Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet jeg må være forsiktig med å ta gledene på forskudd, men det ser seriøst ut som om jeg blir sendt på TechEd i New Orleans i juni neste år. 1 uke i USA, flybilletter og opphold betalt, gjett hvem som i såfall skal ta seg ferie i forbindelse med den reisen og fortsette oppholdet. Jeg får jo feriepenger rett etter at konferansen er ferdig. Håper, håper, håper at dette blir noe av. Sjefen er veldig instillt på at det blir det i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh så kult det hadde vært! Skal krysse fingrene :nigo:

Skal krysse det jeg kan for at det skal skje. :klemmer:

*krysser fingrene*

Takk, bra dere krysser fingrene for meg :) Sjefen har fått godkjent sin reise til Berlin, så sjansene er meget gode for at jeg får New Orleans-turen.

Føler meg litt teit i dag. Vi var på seminar med påfølgende middag og barbesøk i går, og V ble med meg hjem igjen, noe sjefen fikk med seg. Vel, vel. Får håpe han ikke spør :gjeiper:

Fikk forresten snakka med V i natt, om hvordan ting ligger an. Fikk brakt på det rene at ingen av oss er interessert i noe forhold med hverandre. Greit å ha det klart i alle fall. Veldig kos å ha ham der i natt. Godt å ha noen å krype inntil, og hadde en veeeldig bra morgen :sjarmor:

Nå er formen litt ymse, og jeg sliter med å konsentrere meg på jobb. Alltid like festlig å skulle jobbe dagen etter sånne arrangementer. Teit å ha dem på en tirsdag synes jeg. Vel, vel. Det går jo an å bare reise hjem. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, gamle-caskr i ny drakt. Har fulgt delvis med deg siden sist. USA-jobb/ferietur høres helt fantastisk ut, og er det noen som fortjener det så er det vel deg!

God bedring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, gamle-caskr i ny drakt. Har fulgt delvis med deg siden sist. USA-jobb/ferietur høres helt fantastisk ut, og er det noen som fortjener det så er det vel deg!

God bedring ;)

Takk for det, er ikke sånn kjempedårlig heldigvis. Bare litt redusert. Så koselig at du er tilbake, hvordan står det til med deg for tiden? :) USA-tur hadde vært knall ja, så jeg håper, håper, håper at det blir noe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fint at du hadde det bra igår og i natt og i dag morges :fnise:

helt enig i at det er dustete å legge sånne ting midt i uken altså!

og å gå hjem?? nei det har vi aldri hørt om :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, bra morgen :lur:

Bra dere fikk avklart ståa da, greit at begge vil det samme!

Bra morgen, ja :lur: Herregud som jeg savner å ha noen å krype tett inntil på litt mer jevnlig basis. Spørs om jeg ikke kommer til å være litt mer velvillig til å sove hos ham nå. Veldig greit at vi begge vil det samme.

så fint at du hadde det bra igår og i natt og i dag morges :fnise:

helt enig i at det er dustete å legge sånne ting midt i uken altså!

og å gå hjem?? nei det har vi aldri hørt om :fnise:

Skjønner ikke hva folk tenker på som skal legge sånne ting på en tirsdag. Nå slutta jo selve arrangementet kl 21 da, så det var ikke akkurat lagt opp til et fyllekalas, men selgeren vi satt på bord med tok seg jo godt av oss etterpå.

Det ble både vin, caipirinha, tyrkershot og irish coffee i går. Ikke rart formen er litt ymse. Uff! Er skikkelig trøtt nå, sitter og snakker med V på msn. Vil tilbake til senga jeg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt teit i dag. Vi var på seminar med påfølgende middag og barbesøk i går, og V ble med meg hjem igjen, noe sjefen fikk med seg. Vel, vel. Får håpe han ikke spør :gjeiper:

Hahaha, nå igjen?! Så du lærte ikke sist gang altså! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, nå igjen?! Så du lærte ikke sist gang altså! :fnise:

Neeeei :sjenert: Lærer jo aldri veit du :ler: Neida, men det er greit det altså. Jeg tar det ikke så tungt. Det var veldig deilig å krype tett inntil noen i natt, og ikke minst å våkne i morges :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neeeei :sjenert: Lærer jo aldri veit du :ler: Neida, men det er greit det altså. Jeg tar det ikke så tungt. Det var veldig deilig å krype tett inntil noen i natt, og ikke minst å våkne i morges :lur:

Hehe, høres ikke så dumt ut det da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

When you go

Would you even turn to say

"I don't love you

Like I did

Yesterday"

Well come on, come on

When you go

Would you have the guts to say

"I don't love you

Like I loved you

Yesterday"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:vinke:

hvordan er dagen?

:hallo: Dagen er ... hva skal man si egentlig? Gud bedre så bitter man kan bli av litt motgang. Jeg er lei, sliten, men for øyeblikket ferdig med å grine. Har ikke egentlig skjedd noe, men det var nedtur å legge seg aleine i går, og våkne aleine i dag. Og i går kveld og i morges, når V ikke var der så tenkte jeg på hvor teit han egentlig er. "Nei, du er ikke min type, men jeg er så fysisk tiltrukket av deg at jeg klarer ikke holde meg unna." :roll: "Ja, altså ... jeg bryr meg om deg også, altså. Ellers hadde jeg ikke vært her".

Det jeg egentlig hører er: "Jeg vil for alt i verden ikke inn i et forhold nå, og havner jeg til sengs med jentene jeg en gang kan tenke meg å ha et forhold til går alt til helvete. Dermed tar jeg bare det mest ukompliserte jeg kan få".

Vet ikke helt hvorfor jeg tenker sånn. Som V sa: "Herregud jente, du må få gjort noe med den selvtilliten din". Mhm, hadde jeg visst hvordan så. Jeg kan ikke hele tiden ha noen til å holde meg i hånda og fortelle meg hvor fantastisk jeg er, jeg må selv velge å tro på det de forteller meg, også når de ikke er til stede.

J av alle mennesker forsøker å få meg til å tro at å være kynisk og ikke bry seg, ikke er veien å gå. Jeg er egentlig sterkt uenig. Skulle ønske jeg klarte å være mer kynisk igjen. Det funka bedre enn sånn jeg har det nå, men det tar tid å bygge opp muren igjen og jeg nøler litt fordi jeg vil jo at noen skal bry seg om meg ...

Tok meg selv i å lengte tilbake til hettegensere, mørkt hår ned i øynene og kølsvart sminke da jeg stakk ut døra i morges. Hetta var på plass, men sminken er fraværende, det samme er det mørke håret. Folk snakker om hvor mye hyggeligere det er å snakke til meg nå, ikke fordi oppførselen min er annerledes, men fordi utseendet har endret seg. Jeg lyser ikke deppa og bitter, men hadde jeg møtt blikket deres hadde de kanskje sett at jeg ikke har det bra likevel.

Tror og håper at en treningstur og litt søvn vil hjelpe på humøret. Trenger å få tømt hodet litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Hjalp det å trene? :klemmer:

Jeg vil nå si du er ganske modig, som prøver å legge vekk forsvarsverkene dine (sminken og det mørke håret), det er tøft gjort, selv om det er utrolig vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du ER fantastisk :hug:

du er absolutt et av de fineste menneskene jeg vet om, du er morsom, smart og veldig interessant.

flink til å lytte, men samtidig til å dele, og du har dybde og karakter.

ikke minst er du en racer på kjøkkenet, og du har god smak i vin ;)

jeg er så glad for at du er min venn! ville bare si det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...