Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så du hadde mange andre snutter, bl.a din fødsel.

Bare lurer.. hvorfor vil du vise frem så private bilder (ditt barn, din familie, fødselen) for alle og en hver?

Skrevet

Hvorfor ikke? Om en har noe fint kan en vel dele det med andre.

Det er jo ikke akkurat pinkoder og personnummer vi deler ut.

Vi synes det er triveligere med en snutt enn å lesse fotoalbum i fanget på besøkende og messe i vei om ditt og datt.

Slipper også å brenne cd kopier til hele slekta.

Snutten kan en fjerne når man finner det for godt.

Gjest Gjest J_25
Skrevet

Synes det var kjempefine bilder, og så lenge man er obs på "farene" ved å dele slikt, men fortsatt komfortabel med det så synes jeg man fint kan gjøre det.

Kjempefine bilder, og nydelig liten tulle!

Tenk at jeg skal få en sånn selv om bare fire måneder! :rødme:

Gjest Gjest_Vilja_*
Skrevet
Hvorfor ikke? Om en har noe fint kan en vel dele det med andre.

Det er jo ikke akkurat pinkoder og personnummer vi deler ut.

Vi synes det er triveligere med en snutt enn å lesse fotoalbum i fanget på besøkende og messe i vei om ditt og datt.

Slipper også å brenne cd kopier til hele slekta.

Snutten kan en fjerne når man finner det for godt.

Slutt å være dum! Snutten kan fjernes når man finner det for godt...det er bare tull. Alle bilder du laster opp til internett må du regne med blir der til evig tid, du gir fra deg kontrollen. Vet du at pedofile liker veldig godt å bruke bilder av barn, klipp-og-lim med photoshop, og så er de satt i en seksuell situasjon? Naive foreldre gir pedofile masse materiale på internett. Hadde du syntes det hadde vært særlig kult om pedofile utvekslet seksuelle bilder av barnet ditt, og koste seg med dem??

http://www.korspahalsen.no/start/theme.asp...ID=19&ID=43

Skrevet (endret)
Slutt å være dum! Snutten kan fjernes når man finner det for godt...det er bare tull. Alle bilder du laster opp til internett må du regne med blir der til evig tid, du gir fra deg kontrollen. Vet du at pedofile liker veldig godt å bruke bilder av barn, klipp-og-lim med photoshop, og så er de satt i en seksuell situasjon? Naive foreldre gir pedofile masse materiale på internett. Hadde du syntes det hadde vært særlig kult om pedofile utvekslet seksuelle bilder av barnet ditt, og koste seg med dem??

Nå er du dessverre helt på bærtur. Filmen er nå fjernet og jeg utfordrer deg til å finne den igjen.

At alt som legges ut på nett blir der til evig tid er svada. Slike ting skriver media om bare fordi de ønsker å gjøre slike som deg redde. Frykt selger aviser.

At du er en paranoid gammal gås er vel egentlig greit.

Hadde du syntes det hadde vært særlig kult om pedofile utvekslet seksuelle bilder av barnet ditt, og koste seg med dem??

Jeg har ikke ord... Tenker du slik hele tiden fordi du selv er misbrukt eller er det fordi du tror alt du leser.

Om pedofile ønsker bilder av barn som senere kan manipuleres, ja-så får de tak i dem. Overalt er det bilder av barn. Hvor langt er du villig til å gjøre deg selv til offer for en liten gruppe syke mennesker.

Endret av minna73
Skrevet

http://www.archive.org/index.php

Der kan du søke på internetsider, du kan se hvordan en side så ut for flere år siden og enkelte steder så kan du laste ned ting som ikke lenger er tilgjengelig i dag. Du kan kalle det en tidsmaskin for internett.

Alle sider blir nok ikke lagret like godt og de må kanskje være der ei stund, men når du laster opp ting på nettet så kan også folk laste det ned i gjen og gjøre hva de vil med det.

Gjest Gjest_Vilja_*
Skrevet
Nå er du dessverre helt på bærtur. Filmen er nå fjernet og jeg utfordrer deg til å finne den igjen.

At alt som legges ut på nett blir der til evig tid er svada. Slike ting skriver media om bare fordi de ønsker å gjøre slike som deg redde. Frykt selger aviser.

At du er en paranoid gammal gås er vel egentlig greit.

Jeg har ikke ord... Tenker du slik hele tiden fordi du selv er misbrukt eller er det fordi du tror alt du leser.

Om pedofile ønsker bilder av barn som senere kan manipuleres, ja-så får de tak i dem. Overalt er det bilder av barn. Hvor langt er du villig til å gjøre deg selv til offer for en liten gruppe syke mennesker.

Jeg er ikke en paranoid gammale gås, jeg er en kvinne i begynnelsen av 30-åra som er utdannet + jobber innen IT... Redd Barna jobber mye med holdningsskapende arbeid, og prøver å få foreldre til å forstå hvorfor det ikke er lurt å legge ut bilder fra sydenturen av barna deres som leker på en strand. Uskyldig for de fleste, opphissende for noen få.

Du skal alltid regne med at det du legger ut på nett vil bli liggende der, selv om du prøver å fjerne det. Du gir fra deg kontroll. Selv om filmen din er fjernet nå, vet du ikke om noen eller hvor mange som lastet den ned før du fjernet den.. La den lokalt på sin maskin, kanskje senere laster den opp på en pedo-side. I den forstand må du alltid regne med at ting du legger ut på nett, potensielt blir der for evig.

Jeg skjønner at du føler deg dum og blir defensiv, men jeg sa fra ganske skarpt så du tenker mer igjennom dette senere. Selv om pedofile får tak i bilder, så er ikke det en unnskyldning du bør gjemme deg bak. Du har ansvar for å beskytte DINE barn.

Skrevet
Redd Barna jobber mye med holdningsskapende arbeid, og prøver å få foreldre til å forstå hvorfor det ikke er lurt å legge ut bilder fra sydenturen av barna deres som leker på en strand. Uskyldig for de fleste, opphissende for noen få.

Jeg tenker ikke la de få det her er snakk om få styre mine valg.

Det finnes syke folk med forskjellige hensikter hvor enn en ferdes, å ta det inn over seg er nok bra.

Jeg beskytter mine barn som jeg ser det best og jeg mener det ikke formålstjenlig å være hysterisk opptatt av og på vakt mot pedofile.

Sunn fornuft funker fremdeles. Jeg har ikke tenkt å låse barna mine inne i frykt.

30 år gamle tørre gjess som du og de andre bedreviterne her inne kakler best i fred..

La folk få gjøre som de vil og slutt med prekinga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...