Gå til innhold

Usexy og harry mat.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du jobber med markedsføring / reklame og vil ha gratis tips fra KG?

Harry mat er kneippbrød med leverpostei, grøt, wienerpølser, stek, vilt, svin, smalahovud, norsk tradisjonsmat, innmat og saft med sukker, H-melk og vanlig kaffe + brus med sukker.

Det er harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttmat uten noe grønnsaker til - og gjerne posepotetmos som erstatning for poteter. Når kjøttretten i tillegg er type kjøttpudding, kjøpte ferdigstekte kjøttkaker e.l begynner det å bli harry. Eventuelt servert med erterstuing (fra pose). Skikkelig ungkarsmat :)

Jeg synes også sånne poser med rifla gulrøtter, blomkål og erter er harry, men mulig det er godt om det ikke blir overkokt - slik folk som serverer disse grønnsakene gjerne gjør.

Og Pasta di Parma osv fra pose - jeg spiste det sikkert flere ganger i uka første året jeg bodde hjemmefra :spy: Aldrialdri mer. Og sånne Billys, Gorbi eller hva de heter, sånne små innbakte ekle greier som man varmer i mikroen. Spiste det av og til i eksamensstressperioder da jeg studerte.

Ellers synes jeg faktisk ikke så mye mat er harry, det er mer om man spiser veldig lite variert enkelte ting blir harry synes jeg - som hvis man ALLTID lager mat fra pose, spiser frossenpizza hele uka osv. Og mengder - jeg jobbet samme med en som spiste 8 skiver loff med nugatti til lunsj hver dag - det er harry, mens én skive nugatti i ny og ne bare er å kose seg.

(jeg synes iKKE norsk tradisjonsmat er harry, forøvrig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elastica
Med harry mat, tenker jeg på McDonald, kebab, bernaise saus, peach canei, rusbrus, red bull og lignende, "ketchup på alt", grillkrydder-blandinger, grilling hjemme i hagen på gedigne gassgriller. :sjenert:

Så enig, så enig!

Og rifla påmmfri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er litt sprøtt å snakke om harry mat, og jeg syns faktisk det er ganske harry å mene at norsk tradisjonsmat er harry. Krampe/kvasi-kontinental, det er harry for meg, og jeg syns det er harry å fnyse av at gamle bestemor ikke serverer latte. :fnise:

Kosemose! Du er my woman! :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLO!!!!!!!! Bacalao harry!!!???? Det er jo sexy! Og å kalle vilt harry? HVORFOR DET?? Viltkjøtt er det sunneste kjøttet du kan spise. Og og og...litt oppbtakt her... saft med sukker??? ingenting slår hjemmelaget ripssaft eller krøkebærsaft, med masse sukker mums!! Norsk tradisjonsmat er IKKE harry, vi bør vel bli flinkere til å ta vare på tradisjonene våre...bare tenk på ferskkjøtt og suppe, prinsefisk, komler, pinnekjøtt, klippfisk, russedessert, røkelaks, nybakt grovbrød m meierismør, bergensk fiskesuppe, namnam..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest harry og usexy jeg kommer på er salat laget av kinakål med agurk, tomatbiter, mais og et lass med thousand island på..... :murvegg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thousand Island, posesaus og posesuppe, kinakål, overkokte grønnsaker, overstekt kjøtt, kokt i hjel fisk, krem på boks, pulver kaffe, te poser, rett i koppen... Kommer ikke på mere, men det er sikkert 1000 andre ting som er harry mat!

Og harry drikke: Billig tysk hvitvin, rusbrus og vodka battery!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Teposer harry? Ærlig talt? :lete:

(jeg syns forøvrig at ord delings feil er ganske harry :sjenert:)

Te i løsvekt er mye bedre!

Og jeg er nok litt lettere språk forvirra, da jeg snakker tre forskjellige språk til daglig :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettbrus og lettsaft er ikke harry, men det håper jeg det blir ! ;) Jeg syns det er ekstremt harry å drikke de greiene der fordi man er redd for å sprekke slankekuren sin, og generell bruk forsåvidt. Smaker bærsj gjør det også..

Forøvrig syns jeg mat er harry..

Endret av Nedfall
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...