Gå til innhold

Vanligste årsak til gjensitting

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Den vanligste grunnen til gjensitting her hos oss er rett og slett at man ikke har gjort leksene. Dette skjer bare i ett fag, da, engelsk. Det kommer virkelig an på læreren. Men han har sluttet med det nå, selv om det fortsatt er en god del som gir blaffen.

En tid brukte vi å ha parade i stedet, det var på grunn av skulk.

Så det er vel generell ulydighet det er snakk om når man vurderer gjensitting. Huff, det hørtes rart ut. icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var meg der oppe.

Går siste året på ungdomsskolen.

På barneskolen var det ikke gjensitting i det hele tatt. Men litt tilfeldig banking av elevene var visst greit.

En rar, rar verden, og helt syk i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Trodde ærlig talt det var slutt på dette med å sitte igjen,som straff for ikke gjort lekse eller dårlig oppførsel etc.Vi er i 2002.Som foreldre hadde jeg reagert mot evt lærer her.Det er da andre måter i dagens samfunn de takler disse problemer.Grøssss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Er lærer på barneskole, og har ALDRI latt noen "sitte igjen"! Det har selvfølgelig hendt at det har vært behov for å snakke med en eller flere elever etter timen, men gjensitting tror jeg ikke noen på vår skole bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Jeg trudde det var helt slutt på sånt jeg, og at det var fint lite lærere kunne gjøre med diverse disiplinproblemer. Vi hadde aldri gjensitting eller sånne parader på ungdomsskolen (92-95). Heller ikke barneskolen. Aldri hørt om noen i min generasjon som har måttet sitte igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en annen gjest

hei,

hvorfor er du så himla opptatt av dette spørsmålet? det har jo gått igjen og igjen og igjen her.....

Hvis du føler deg urettferdig behandlet på skolen så bør du ta dette opp med skoleledelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...