Zidji Skrevet 13. august 2014 #461 Del Skrevet 13. august 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 13. august 2014 #462 Del Skrevet 13. august 2014 Slår dere alle sammen; jeg fikk en pose griseknokler (sånn gammel "godteri") av svigers i bursdagsgave Mener du bokstavelig? Det er vel sånt hunder får å gnage på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #463 Del Skrevet 13. august 2014 Potteplante (ildtopp) UTEN ordentlig potte. Bare sånnen brun plastikkgreie som røttene hang ut av Stakkar han skulle gi meg blomster til bursdagen og så vel ikke forskjell på en fin bukett og den potteplanta. Ps; den var ikke pakka inn, sto bare i en sånn brun plantasjen pose Anonymous poster hash: 5f224...f47 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 13. august 2014 #464 Del Skrevet 13. august 2014 Tja, ble litt skuffa til bursdagen min i fjor. Vi hadde skaffet dagspass til en festival for å se ett band. Jeg var ikke så interessert men ble med for han sin skyld. Noen dager før bursdagen min (en uke før festivalen) sa han bare "Kan ikke det dagspasset bare være bursdagsgaven din a, så slipper du å overføre penger til meg." Sa bare det var greit, men var ganske skuffet. Hadde håpet han i det minste ville gi meg noe smått på bursdagen min, men neida. I år sa jeg at det ikke er aktuelt at det dagspasset blir bursdagsgaven min (denne gangen er festivalen dagen etter bursdagen min) og han har å kjøpe bursdagsgave til meg i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 13. august 2014 #465 Del Skrevet 13. august 2014 Sagbukk... slå den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 13. august 2014 #466 Del Skrevet 13. august 2014 Husker jeg fikk av en eks (Skal nevnes at vi ikke var sammen særlig lenge.) ga meg et par pumps. I grunn veldig fine. Så kom reglen om at eksen hans hadde snakket og mast om disse skoene i øst og vest, så han hadde reist til Italia for å kjøpe dem til henne. Han fikk ikke til å gi dem til henne, så da ble de lempet over på meg. Hadde vært en fin gave, men syns det blir helt feil at han skal snakke om at gaven strengt tatt ikke var ment til meg, men med eksdama, og hvor mye han savnet henne og hvor mye skoene hadde betydd for henne. På toppen av det hele så var skoene bitte, bitte små, nesten som et barns, mens jeg har mer mannebein. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 13. august 2014 #467 Del Skrevet 13. august 2014 Husker jeg fikk av en eks (Skal nevnes at vi ikke var sammen særlig lenge.) ga meg et par pumps. I grunn veldig fine. Så kom reglen om at eksen hans hadde snakket og mast om disse skoene i øst og vest, så han hadde reist til Italia for å kjøpe dem til henne. Han fikk ikke til å gi dem til henne, så da ble de lempet over på meg. Hadde vært en fin gave, men syns det blir helt feil at han skal snakke om at gaven strengt tatt ikke var ment til meg, men med eksdama, og hvor mye han savnet henne og hvor mye skoene hadde betydd for henne. På toppen av det hele så var skoene bitte, bitte små, nesten som et barns, mens jeg har mer mannebein. Så utenksomt av han 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartbeat Skrevet 13. august 2014 #468 Del Skrevet 13. august 2014 Tja, ble litt skuffa til bursdagen min i fjor. Vi hadde skaffet dagspass til en festival for å se ett band. Jeg var ikke så interessert men ble med for han sin skyld. Noen dager før bursdagen min (en uke før festivalen) sa han bare "Kan ikke det dagspasset bare være bursdagsgaven din a, så slipper du å overføre penger til meg." Sa bare det var greit, men var ganske skuffet. Hadde håpet han i det minste ville gi meg noe smått på bursdagen min, men neida. I år sa jeg at det ikke er aktuelt at det dagspasset blir bursdagsgaven min (denne gangen er festivalen dagen etter bursdagen min) og han har å kjøpe bursdagsgave til meg i år. Dårlig gjort uansett og ikke spandere den festivalbilletten når det var han som ville ha deg med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 13. august 2014 #469 Del Skrevet 13. august 2014 Fikk en olabukse, skjorte fra Jean Paul og endel klær fra Moods of Norway fra eksen til jul et år. Jamen det var vel ikke dårlig, tenker dere kanskje?, nei slettes ikke, men det skulle vise seg at hun hadde stjålet pengene fra meg! Det absolutt verste er at da jeg endelig ble kvitt henne så ga hun bort mesteparten av de nevnte klærne til sin nye kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 13. august 2014 #470 Del Skrevet 13. august 2014 Tja, ble litt skuffa til bursdagen min i fjor. Vi hadde skaffet dagspass til en festival for å se ett band. Jeg var ikke så interessert men ble med for han sin skyld. Noen dager før bursdagen min (en uke før festivalen) sa han bare "Kan ikke det dagspasset bare være bursdagsgaven din a, så slipper du å overføre penger til meg." Sa bare det var greit, men var ganske skuffet. Hadde håpet han i det minste ville gi meg noe smått på bursdagen min, men neida. I år sa jeg at det ikke er aktuelt at det dagspasset blir bursdagsgaven min (denne gangen er festivalen dagen etter bursdagen min) og han har å kjøpe bursdagsgave til meg i år. den var litt kjip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nuggets Skrevet 13. august 2014 #471 Del Skrevet 13. august 2014 Fikk en brødrister av eksem min til bursdagen min i fjor, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmeis Skrevet 13. august 2014 #472 Del Skrevet 13. august 2014 Mener du bokstavelig? Det er vel sånt hunder får å gnage på. Ja! Det regnes visstnok som godteri, sånn som folk spiste på 70-tallet? Var ganske pinlig, jeg prøvde å virke oppriktig glad, og takket pent, men "hei, takk for griseknoklene, akkurat det jeg ønsket meg" er vanskelig å fake. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 14. august 2014 #473 Del Skrevet 14. august 2014 (endret) Dårlig gjort uansett og ikke spandere den festivalbilletten når det var han som ville ha deg med. Det plaget meg ikke så mye. Liker å være økonomisk uavhengig og jeg visste jo hvor gjerrig han er når jeg inngikk forholdet. Han kjøpte gave i går da, så da blir det ikke samme situasjon igjen i år. Spent. :D Endret 14. august 2014 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 14. august 2014 #474 Del Skrevet 14. august 2014 En levende kanin.. Som jeg måtte frakte ned fra nord Norge til sør Norge når jula var ferdig. Lettvint! Man gir ikke folk levende dyr i gave, med mindre det er avklart på forhånd. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 14. august 2014 #475 Del Skrevet 14. august 2014 Mamma fikk en kjevle av exen sin en gang. De var 17 og bodde begge hjemme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina86 Skrevet 14. august 2014 #476 Del Skrevet 14. august 2014 Mamma fikk brannslokkningsapparat på bryllupsdagen av pappa en av de første årene de var gift. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartbeat Skrevet 14. august 2014 #477 Del Skrevet 14. august 2014 Det plaget meg ikke så mye. Liker å være økonomisk uavhengig og jeg visste jo hvor gjerrig han er når jeg inngikk forholdet. Han kjøpte gave i går da, så da blir det ikke samme situasjon igjen i år. Spent. :D Spennende, kanskje han har lært nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 14. august 2014 #478 Del Skrevet 14. august 2014 Så utenksomt av han Når jeg tenker meg om så gjorde han det med alle gavene jeg fikk fra ham. Ikke veldig classy fyr med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #479 Del Skrevet 14. august 2014 Jeg fikk fiskestang i julegave fra mannen for noen år siden. Tanken var god, han ville at vi skulle dra på fisketur sammen. Turen venter jeg fremdeles på, og stanga var av type aller billigste ubrukelige sort fra Clas Ohlsson. Anonymous poster hash: 9fcea...246 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DoomCake Skrevet 14. august 2014 #480 Del Skrevet 14. august 2014 Min samboer kastet 1000kr på meg en gang. I en krangel, på bursdagen min. "Her er den jævla presangen din". Jeg ble bare enda mer lei meg, for jeg ville ha en gave, ikke penger. Det visste han. Ååh, blir fremdeles sint av å tenke på det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå