste er sant. Slik at man ikke får overraskelser. Osv. Jeg er ikke imot dem som har ONS, herregud, gjør som dere vil. Jeg sier bare at jeg selv, som den personen jeg er, ikke kunne klart det. Rykter er ofte ikke noe man selv skaper. En dråpe blir lett et hav, et ONS blir lett 15 orgier.
Junebug Skrevet 2. april 2003 #17 Skrevet 2. april 2003 Takler ikke din mann din fortid så er han ikke så fantastisk alikevel!!! Enig med deg, SS. Er man singel over lang tid kan ONS være en piff for selvtilliten. Jeg tror ikke voksne mennesker har godt av å gå for lenge uten sex. Hvor lenge for lenge er, er selvfølgelig veldig individuelt. ONS kan være god sex og det kan være dårlig - akkurat som sex med fast partner. Den beste sexen jeg har hatt har vært med fast partner, men ONS har noe for seg det også . Noen ganger tør man slippe seg litt mer løs med en man ikke kjenner.
Monstermagnet Skrevet 3. april 2003 Forfatter #18 Skrevet 3. april 2003 Og det kanskje aller verste med ONS, er å våkne opp i en fremmed leilighet, fyllesyk og dårlig ånde, og må ta bussen hjem. :x Evt. å våkne opp med en fremmed i senga som forventer morgensex, frokost og at jeg kjører henne hjem. :evil: Grøssss!! Monster
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2003 #19 Skrevet 3. april 2003 Var det nå det gikk opp for meg hvorfor ONSdag kalles Lillelørdag?
silje22 Skrevet 3. april 2003 #20 Skrevet 3. april 2003 Den beste sexen jeg har hatt var en ONS. Selv om jeg angrer som bare det. Skulle bare ønske det aldri hadde skjedd. Silje
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå