Gjest bustyvel Skrevet 22. juli 2014 #441 Del Skrevet 22. juli 2014 Fikk en cd fra en fyr en gang. Danseband, som var på medlemskap i Coop, der han jobbet. Haha. Min nåværende er veldig flink, så har ikke noe kleint å melde om fra den kanten (enda...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #442 Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg har fått noen passe dårlige gaver av mine ekser: Vulgært sex-undertøy som jeg ikke følte meg vel i, men må bruke for hans nytelse. Opplevdes ikke som noen gave til meg, akkurat. Håndjern, når jeg hadde spesifisert i god tid at jeg absolutt ikke ønsket meg håndjern (men skjønte at han hadde en fantasi om det). Massasje, når han visste at jeg fikk massasje dekket av helseforsikringen på jobb (og gikk jevnlig). Så fullstendig bortkastet av han å brukke 900 kr på noe jeg fikk gratis. Og det fikk meg til å lure på om han hørte på noe av det jeg fortalte han, for jeg hadde fortalt han at jeg gikk gratis til massasje flere ganger. Anonymous poster hash: 0cd21...3d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charro Skrevet 22. juli 2014 #443 Del Skrevet 22. juli 2014 Ett blått hjertesmykke som tydeligvis eksen hans skrev til meg om å få tilbake 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
YogiTea Skrevet 22. juli 2014 #444 Del Skrevet 22. juli 2014 En levende kanin.. Som jeg måtte frakte ned fra nord Norge til sør Norge når jula var ferdig. Lettvint! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #445 Del Skrevet 22. juli 2014 En levende kanin.. Som jeg måtte frakte ned fra nord Norge til sør Norge når jula var ferdig. Lettvint! Det var jo en god gave det da. :D Anonymous poster hash: d3826...1e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 22. juli 2014 #446 Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg fikk en film i julegave, med Jens Stoltenberg, den dokumentaren som gikk på tv, som jeg fulgte med på, dette hadde han fått med seg og mente jeg ville bli glad for filmen. Da kunne jeg se den så ofte jeg ville Samme fyren ga meg også et smykkesett i sølvdoublé type Nille-smykke, "nøye valgt ut" og var en dråpe som han mente skulle ligge mellom puppene mine. Kjedet var for kort til det, og jeg har ikke utringning uansett. Han lagde meg 10 cd-plater med diverse musikk jeg kunne ha i bilen. Egentlig søtt. Det ble slutt etter ett år (mange år siden) og jeg satte på en av platene for første gang helt tilfeldig for noen måneder siden. Mellom sangene dukket plutselig stemmen hans opp der han proklamerte sin kjærlighet til meg. Litt spesielt så mange år etter. Da det ble slutt fikk jeg en gave-eske med kvitteringer. Han hadde tatt vare på alle kvitteringer på det han hadde handlet mens vi var sammen (Han hadde gulet ut alt han mente jeg skyldte han, alt fra sjokolade han hadde handlet på eget initiativ, til halvparten av bensin når jeg hadde sittet på. Tror egentlig den gaven topper det meste Anonymous poster hash: b935c...a9b [/quote Alt var ikke håpløstmnen det siste! : au! Hva tenker de da ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 22. juli 2014 #447 Del Skrevet 22. juli 2014 Ett blått hjertesmykke som tydeligvis eksen hans skrev til meg om å få tilbake Herregud så smålig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 22. juli 2014 #448 Del Skrevet 22. juli 2014 Fikk et todelt antrekk i hvit silke. Mulig den var fin,men jeg er overhodet ikke typen til å bruke sånt! Menn må unngå slikt,og ting de selv liker. De må kjenne partneren bedre :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 22. juli 2014 #449 Del Skrevet 22. juli 2014 Tja, må vel være telefonen fra en eks på bursdagen min for rundt 14 år siden når han dumpet meg og sa han ikke kom tilbake. Hadde det nå bare vært tidspunktet som var helt rævva, men han lot meg også stå igjen med en del ubetalte regninger som han skulle ha betalt siden vi bodde sammen noen måneder (jeg var student) til ca 14.000... Dum som jeg var tok jeg idioten tilbake når han kom krypende etter noen uker, ved å merke var det helt uaktuelt å bo i samme leilighet fra min side, så litt hadde jeg vel lært. Tok meg ca 6mnd til å dumpe ham for godt. Heldigvis er nåværende kjæreste av et helt annet kaliber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiaflyr Skrevet 22. juli 2014 #450 Del Skrevet 22. juli 2014 Sagbukk... slå den! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yxnyx Skrevet 22. juli 2014 #451 Del Skrevet 22. juli 2014 Etter en utenlandstur hadde mannen kjøpt en gyselig bluse med matchende skinnbelte til. I farger jeg overhodet ikke kler. Og det verste var at det var noe designgreier, og rådyrt. Så jeg har måttet bruke det noen ganger, og har det fortsatt hengende i skapet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #452 Del Skrevet 22. juli 2014 Min nåværende mann (som nå er blitt kjempe flink til å kjøpe gaver, får masse flott friluftsting og klær av han) gav meg de første årene blomster i gave, de var fine de men de bare dør... Min eks ga meg en lapp hvor det stod "gavekort på massasje", han "masserte" meg i 5 min.. siste jul vi var sammen fikk ha nintendo wii av meg og jeg fikk ingen ting, pga han hadde fridd noen uker før og kjøpt de billigste tynneste, ringene som finnes.. sjekket prisen på dem senere og de to til sammen var billigere enn nintendoen, de var heller ikke ekte av ulike grunner gikk jeg ikke lenge med den ringen Anonymous poster hash: 172b1...3c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #453 Del Skrevet 22. juli 2014 En kjempesvær Diddl-kosebamse. Syns den var dritkul der og da, men nå som jeg bor i en liten leilighet er det mildt sagt problematisk å plassere det store udyret. Den er godt over meteren høy og har svære bein. Klarer ikke få plass til den i en svart søppelsekk engang... Har ikke hjertet til å kvitte meg med den heller, fordi den var så dyr og er jo egentlig litt kul. Anonymous poster hash: c4885...b05 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #454 Del Skrevet 22. juli 2014 Halvtårpresang?Anonymous poster hash: 03c0a...7a7 vi var vanvittig forelsket og hadde flyttet sammen. Halvtårspresang skjedde bare den gangen og det var kun hans innfall. Han fikk ingenting av meg.Anonymous poster hash: dee2f...108 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredagsbarn Skrevet 22. juli 2014 #455 Del Skrevet 22. juli 2014 Fikk en kalkulator til 18årsdagen av eksen. Det var vel ikke akkurat DET som stod på toppen av ønskelisten da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #456 Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg fikk "gavekort" på sydentur i bursdagspresang av ex'en, det var bare det at på gavekortet sto det at jeg fikk gaven om jeg slanket meg 10 kilo. Så bursdagsgaven min avhang av at jeg slanket meg, ellers fikk jeg ikke noe. Kjenner at jeg fortsatt blir lei meg av å tenke på det. Anonymous poster hash: 037a4...376 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #457 Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg måtte spandere reise på kjæresten min i bursdagsgave til meg selv for å få feiret sammen. Jeg var student med ikke akkurat god råd, han jobbet 100% med god lønn, men kunne ikke "ta seg råd" til flybillett. Jeg fikk ikke gave, og komme på besøk var visst bra nok. Er det nødvendig å si at dette er en ex? Anonymous poster hash: 10055...527 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 22. juli 2014 #458 Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg fikk "gavekort" på sydentur i bursdagspresang av ex'en, det var bare det at på gavekortet sto det at jeg fikk gaven om jeg slanket meg 10 kilo. Så bursdagsgaven min avhang av at jeg slanket meg, ellers fikk jeg ikke noe.Kjenner at jeg fortsatt blir lei meg av å tenke på det. Anonymous poster hash: 037a4...376 For en grusom gave! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snoker Skrevet 23. juli 2014 #459 Del Skrevet 23. juli 2014 I 2 års gave fikk jeg synsundersøkelse Ja og en bok av helstrøm med gourmet retter som jeg aldri vil ha råd til å lage selv. Han fikk metallica konsert med barnevakt av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmeis Skrevet 25. juli 2014 #460 Del Skrevet 25. juli 2014 Slår dere alle sammen; jeg fikk en pose griseknokler (sånn gammel "godteri") av svigers i bursdagsgave 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå