Gå til innhold

Hva er den verste gaven du har fått av en kjæreste?

Gjest antigartner

Anbefalte innlegg

En snusboks :fnise: Han har aldri vært så flink med sånt, og var litt flau selv da jeg fikk den. Han er perfekt på alle andre måter, så jeg får heller tåle at han ikke er av den mest romantiske sorten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eksen kom med dadler(!!!) som han hadde funnet i et skap hos foreldre sine, da jeg lå på barsel etter fødselen, og kalte det barselgave..

Det verste er at han ble sur fordi jeg ikke var takknemlig nok for omsorgen.

Anonymous poster hash: e5ecb...cf2

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et brettspill av mannen min. Forsåvidt hyggelig det, hadde det bare ikke vært for at dette var en etterligning av et spill vi allerede har (og begge to liker). Forskjellen var at dette var vinklet religiøst. Type: Lær Guds ord og bli Guds gode hjelper gjennom dette familiespillet.

Jeg er ikke religiøs, jeg misliker sterkt religiøs "propaganda" og misjonering. Og det vet han godt etter 15 år sammen. Han er det minste ikke religiøs selv heller.

Det står med plasten på fortsatt. Selvsagt kjøpt langt unna så det er håpløst å få returnert det. Og jeg har ikke hjerte til å gi vekk misjonering til andre heller, fysj.

Anonymous poster hash: f65f6...04d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har igrunn vært heldig med gavene fra samboeren(Hvis man ser bort fra kamasutra starterkittet jeg måtte åpne forran hele slekten på julaften en gang) men første året vi var sammen kjøpte han en klokke til seg selv på bursdagen min, i begeistringen over den nye klokken glemte han å kjøpe gave til meg-

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av mn eks fikk jeg et hjemme laget gavekort hvor det stod massasje... Da jeg skulle få denne massasjen bestod det av at han satt å poka meg med en finger i ryggen mens han selv lå henslengt på senga.. ble irritert, han var en slask..

av min nåværende mann har jeg ikke fått mer en en bursdagsgave, fikk bare blomster flere år på rad, greit nok, men så et år fikk jeg en skikkelig flott fjellbukse og den ble jeg såå glad i! Julegaver har han vært veldig flink med! flere ting jeg bruker daglig. Han sier han ikke er flink med gaver, men han kan når han vil!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en rulle (sånn til å fjerne hunde og kattehår fra klærne) fra IKEA til bursdagen min et år... Pakket inn og greier....

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Tja, ble litt skuffa til bursdagen min i fjor. Vi hadde skaffet dagspass til en festival for å se ett band. Jeg var ikke så interessert men ble med for han sin skyld. Noen dager før bursdagen min (en uke før festivalen) sa han bare "Kan ikke det dagspasset bare være bursdagsgaven din a, så slipper du å overføre penger til meg." Sa bare det var greit, men var ganske skuffet. Hadde håpet han i det minste ville gi meg noe smått på bursdagen min, men neida. :P

I år sa jeg at det ikke er aktuelt at det dagspasset blir bursdagsgaven min (denne gangen er festivalen dagen etter bursdagen min) og han har å kjøpe bursdagsgave til meg i år. :ler:

Her må du love å oppdatere oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva fikk du ? Og om du har bursdag i dag så : Gratulerer med dagen !!!! :gave::gave::gave::gave::tommelsmil:

Takk!

Fikk to fine gensere og Ringeren i Notre Dame. :nigo:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min elsker å kjøpe gaver på elkjøp. Spør meg ikke om hvorfor. ..

Hittil har jeg fått dvd spiller, blender og video kamera.

Gitt tydelig beskjed om hva jeg ønsker meg så han har blitt flinkere nå:-)

Anonymous poster hash: 7ad75...c38

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Kjæresten min elsker å kjøpe gaver på elkjøp. Spør meg ikke om hvorfor. ..

Hittil har jeg fått dvd spiller, blender og video kamera.

Gitt tydelig beskjed om hva jeg ønsker meg så han har blitt flinkere nå:-)

Anonymous poster hash: 7ad75...c38

jeg syns de gavene du ramser opp høres bra ut :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

jeg syns de gavene du ramser opp høres bra ut :)

Er så enig...er det enkelte som forventer diamanter hver gang?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi min kjæreste hadde vært på taxfri etter en bytur med gutta. Han var supersøt å kjøpte meg sminkesett og parfyme. Men jeg stusset litt over parfymen flaska var helt annerledes, fant tilslutt ut at han hadde kjøpt herre varianten av den parfymen jeg bruker! Absolutt ikke den verste gaven, bare veldig morsomt! :D

Anonymous poster hash: 3af3c...468

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Er så enig...er det enkelte som forventer diamanter hver gang?

jeg derimot hadde blitt skuffa om jeg fikk smykker og sånt dill. Av og til er ok men jeg foretrekker gaver jeg kan ha nytte av eller kan ha det gøy med
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...