LinKri Skrevet 3. september 2007 #1 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Etter et langt opphold fra KG, er det på tide å vende tilbake... Med mitt gamle brukernavn. Ble ikke helt fortrolig med det nye jeg skaffa meg. Ikke var jeg så veldig aktiv heller... Det var på en måte ikke meg. Var innom og tittet litt i går, og merket at jeg savnet KG en del Ny bok - nye muligheter Kort om meg: Giftet meg i august med verdens herligste mann. Vi har ei datter sammen som ble 1 år i august (tida flyr). Jeg jobber i helsevesenet, og trives godt med det Dagene går i jobb, hus, mann og unge... Er i gang med å pusse opp kjellern, så det er litt å henge fingra i. Denne uka har jeg fri, tenkte jeg skulle vaske hver eneste lille krok hjemme... Og det kan nok ta noen dager Ellers starter jeg opp med slankeprosjektet mitt igjen. La det på is i sommer. Men nå er bryllupsreisa over, så det er vel på tide å starte! Veien blir nok hard og lang, men denne gangen skal jeg greie det. (Har vel kanskje hørt den noen ganger før, men.... ) Ønsker velkommen til alle kjente og ukjente.. Hvis noen i det hele tatt stikker snuta si innom Endret 3. september 2007 av LinKri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 3. september 2007 #2 Del Skrevet 3. september 2007 Tittei Så koslig å se deg tilbake. Du var så sånn en nydelig brud og jeg var jo så heldig å få se deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinKri Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 3. september 2007 Hei Toblerone Takk takk... Kjempekoselig at dere dukka opp i kirka da Men du.... Jeg har jo ikke tilgang til bloggen din :gråte: *smiske* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 3. september 2007 #4 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Nå har jeg fiksa tilgang til deg Endret 3. september 2007 av Toblerone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. september 2007 #5 Del Skrevet 3. september 2007 Der var du ja!! Bra du fiksa deg ny bok:) Det var nydelige bilder fra brylluppet ja....*drømme* Ohoi,kjellern som står for tur nå! Ja jeg misunner dere ikke:) Har akkurat malt ferdig rommet til Sondre og gosj i havet så kjedelig det er å pusse opp...men nå er vi straks ferdige da,etter fire år:) Ellers da?! Bare bra med snuppa?! Lenge siden vi har utveksla bilder nå,jeg får meg sikkert en overraskelse neste gang:) Hun var i allefall nydelig på brudebildene! Må bare rase videre jeg,har lovt meg selv å komme igjennom runden før jeg kollapser i senga ikveld:) KLEM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 3. september 2007 #6 Del Skrevet 3. september 2007 Koselig at du er tilbake som deg selv Må si meg enig med de andre her at du var en nydelig brud :rødme: Etter at du har vaska hver krok hos deg selv, så har jeg endel kroker også Diger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinKri Skrevet 4. september 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 4. september 2007 Toblerone: Tusen takk Skytte: Deilig å bli ferdig med å pusse opp da I dag tenkte jeg at jeg skulle male gangen. Får uansett ikke gjort noe mer, unntatt kjellern, før saken er ferdig... Må se hvor mye vi får igjen. Hvis vi får igjen noe i det hele tatt da Det er bare bra med snuppa vettu! Hun har begynt å gå nå da... Så det er nesten slutt på å krabbe! Litt ustø enda, men det kommer seg Sondre da? Håper alt er bra med dere ellers. Skal se til å få sendt over noen bilder på mail snart jeg Burpen: Takk takk Har enda ikke starta å vaske... Men jeg får begynne snart! Kjenner jeg er litt lat i dag..... Koselig at du titta innom ----------------------------------------------------- Kjenner jeg er sikkelig trøtt i dag. Bli ikke så sent i går, men... Skikkelig lat er jeg også. Men jeg måååå begynne med husprosjektet mitt, skal jeg bli ferdig før helga. Tenkte jeg skulle male gangen, pluss at jeg skal gå igjennom alt vi har i skuffer og skap og kaste det som ikke trengs noe mer. SKikkelig opprydding med andre ord Er bare et stort tiltak å komme i gang..... Ellers er alt som det pleier å være... Nesten! Må pushe på gubben for at han skal skaffe seg jobb. Han går bare her og dasser.... og ingen inntekt OG vi klarer oss ikke på min usle inntekt... Har masa i flere måneder at han må få ræva i gir, men ingenting skjer.. Ikke gidder han å fylle ut søknaden på dagpenger heller!!! Ga streng beskjed i stad om at han værsågod måtte fylle ut... 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 Tror ikke jeg kan tenke mer på det nå.. Nei, nå får jeg begynne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 4. september 2007 #8 Del Skrevet 4. september 2007 Næmen så koselig at du er tilbake med gode gamle brukernavnet :juhu: :juhu: Håper du får en finfin dag og at det ordner seg med jobb til mannen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinKri Skrevet 6. september 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 6. september 2007 Koselig at du stakk innom Shatika --------------------- Var på jobb i går... Har jo egentlig friuke, men tok på meg en ekstra vakt Orka ikke rydde noe særlig i går, men har forsatt ryddinga i dag. Male gangen tror jeg at jeg skal utsette Tøff start på dagen... I dag var det min tur til å sove lenge, så jeg satt jo oppe en stund i går kveld... Er jo egentlig nattmenneske. Men klokka 8 kom gubben inn og sa vi fikk elektrikere på besøk.... *gjeeeesp* Så det var den sovedagen.... I morra skal vi i banken for å høre om refinansiering... Må jo ha penger til å ordne opp i huset. For saken vår blir jo aldri ferdig... Og snuppa SKAL ha eget rom før vintern setter inn. Synes hun er litt for stor til å ligge på rommet vårt nå... Pluss at alt står på hodet her. Aner ikke hvor jeg skal gjøre av alt vi har, i og med at kjellern ikke kan brukes enda Men men... blir nok i orden til slutt! Får prøve å være litt positiv... (Men er bare så ergelig å tenke på at vi ikke har fått "brukt" huset selv om vi har bodd her et år nå). Ellers er alt bare topp! Snuppa er litt grøtete i halsen, men har vært forkjølelse her siden vi kom hjem fra Hellas... Håper det snur snart ¨ Nå får jeg nesten forsette! Kommer sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. september 2007 #10 Del Skrevet 6. september 2007 Der var du! Koselig å se deg igjen, og jeg skal nok plage deg i nye-boka også Og hvis du vil se skjønningen, så kan jeg sende deg pm til min hemmelige blogg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinKri Skrevet 6. september 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 6. september 2007 iss Jeg har sett skjønningen jeg... På facebook vettu Og det er helt greit at du plager meg i nye-boka ------------- :søvn: på meg nå... Har spilt litt for lenge i kveld.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. september 2007 #12 Del Skrevet 6. september 2007 Ja det har du vel Ble hengende altfor sent på nett i kveld jeg og.. burde vært i seng for lenge siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. september 2007 #13 Del Skrevet 6. september 2007 .. og du var nydelig brud forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinKri Skrevet 7. september 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 7. september 2007 Takk takk snuppa! ----------------------------- I dag har vi vært i banken... Har ikke fått svar på om vi får lån enda, ettersom han bankmannen måtte prate med sjefen sin. Håper virkelig at vi får... Ellers vet jeg ikke hva jeg gjør.... Vi kan i alle fall ikke bo her i vinter da kulda setter inn, hvis vi ikke får gjort ferdig kjellern.... Nok om det! Vi har fått barnehageplass!!!!! :juhu: :juhu: :danser: Var mye tull med kommunen ang barnehageplass til snuppa... Vi leste plutselig i avisa at vår kommune hadde full barnehagedekning... Hvorfor hadde ikke snuppa fått plass da? Vi fikk først en plass, men vi takka nei... Var visst en skikkelig religiøs barnehage, og ettersom det ble litt for ekstremt for min del, takket vi nei... og vi begrunnet det med at vi ville ha plass i en barnehage med et mer nøytralt livssyn.. noe jeg synes folk skal respektere! Jeg respekterer at andre har et annet livssyn enn meg... Uansett, skrev også at vi fortsatt ville stå på venteliste på alle andre barnehager. Men!! Det var visst ikke rapportert tilbake annet enn at vi takket nei.... Så vi falt bort fra ventelistene!! Kommunen beklaget, og vi måtte søke på nytt... Så nå har vi fått 50% plass i en barnehage som ligger et stykke unna. Men kjører nesten forbi der da jeg skal på jobb så Pluss at det er fremgang i saken vår ang huset... Men kan ikke utdype det her.... Nå skal jeg Vi får middagsgjester om en time.. Tenkte jeg skulle ta meg et par drinker i kveld. Snuppa er hos sin mormor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 9. september 2007 #15 Del Skrevet 9. september 2007 SÅÅÅ hyggelig at du er tilbake, også med ditt gamle nick da! Har savna deg her inne! :rosasmil: ...er HELT enig med de andre, du var en kjempeskjønn brud! :rødme: for at dere fikk barnehageplass, tross litt trøbbel! Ha en strålende helg, det som er igjen av den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinKri Skrevet 9. september 2007 Forfatter #16 Del Skrevet 9. september 2007 Skrållan! Så koselig at jeg har vært savnet Har savna dere også ----------------------------- Fredag hadde vi besøk av et vennepar. Det var kjempekoselig Men ble ikke så mye drikking da... Var litt trøtt kan man si Men vi koste oss med god mat... nachos Ellers har helga vært avslappende... Henta snuppa hos muttern i går Snuppa er så morsom om dagen... hun har blitt veldig gla i å nusse! Lurer på hvordan det skal bli, hvis hun skal nusse på alle de andre barna i barnehagen Mye sykdom da.... Ellers rusler hun avgårde, hun krabber nesten ikke lengre. Og hvis jeg prøver å holde henne i hånda da hun skal gå, nekter hun. Hun skal gå alene ja! Hun er så skjønn :rødme: I morra skal jeg på jobb igjen... Jobber veldig mye framover nå.. Det blir hardt, men må ha penger Kommer sterkere tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. september 2007 #17 Del Skrevet 9. september 2007 Hei! Så koselig å se deg igjen!! Jøss, snuppa di har blitt 1 år, ja. Det er egentlig ikke så rart siden den lille babyen min har blitt hele 7 måneder også Er veldig enig i at tiden går fort - aaaaalt for fort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinKri Skrevet 14. september 2007 Forfatter #18 Del Skrevet 14. september 2007 til Ephemera! Har vært travel uke med jobbing hver dag.... Og lite søvn. For jeg klarer jo ikke å legge meg tidlig Har fri i dag, men jobber i helga. Er skikkelig sliten nå Ellers er alt bare fint. Snuppa begynner i barnehage til uka. Blir spennende Men også litt skummelt... Skummelt å gi fra seg snuppa til totalt fremmede. Men det går vel bra Kommer sterkere tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. september 2007 #19 Del Skrevet 14. september 2007 Ja jeg gruer meg allerede til å levere henne fra meg, men så vet jeg jo at de har godt av det... Pass på så du får sovet litt og slappet litt av da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 14. september 2007 #20 Del Skrevet 14. september 2007 Så hyggelig å ha deg tilbake, og gratulerer så mye med bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå