Gjest KATTAstrofe Skrevet 1. april 2003 #1 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg har eksamen om ikke så lenge, og er rimelig lei KG om dagen, så jeg tror jeg tar meg en pause, i alle fall til jeg har unnagjort den eksamenen! Kos dere da, jenter :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 1. april 2003 #2 Del Skrevet 1. april 2003 Lykke til med eksamen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 1. april 2003 #3 Del Skrevet 1. april 2003 Lykke til KATTAstrofe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 1. april 2003 #4 Del Skrevet 1. april 2003 Lykke til med eksamen da KATTAstrofe... Håper det går kjempe bra..... :D Klem til deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. april 2003 #5 Del Skrevet 1. april 2003 Kaaaaaa? Stekk du? Huffe! Tænkte akkurat på dæ og sku send dæ en pm. Æ gjør det imårra, så hold dæ på KG tel da!! Nu må æ kryp tel køys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 2. april 2003 #6 Del Skrevet 2. april 2003 p-p-p-pyse! Håper du ikke stikker fra IRC også da? :kysse: Kommer til å savne deg bæib! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 2. april 2003 #7 Del Skrevet 2. april 2003 Lykke til med eksamen Kattastrofe. Blir godt å se deg når du er her igjen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 2. april 2003 #8 Del Skrevet 2. april 2003 Lykke til med eksamen :D Stå på klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 2. april 2003 #9 Del Skrevet 2. april 2003 Lykke til på eksamen!!! Skal krysse fingrer og tær for deg. Stoooor klem :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scampi Skrevet 2. april 2003 #10 Del Skrevet 2. april 2003 Krysser fingre jeg også At du klarer å holde deg borte fra forumet står det respekt av Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 2. april 2003 #11 Del Skrevet 2. april 2003 Lykke til, vennen. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 2. april 2003 #12 Del Skrevet 2. april 2003 Lykke til på eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå