Lula Skrevet 1. april 2003 #21 Del Skrevet 1. april 2003 Hei, og velkommen :-) Jeg heter Lula, og er en kvinne i sin aller beste alder, med bena på bakken og hodet i skyene. Nydelig er jeg også! Spesielt på innsiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scampi Skrevet 1. april 2003 #22 Del Skrevet 1. april 2003 Scampi er meg det, men jeg er slett ingen liten reke selv om russenavnet mitt skulle tilsi det... (Teskjekjerringa) Er kommet meg noen år oppi livet, og skal på verdig vis runde et rundt årstall til sommers. Ellers er jeg ingen søring. Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 1. april 2003 #23 Del Skrevet 1. april 2003 kjønnsnøytral, betyr ikke det på nøytral på vegne av kjønn? Hmm, vel uansett det jeg mente er at jeg heldigvis har evnen til å være objektiv og ikke la kjønn være en forstyrrelsefaktor når man skal diskutere og analysere saker av forskjellig viktighet. W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 1. april 2003 #24 Del Skrevet 1. april 2003 Hei! Velkømmin te gards Jeg er en diva på snart 23 og bor i et vakkert og mangfoldig fylke. Jeg er wannabe-ingeniør (og wannabee-brannmann), men utdanningen går så som så. Kommer seg nok etterhvert. Jeg er sannsynlig på vei fra et helserelatert yrke til et mer teknologisk yrke og venter i spenning. Jeg er glad i humor, sosialisering, kinoturer, og er nettslave. Vel, her ble det mye "jeg" på meg.... Du da ? Diva :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 1. april 2003 #25 Del Skrevet 1. april 2003 kjønnsnøytral, betyr ikke det på nøytral på vegne av kjønn? Hmm, vel uansett det jeg mente er at jeg heldigvis har evnen til å være objektiv og ikke la kjønn være en forstyrrelsefaktor når man skal diskutere og analysere saker av forskjellig viktighet. W Yeah, right.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 1. april 2003 #26 Del Skrevet 1. april 2003 velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. april 2003 #27 Del Skrevet 1. april 2003 Velkommen hit. Jeg er Midnattsol på 22 år som kommer nordfra, men som har forvilla seg ned til storbyen. Vil du vite mer så kan du for eksempel ta en titt i dagboka mi. Håper du vil trives her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 1. april 2003 #28 Del Skrevet 1. april 2003 Hei Lille meg.. Denne jenta er 23 år og kommer fra Vestfold. Nå bor jeg i Oslo og har det fint. Er det noe mer du lurer på er det bare å sende en Privat melding til meg Velkommen hit skal du være :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*_Lille meg_* Skrevet 1. april 2003 Forfatter #29 Del Skrevet 1. april 2003 Det håper jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 1. april 2003 #30 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg heter starie og liker bananer :D Går for tiden på skole, men er ferdig til våren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 1. april 2003 #31 Del Skrevet 1. april 2003 Velkommen hit. Jeg heter Nala, bor i Tromsø og er 26 år gammel. Er gift, og fikk en nydelig jente i juli i fjor. Hvis du ser i profilen står det litt om jobb og interesser der. Håper du vil kose deg her på KG :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 1. april 2003 #32 Del Skrevet 1. april 2003 Velkommen til KG :D Jeg er Milo, en kar på snart 33 fra Stavanger. Jeg er meget beskjeden, høy og svært vakker og av og til ganske velformulert. Betjeningen på kinarestauranten rett borti gaten smiler alltid til meg, og de vet hva jeg mener når jeg sier "Det vanlige". Jeg er redd hunder, elsker katter, hater fotball og kan lage mat. Jeg står på Ozzy sin side i EU-debatten, og arbeider med psykisk utviklingshemmede som miljøterapeut. Jeg har forøvrig en tremenning som er kjendis, men jeg har aldri truffet henne. Jeg bare vet hva hun heter. Kjekt å treffe deg. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 1. april 2003 #33 Del Skrevet 1. april 2003 Hei og velkommen :D Jente på 19 her(20 til sommern...ojjj ) bor i oslo... :D hmmm..hadde planer om et fremtid innen reiseliv..holder på.. men nå vil jeg ikke det likevel tror jeg. Så vi får nå se da hva det blir av meg Håper du vil trives på kg, ikke la deg "skremme" av noe, vi er snille her asså :D klemmer fra Madison Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 1. april 2003 #34 Del Skrevet 1. april 2003 Hei og velkommen hit! Jeg er snill og grei og jobber i utelivsbransjen! Juhuu :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 2. april 2003 #35 Del Skrevet 2. april 2003 .....høy og svært vakker og av og til ganske velformulert. ........elsker katter, hater fotball og kan lage mat. Milo, hvor har du vært hele mitt liv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. april 2003 #36 Del Skrevet 2. april 2003 Velkommen til oss :D Jeg "heter" monja, er 25 år og bosatt midt i Norge. Jeg gifter meg til høsten, og i motsetning til noen andre her er jeg meget erfaren på hesteryggen......blant annet Vil du vite mer om meg kan du gjerne se på profilen min eller besøke dagbøkene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå