Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #1 Del Skrevet 3. april 2002 Hva er vanligste årsak til at barn må sitte igjen på skolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2002 #2 Del Skrevet 5. april 2002 Den vanligste grunnen til gjensitting her hos oss er rett og slett at man ikke har gjort leksene. Dette skjer bare i ett fag, da, engelsk. Det kommer virkelig an på læreren. Men han har sluttet med det nå, selv om det fortsatt er en god del som gir blaffen. En tid brukte vi å ha parade i stedet, det var på grunn av skulk. Så det er vel generell ulydighet det er snakk om når man vurderer gjensitting. Huff, det hørtes rart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2002 #3 Del Skrevet 5. april 2002 Hva slags skole går du på barne eller ungdomsskole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2002 #4 Del Skrevet 5. april 2002 hva er parade???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2002 #5 Del Skrevet 5. april 2002 Måtte møte en time før skolestart ofte på grunn av forsentkomming. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luna Skrevet 7. april 2002 #6 Del Skrevet 7. april 2002 Ja, det var meg der oppe. Går siste året på ungdomsskolen. På barneskolen var det ikke gjensitting i det hele tatt. Men litt tilfeldig banking av elevene var visst greit. En rar, rar verden, og helt syk i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2002 #7 Del Skrevet 8. april 2002 Trodde ærlig talt det var slutt på dette med å sitte igjen,som straff for ikke gjort lekse eller dårlig oppførsel etc.Vi er i 2002.Som foreldre hadde jeg reagert mot evt lærer her.Det er da andre måter i dagens samfunn de takler disse problemer.Grøssss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 8. april 2002 #8 Del Skrevet 8. april 2002 Er lærer på barneskole, og har ALDRI latt noen "sitte igjen"! Det har selvfølgelig hendt at det har vært behov for å snakke med en eller flere elever etter timen, men gjensitting tror jeg ikke noen på vår skole bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2002 #9 Del Skrevet 8. april 2002 Til Luna Har du selv fått sitte igjen for lekseglemming? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2002 #10 Del Skrevet 14. september 2002 Er det flere som har fått sitte igjen på skolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 14. september 2002 #11 Del Skrevet 14. september 2002 Jeg trudde det var helt slutt på sånt jeg, og at det var fint lite lærere kunne gjøre med diverse disiplinproblemer. Vi hadde aldri gjensitting eller sånne parader på ungdomsskolen (92-95). Heller ikke barneskolen. Aldri hørt om noen i min generasjon som har måttet sitte igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en annen gjest Skrevet 15. september 2002 #12 Del Skrevet 15. september 2002 hei, hvorfor er du så himla opptatt av dette spørsmålet? det har jo gått igjen og igjen og igjen her..... Hvis du føler deg urettferdig behandlet på skolen så bør du ta dette opp med skoleledelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå