Gå til innhold

Usexy og harry mat.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Julie_*
Thousand Island, posesaus og posesuppe, kinakål, overkokte grønnsaker, overstekt kjøtt, kokt i hjel fisk, krem på boks, pulver kaffe, te poser, rett i koppen... Kommer ikke på mere, men det er sikkert 1000 andre ting som er harry mat!

Og harry drikke: Billig tysk hvitvin, rusbrus og vodka battery!

Enig - bortsett fra det med teposer. Jeg synes da virkelig ikke at det er harry med teposer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

liker biffsnadder fra gatekjøkken jeg

Liker potetmos fra pose, billig tysk hvitvin

Liker lett-brus

Krem på boks hender står i kjøleskapet mitt

Liker wienerpølser, kjøttpudding (helst av kalkun), kebab og i kjelleren har jeg et brett rusbrus (smirnoff ice) kjøpt i Sverige.

Tror jeg er blod-harry.

Men, i tillegg til det over er jeg en jævel på å lage asiatisk mat, tandoorikylling blir ofte servert her i huset.

ferske, nykokte grønnsaker og elsker å eksperimentere på kjøkkenet.

Teller det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes helt absurd ut med harry mat, men når jeg har tenkt meg om så synes jeg - som andre var inne på - ketchup-på-alt og thousand island er harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er litt sprøtt å snakke om harry mat, og jeg syns faktisk det er ganske harry å mene at norsk tradisjonsmat er harry.

Helt enig!

Og dersom man først skal sette en slik merkelapp på tradisjonsmat vil jeg hevde at "trendy" er mye mer passende enn "harry".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest harry og usexy jeg kommer på er salat laget av kinakål med agurk, tomatbiter, mais og et lass med thousand island på..... :murvegg:

Akkurat det jeg tenkte også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

liker biffsnadder fra gatekjøkken jeg

Liker potetmos fra pose, billig tysk hvitvin

Liker lett-brus

Krem på boks hender står i kjøleskapet mitt

Liker wienerpølser, kjøttpudding (helst av kalkun), kebab og i kjelleren har jeg et brett rusbrus (smirnoff ice) kjøpt i Sverige.

Tror jeg er blod-harry.

Men, i tillegg til det over er jeg en jævel på å lage asiatisk mat, tandoorikylling blir ofte servert her i huset.

ferske, nykokte grønnsaker og elsker å eksperimentere på kjøkkenet.

Teller det?

Helt enig i denne jeg så jeg er sikkert veldig harry, bortsett fra at jeg ikke er flink å lage asiatisk mat da, men jeg skuløle ønske jeg var, men søstra mi er, det hjelper kanskje (er forresten ikke noe glad i å lage mat i det hele tatt og det er sikkert helt harry :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du jobber med markedsføring / reklame og vil ha gratis tips fra KG?

Harry mat er kneippbrød med leverpostei, grøt, wienerpølser, stek, vilt, svin, smalahovud, norsk tradisjonsmat, innmat og saft med sukker, H-melk og vanlig kaffe + brus med sukker.

Det er harry.

[/quote

Hmmmm... Jeg mener definitivt at norsk husmannskost er in for tida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alt som er skrevet over er det vel fiskepinner og grandiosa i alle varianter som må på listen min.

Ellers synes jeg nok at det med lite variasjon / liten omtanke for hva man spiser over tid som er mest harry. Ikke nødvendigvis hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også litt problemer med å stemple mat som harry. Men skulle jeg velge noe som var harry måtte det bli spaghetti med kjøttboller på boks (spaghetti rimini eller hva det heter).

Tradisjonsmat er for meg laaaangt fra harry. Kan ikke tenke meg noe bedre enn en ordentlig forseggjort viltrett med lettkokte ferske grønnsaker og tyttebær :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley
HALLO!!!!!!!! Bacalao harry!!!???? Det er jo sexy!

Synes jeg også :jepp:

Harry mat er etter min mening alt som går i kategorien "junk food".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...