*Enigma* Skrevet 27. november 2009 Forfatter #6181 Del Skrevet 27. november 2009 Aiaiai, der beskrev du så altfor godt tankene mine også. Ikke alltid like lett å sette ord på følelser, men du klarte det med en hårfin balanse. Synes det er tøft av deg å være så åpen og ærlig som du er i dagboken din. Stå på! Koselig med besøk og innspill i dagboka mi Det er skummelt å være ærlig, men samtidig er det en viss terapi i det også. Jeg hater morgener. Nå er det vel få som liker å stå opp om morgenen for å gå på jobb, men jeg hater morgener! Klokka ringte kl 7 i dag, og jeg skulle bare stjele litt ekstra varme fra V, bare noen få minutter, også var klokka plutselig 8! Dermed ble det stress, dusje på 2 minutter, hive på seg klær, stikke av gårde nesten uten sminke. Løpe ut døra fordi V sa jeg fortsatt ville rekke den t-banen jeg hadde sagt kvelden før at jeg måtte rekke for å komme på jobb tidsnok. V kunne så klart ligge i senga lenger, siden han ikke skulle på kontoret. Ukult! Det var jo egentlig tåpelig å stikke dit i går. Det ble seint, mye seinere enn jeg hadde tenkt, og jeg hadde i grunnen gitt opp da han tok kontakt, og var på vei til sengs. Det ble bare for fristende å kunne krype inntil en varm kropp og få litt kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. november 2009 Forfatter #6182 Del Skrevet 27. november 2009 Da har jeg i det minste fått bekreftet at søsteren min ikke kommer før seint i kveld, så da har jeg litt tid på meg til å få ryddet. Det er kjekt, siden akkurat nå ser det ikke så veldig bra ut. Hun blir kanskje til søndag da, det var litt strek i regninga, men føler ikke veldig for å være kjip og si nei når eneste grunnen jeg har til å si nei er at jeg vil ha fred Eh, og evt. at jeg kunne risikert å fått selskap lørdagsnatta, nå er i alle fall det out of the question :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 27. november 2009 #6183 Del Skrevet 27. november 2009 Er ikke det godt å vite? At du overhodet ikke har noe mulighet til å få noen på overnatting, så da kan du bare slappe av og ikke tenke på at du plutselig inviterer noen hjem på lørdag? Håper du får en fin kveld, gleder meg veldig til å se deg i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. november 2009 #6184 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) *slettet* Endret 27. november 2009 av Bokalven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. november 2009 Forfatter #6185 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Er ikke det godt å vite? At du overhodet ikke har noe mulighet til å få noen på overnatting, så da kan du bare slappe av og ikke tenke på at du plutselig inviterer noen hjem på lørdag? Håper du får en fin kveld, gleder meg veldig til å se deg i morgen Hehe, jammen det hadde ikke gjort meg noe om jeg dro med V hjem Jeg drar jo ikke med hvem som helst hjem. Blir rydding i heimen i kveld. Endret 27. november 2009 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. november 2009 #6186 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) *slettet* Endret 27. november 2009 av Bokalven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. november 2009 Forfatter #6187 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) *slettet* Endret 27. november 2009 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. november 2009 #6188 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) *slettet* Endret 27. november 2009 av Bokalven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 27. november 2009 #6189 Del Skrevet 27. november 2009 Oj V gøy! Litt gøy med kos da. Har ikkje følgt med eg. Skal følge bedre med her etter. Håper du klarer å kose deg i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. november 2009 Forfatter #6190 Del Skrevet 27. november 2009 Oj V gøy! Litt gøy med kos da. Har ikkje følgt med eg. Skal følge bedre med her etter. Håper du klarer å kose deg i helga. Hehe, V er kjekk å ty til Gjensidig utnytting er alltid bra. Tror jeg hadde blitt sprø hvis jeg skulle gått helt uten kos i evigheter, jeg hadde i alle fall blitt betraktelig mindre trivelig å ha med å gjøre I helga skal jeg på venninnejulebord, så det blir nok trivelig. Ser ikke ut til at søsteren min blir til søndag, men det finner jeg ut av i løpet av morgendagen. Spiller egentlig ingen rolle om hun blir eller ikke. Har ikke så mye å si. Hadde en liten prat med henne i kveld, om hvordan hun har det osv. Hun har det jo ikke så greit om dagen, stakkar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 29. november 2009 Forfatter #6191 Del Skrevet 29. november 2009 Søndager er ulidelig kjedelige! Holder meg hjemme fra trening i dag, magen er fortsatt i ulage (fikk forferdelig vondt på julebordet i går ) så å trene er uaktuelt. Hva gjør man egentlig hjemme en søndag formiddag? Det er ingenting på tv, jeg er trøtt og gidder ikke gjøre noe fornuftig. Kanskje man skulle sette på en film? Fare for at jeg sovner da, men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 29. november 2009 #6192 Del Skrevet 29. november 2009 Det var så koselig å se deg igår, men så trist at du fikk vondt i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. november 2009 #6193 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Da ser du det berømte programmet "Bergensbanen minutt for minutt", anbefalt av Wolfmoon, og som nå går i reprise på NRK2! Håper du blir bedre snart! Endret 29. november 2009 av Purple Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 29. november 2009 Forfatter #6194 Del Skrevet 29. november 2009 Det var så koselig å se deg igår, men så trist at du fikk vondt i magen! Koselig å se deg også Da ser du det berømte programmet "Bergensbanen minutt for minutt", anbefalt av Wolfmoon, og som nå går i reprise på NRK2! Håper du blir bedre snart! Det er jo sikkert kjempespennende :gjeiper: Da jeg hørte om det tenkte jeg med en gang på reserveonkelen min som døde i våres. Han kunne faktisk vært gal nok til å se progammet. Han elsket tog! Blir så oppgitt over magen min. Det var nok det at jeg ble litt for sulten før jeg spiste som gjorde at jeg fikk så vondt. Får jeg ikke mat i tide, så skal det ikke så mye til før jeg blir dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 29. november 2009 #6195 Del Skrevet 29. november 2009 Koselig å se deg igjen i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 29. november 2009 Forfatter #6196 Del Skrevet 29. november 2009 Koselig å se deg igjen i går Hyggelig å se igjen deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 29. november 2009 #6197 Del Skrevet 29. november 2009 Takk for i går! Og det er jo MASSE å se på TV i dag, V-cup er igang, NORTHUG FTW .. eller er det bare jeg som er sær igjen? Nei, heia Norge heia Norge! Vi er vel temmelig mange vintersportsfanatikere i Norge, så jeg føler meg ikke alene. Håper magen blir bedre igjen nå. Spiste du nan? Er det synderen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 29. november 2009 Forfatter #6198 Del Skrevet 29. november 2009 Takk for i går! Og det er jo MASSE å se på TV i dag, V-cup er igang, NORTHUG FTW .. eller er det bare jeg som er sær igjen? Nei, heia Norge heia Norge! Vi er vel temmelig mange vintersportsfanatikere i Norge, så jeg føler meg ikke alene. Håper magen blir bedre igjen nå. Spiste du nan? Er det synderen? Blir så oppgitt over magen min. Det var nok det at jeg ble litt for sulten før jeg spiste som gjorde at jeg fikk så vondt. Får jeg ikke mat i tide, så skal det ikke så mye til før jeg blir dårlig. Men det gjorde sikkert ikke saken bedre at jeg spiste nan heller, nei. Veldig koselig å se deg i går også. Synes sport er morsomt å se på hvis jeg kan være til stede live, på tv er jeg ikke like begeistret Blir rett og slett for rastløs, har ikke klart å sette meg ned med film heller, så det er vel mangelen på trening som gjør meg sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libe Skrevet 29. november 2009 #6199 Del Skrevet 29. november 2009 Vintersport...? Jeg blir stum. Så kos å se deg igjen! Dumt med magevondt, og jeg ble jo beintrøtt! Nei, indere er gærne, neste år tar vi selskapet i den slitne kebabsjappa dør til dør for disse landeveisrøverne fra Calcutten (for å si det fint). Da får vi nok magevondt hele hurven, så da stiller vi likt. Nei, nå får jeg tre på meg skiene... Ser det snør utenfor vinduet mitt. Herregud, selvsagt. Det er sjeldent det snør innenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 30. november 2009 Forfatter #6200 Del Skrevet 30. november 2009 Vintersport...? Jeg blir stum. Så kos å se deg igjen! Dumt med magevondt, og jeg ble jo beintrøtt! Nei, indere er gærne, neste år tar vi selskapet i den slitne kebabsjappa dør til dør for disse landeveisrøverne fra Calcutten (for å si det fint). Da får vi nok magevondt hele hurven, så da stiller vi likt. Nei, nå får jeg tre på meg skiene... Ser det snør utenfor vinduet mitt. Herregud, selvsagt. Det er sjeldent det snør innenfor. Hehe, tror ikke jeg hadde satt så stor pris på om det snødde innendørs, nei. Da ville jeg nok vurdert sterkt å flytte. Herregud så trøtt man er. Sleit fryktelig med å sove i natt. Ble liggende i armkroken til V og gruble. Vi kom til å snakke om forhold osv. noe som gjorde meg superdeppa. Prøvde fortvilet å ikke begynne å grine, passer seg liksom ikke å ligge i armkroken til en fyr og grine over en annen ... Skjønner meg liksom ikke helt på V, men det er kanskje heller ikke meningen? Ikke helt sikker på meg selv heller, for den saks skyld. Det er litt for komfortabelt å krype tett inntil ham, men kanskje det er det fordi det ikke betyr noe? Jeg er ikke i tvil om hvem jeg aller helst skulle kunnet krype inntil. Til tross for at jeg har fått en del kos i det siste, føler jeg meg nærmest utsultet på kos og nærhet. Jeg vil ha kos som betyr noe, som det ligger følelser bak, ikke bare kos for det fysiske sin del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg