Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

aha! stemmer det, jeg har sett de der. må huske å plukke med meg neste gang jeg er på hytta.

:)

håper du får en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes jo egentlig ikke jeg var så himla slem i helga heller jeg da, så ikke så sikker på hva jeg blir straffet for. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose:

rart det der, mandag er den beste dagen i uken for meg, for da har jeg liksom fri :ler:

så du kan få litt mandagsglede av meg!

*sender over*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:laugh:

I know the feeling :klemmer:

Håper dagen ikke blir så værst allikevel da, siden du uansett ikke har fortjent straffen mener jeg ;)

Eneste "ille" jeg gjorde var å sende fyllesms til K, og det var jo ikke slemme sms, selv om de var rimelig teite. Eh, også bli med V hjem da, men det er vel heller ikke slemt, annet enn evt. mot meg selv.

:kose:

rart det der, mandag er den beste dagen i uken for meg, for da har jeg liksom fri :ler:

så du kan få litt mandagsglede av meg!

*sender over*

Hehe, ikke så rart at mandag er greit hvis man har fri. Hater mandager! Det er vondt å stå opp tidlig fordi man har kunnet sove lenge i helga, også er det så fryktelig lenge til helg igjen.

Isj, har en dårlig dag, savner K så fryktelig. Vil ikke ha det sånn! :sur: Hater ham for å ha startet noe som han mest sannsynligvis visste at ikke kom til å bli noe av likevel. Beklagelsen hans fra forrige helg hjelper i grunnen jævlig lite. Jeg får liksom aldri ut frustrasjonen mot ham heller, og klarer ikke komme over den uten å få den ut. Klarer ikke gi slipp på alle hvorfor, tror jeg blir gal snart. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( huff.. skjønner deg så utrolig godt! det er ikke enkelt det der..

følelser er noe herk, tenk så deilig det hadde vært om vi bare kunne skrudd de av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wtf! Her har kompisen min hatt dame i nesten et år, også har han ikke sagt noe til meg!? Han syntes ikke det passet seg siden jeg har vært så deppa. :klø: Vel, Purple. Jeg må tydeligvis skuffe deg, min single, søte kompis er visst ikke så single likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har forslag til hva jeg kan bruke 4 dager ferie til før nyttår? Har ingen store planer om å tilbringe flere juledager enn absolutt nødvendig med min kjære familie, så å ta ut ferien i jula ser jeg ikke på som noe stort poeng.

Kunne godt tenkt meg å reise til Edinburgh før jul kanskje, men ikke så veldig kult aleine ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm.

skjønner du ikke har lyst å reise alene.. eller ikke at du ikke har lyst da, men at det ahdde vært mer gøy å reise med noen andre!

jeg skulle gjerne blitt med, men jeg jobber desverre :(

det er ingen andre du kan høre med da?

og det er ikke noen morsomme kurs/konferanser ellernoe du kunne tenkt deg å dratt på da? da er det jo litt kjekkere å dra alene, da møter man fler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.

skjønner du ikke har lyst å reise alene.. eller ikke at du ikke har lyst da, men at det ahdde vært mer gøy å reise med noen andre!

jeg skulle gjerne blitt med, men jeg jobber desverre :(

det er ingen andre du kan høre med da?

og det er ikke noen morsomme kurs/konferanser ellernoe du kunne tenkt deg å dratt på da? da er det jo litt kjekkere å dra alene, da møter man fler.

Kurs/konferanser teller ikke som ferie ;) med mindre du tenker på noe i privat regi, og der vet ikke jeg om noe aktuelt.

Kjipt å reise aleine ja, men spørs vel om jeg ikke tar en tur til Edinburgh i desember likevel. Få med meg julemarked og skøytebane og sånn, fikk det ikke med meg i fjor. Det er også det eneste stedet jeg kunne tenkt meg å reise til aleine. Orker i alle fall ikke bare være hjemme, da kommer jeg til å fly på veggen. Isj, jeg liker ikke ferie når man må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wtf! Her har kompisen min hatt dame i nesten et år, også har han ikke sagt noe til meg!? Han syntes ikke det passet seg siden jeg har vært så deppa. :klø: Vel, Purple. Jeg må tydeligvis skuffe deg, min single, søte kompis er visst ikke så single likevel.

Neeeeeiiiii!!! Det var mitt siste håp! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Neeeeeiiiii!!! Det var mitt siste håp! :sur:

I'm sorry! :tristbla: Vel, vel, there are plenty of fish in the sea. Er det ikke det folk sier da? :gjeiper: Ok, jeg hater når folk sier det.

Urk, den mindre heldige kaffedaten min ringte nå nettopp. Ble helt satt ut, og ante jo ikke hvem som ringte engang. Uff, følte meg litt fæl, men unnskyldte meg med at jeg var litt uttafor i dag og at jeg egentlig var litt opptatt. Orket bare ikke prate med ham nå. Egentlig ser jeg ikke noe poeng med å prate med ham i det hele tatt. Vet bare ikke helt hvordan jeg skal få sagt det, og i dag kom jeg i alle fall ikke på noe bra å si. Pokker også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kurs/konferanser teller ikke som ferie ;) med mindre du tenker på noe i privat regi, og der vet ikke jeg om noe aktuelt.

Kjipt å reise aleine ja, men spørs vel om jeg ikke tar en tur til Edinburgh i desember likevel. Få med meg julemarked og skøytebane og sånn, fikk det ikke med meg i fjor. Det er også det eneste stedet jeg kunne tenkt meg å reise til aleine. Orker i alle fall ikke bare være hjemme, da kommer jeg til å fly på veggen. Isj, jeg liker ikke ferie når man må.

tenkte privat ja, fins jo en haug av forskjellige turer, vinsmaking, mat"turer" osv.. hvor det er lett å dra alene da, for det er liksom lagt opp til å møte folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm sorry! :tristbla: Vel, vel, there are plenty of fish in the sea. Er det ikke det folk sier da? :gjeiper: Ok, jeg hater når folk sier det.

Urk, den mindre heldige kaffedaten min ringte nå nettopp. Ble helt satt ut, og ante jo ikke hvem som ringte engang. Uff, følte meg litt fæl, men unnskyldte meg med at jeg var litt uttafor i dag og at jeg egentlig var litt opptatt. Orket bare ikke prate med ham nå. Egentlig ser jeg ikke noe poeng med å prate med ham i det hele tatt. Vet bare ikke helt hvordan jeg skal få sagt det, og i dag kom jeg i alle fall ikke på noe bra å si. Pokker også!

wow! hvorfor ringte han så plutselig da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...