Gå til innhold

Jeg har fått lappen!


Gjest Tweek

Anbefalte innlegg

GRATULERER!! Tenkte på deg faktisk og lurte på hvordan det gikk!!

Ville også bare si, JEG FIKK LAPPEN I GÅR!!! :reise::reise::reise:

Vi kan kjøre bil alene!!

Gratulerer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATTIS!!! Herregud så misunnelig jeg er nå!! Skal ha 19. og håper på det beste... kan du ikke fortelle om hvordan det var? hvilke teknisk spørsmål fikk du osv? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATTIS!!! Herregud så misunnelig jeg er nå!! Skal ha 19. og håper på det beste... kan du ikke fortelle om hvordan det var? hvilke teknisk spørsmål fikk du osv? :klemmer:

Jeg svarer (siden jeg fikke LAPPEN i går) ;)

Med tekniske spørsmål skal man egentlig trekke en lapp, jeg valgte nr. 8 og skulle vise hvordan fjernlysene virket (men kankje lappene er forskjellige sånn at man ikke kan sammarbeide-hjelpe-hverandre). Kanskje du kan spørre skolen din om de har en sikkerhetssjekklapp som du kan øve på.. Jeg bestilte faktisk en egen time for å lære meg det, kjekt å vite samt gjorde meg mindre nervøs før oppkjøring.

Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG BESTO! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Jeg har lappen, jeg har lappen :juhu: :sol:

Jeg er så overaktiv og fjollete nååååååå :-D weeeeeeeeeeee!!

Jeg har allerede ringt mamma, pappa og send mail til sjefen på cba :ler: Dette må alle vite! Sambo l.ot meg kjøre bilen hans og jeg burde fått bot allerede (nei jeg er ikke stolt, men jeg likte ikke å kjøre bilen og jeg var så nervøs enda). Har kjørt på rødt lys og kjørt uten lys forbi politiet. grøss! Det skal ikke blir en vane for å si det sånn! Har en god del igjen å lære :Nikke:

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :juhu: :juhu:

Gratulerer med førerkortet :)

Jeg kjørte på tre røde lys første gangen jeg kjørte bilen i oslo etter å ha fått førerkortet. Å begynne i hovedstaden etter å ha fått førerkortet "på bygda" dagen før var ikke det lureste jeg gjorde. Men det har rettet seg.

Når du får øvet deg alene vil du se at du blir mer sikker og flinkere til å takle de fleste situasjonene du kommer opp i med bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheheheheheeeeeeeeeeeeeee ... Graulerer masse!

Virtuelle kjørehansker utdeles herved :)

Edit: Graulerer? GRATULERER selvsagt ... :fnise:

Skrivefeiler er alltid fint.

Her blir jeg jo graulert og gratulert :fnise:

Tusen takk blondie65

Gratulerer med lappen :ler:

Det går sikkert bra å kjøre alene, husker første gangen jeg kjørte alene etter at jeg tok lappen, ble skikkelig overraska da jeg fant ut at det gikk jo kjempegreit. :ler:

Tusen takk! Ja det gikk kjempegreit! Den første turen min alene skulle jeg levere ut pizza til et en gate jeg ikke visstge hvor var.. men gikk greit, selv om jeg surret litt.

Lånte med meg bil hjem fra jobb i går og har kjørt en del i dag til jobbintervju og det har gått kjempefint. (intervjuet også! )

Gratulerer så mye med lappen :hoppe:

Tusen takk m@msen :klem:

GRATULERER!! Tenkte på deg faktisk og lurte på hvordan det gikk!!

Ville også bare si, JEG FIKK LAPPEN I GÅR!!! :reise::reise:

Vi kan kjøre bil alene!!

Gratulerer!!!

Grautlerer du også jente89 :klem:

Det er dritgøy, og nå kan vi cruise rundt :reise:

GRATTIS!!! Herregud så misunnelig jeg er nå!! Skal ha 19. og håper på det beste... kan du ikke fortelle om hvordan det var? hvilke teknisk spørsmål fikk du osv? :klemmer:

Det går kjempefint! Se på denne tråden om oppkjøring, der er det en del gode tips så det går greit på oppkjøringen :)

På meg gikk det fint og han var fornøyd med helheten i kjøringen, og at jeg var oppmerksom og rolig. Fikk en prøvelse da byens mest trafikerte lyskryss ikke fungerte og alle kjørte, men jeg lusket meg litt fram for jeg ante ikke hva annet jeg skulle gjøre da. Og han var fornød med det :)

Jeg fikk ikke noen teknisk spørsmål jeg.. rart :klø: ikke at det gjør noe da!

Gratulerer med førerkortet :)

Jeg kjørte på tre røde lys første gangen jeg kjørte bilen i oslo etter å ha fått førerkortet. Å begynne i hovedstaden etter å ha fått førerkortet "på bygda" dagen før var ikke det lureste jeg gjorde. Men det har rettet seg.

Når du får øvet deg alene vil du se at du blir mer sikker og flinkere til å takle de fleste situasjonene du kommer opp i med bil :)

Tusen takk bobeline :klem:

Hehe, ja i dag har det gått mye bedre. Men kjørte et godt stykke på landevei da.. Men det var en foran meg som måtte bråbremse og det var trailer bak meg så jeg ble livredd, men det gikk fint. Det satt et lite støkk i meg etterpå, syntes ikke noe om det :(

Selv om jeg høres ut som hakk i plata når jeg sier tusen takk til alle så mener jeg det fult ut til alle!

Og en liten :kjefte: for at jeg måtte ta vekk så mange smileys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *kosejoker*

Rart du ikke fikk noen tekniske spørsmål ja, men herregud hva gjør vel det; DU HAR LAPPEN!!

GRATTIS, TWEEK! :) Kjør forsiktig og kooos deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart du ikke fikk noen tekniske spørsmål ja, men herregud hva gjør vel det; DU HAR LAPPEN!!

GRATTIS, TWEEK! :) Kjør forsiktig og kooos deg :klem:

Tusen takk :P

Nei vet! Syntes egentlig det var best uten :fnise:

Jeg har ikke sett denne tråden før nå jeg! Vet jeg har gratulert deg, men gjør det her også! :)

:gratulerer: cake for yoooooooouuuu!

Det det gjør ikke noe :fnise:

Kaken var dritgoooooood :sikle:

Endret av Tweek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Tusen takk :-D

Det gjør ikke noe om du er sent ute, det er jo nok en dag å feire for i dag har jeg hatt den i en mnd ;)

Jeg har også blitt veldig mye flinkere d siste dagene og det er visst håp for meg også. (du skjønner, jeg er en pingle i trafikken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...