Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ble ikke noen trening på meg i dag. Syklet hjem fra jobb, noe som tar 40 min, det var alt. Hadde alt for mye tanker surrende i huet til å kunne konsentrere meg om styrketrening og teknikk, og jeg har vannblemme under foten min igjen, så å løpe var uaktuelt.

Har vært flink og shinet opp kjøkkenet og rydda litt her da, så har ikke bare slappet av. Fortsatt en del som bør gjøres før jeg legger meg, men jeg har da fått unna litt. Har bestilt Stockholmstur også. Det ble mast fra høyere hold om at vi måtte reise dit, så da måtte jeg reise tidligere enn jeg hadde tenkt. Det blir ikke noe av å bli der i helga, den helga skal jeg feire bursdagen til niesa mi, så jeg må hjem igjen på fredagen. Sikkert like greit at det blir sånn, så slipper jeg å dagdrømme om å bli der i helga og få med meg noen. Jeg får i det minste handla litt alkohol etc. da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ække gærnt å sykle 40 min heller, da!

Alle monner drar osv...

Hehe, neida, men for meg er ikke det en treningsøkt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) flink du har vært som har ryddet på kjøkkenet og sånn da! deilig å få gjort sånt også. på vektklubb kan du jo tilogmed registrere om du har lest bok som en kaloriforbrennende kilde :ler:

vel. off topic!

stockholm ja, så koselig!

jeg vet om en sånn liten gourmetbutikk-aktig ting som du måå ta turen innom! skal lete opp adressen til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) flink du har vært som har ryddet på kjøkkenet og sånn da! deilig å få gjort sånt også. på vektklubb kan du jo tilogmed registrere om du har lest bok som en kaloriforbrennende kilde :ler:

vel. off topic!

stockholm ja, så koselig!

jeg vet om en sånn liten gourmetbutikk-aktig ting som du måå ta turen innom! skal lete opp adressen til deg.

Hehehe, fører nok ikke opp ryddinga mi på vektklubb gitt. Sex derimot :lur: Neida. Fint om du finner ut hva butikken heter, forhåpentligvis rekker jeg å stikke innom. Er jo der kun for å jobbe, så vi får se hva får til. Skal bo i Gamla Stan da, så regner i det minste med at jeg kan få spist litt god mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stressende dag på jobb i dag. Alt for mye å gjøre. Føler jeg har vært flink i dag da. Fikk gjort masse, selv om det ikke ser sånn ut i servicedesken. Det renner inn med oppdrag nå mens sjefen er borte. Folk har jo akkurat begynt å komme tilbake fra ferie, og da reiser så klart sjefen min bort. Dermed blir alle administrative oppgaver også lagt på meg. Det er ikke det at de er noe vanskelige, de bare tar tid.

Greit å ha en del å gjøre egentlig da, tida går litt fortere da, men samtidig ble dagen litt i overkant stressende og jeg følte at jeg ikke fikk gjort så mye som jeg burde. Hadde tenkt litt på å jobbe litt i kveld også, men er for sliten nå. Får se om jeg får gjort litt i helga, sånn at jeg ikke starter mandagen med alt for mye å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, takk for verbale klapp på skuldra i boka mi idag.

Du er god, asså!

:klem:

Fint med tur til Stockholm.

Aldri vært der, men det er vist en flott by, spes i Gamla Stan hvor du skal bo.

Og rekk for guds skyld innom gourmetbutikken Lekis nevnte.

Hun vet nok hva hun snakker om.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, takk for verbale klapp på skuldra i boka mi idag.

Du er god, asså!

Fint med tur til Stockholm.

Aldri vært der, men det er vist en flott by, spes i Gamla Stan hvor du skal bo.

Og rekk for guds skyld innom gourmetbutikken Lekis nevnte.

Hun vet nok hva hun snakker om.

:)

Gamla Stan er kjempekoselig! Har vært i Stockholm flere ganger, men det begynner å bli noen år siden sist nå. Tror det er 8 år siden, jeg. Jeg håper jo så klart å rekke innom, det hadde sikkert vært kjempegøy. Men jeg har bare torsdagen å rekke det på. Kommer seint onsdag kveld, og reiser rett fra jobben til flyplassen på fredagen. Uansett er det godt å bare komme seg vekk fra kontoret og den vanlige hverdagen litt. Jeg er en av dem som faktisk digger å dra på jobbreiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var i Stockholm & Gamla Stan i fjor sommer. <3

Elsker Stockholm og særlig Gamla Stan. Bare så synd jeg ikke har mer tid når jeg der.

:klemmer:

Søta....

:vinke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du hatt en fin søndag? :)

Slett ikke verst :) Startet dagen med en løpetur på 16,82 km, på 1:22:53, ekstremt fornøyd med den tida :) Så møtte jeg Purple, Grafica, Freezepop og Nótt på Café Sør, og så hentet K meg i 18-tida og vi gikk en liten tur i området rundt Sognsvann. Etter det har jeg sitti i sofaen og sett på tv. Så på facebook at du hadde hatt en fin tur i dag. Så bra! Deilig med sånne søndager :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Slett ikke verst :) Startet dagen med en løpetur på 16,82 km, på 1:22:53, ekstremt fornøyd med den tida :) Så møtte jeg Purple, Grafica, Freezepop og Nótt på Café Sør, og så hentet K meg i 18-tida og vi gikk en liten tur i området rundt Sognsvann. Etter det har jeg sitti i sofaen og sett på tv. Så på facebook at du hadde hatt en fin tur i dag. Så bra! Deilig med sånne søndager :klem:

ja hadde en god og lang tur, det var deilig! godt å få utnyttet søndagene.

den caféturen hørtes hyggelig ut, skulle jeg gjerne vært med på altså.. og så kjekt med K da, var det hyggelig å være sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hadde en god og lang tur, det var deilig! godt å få utnyttet søndagene.

den caféturen hørtes hyggelig ut, skulle jeg gjerne vært med på altså.. og så kjekt med K da, var det hyggelig å være sammen?

Veldig hyggelig cafétur ja :)

Med K vet jeg ikke helt ... Det var veldig hyggelig at første reaksjonen hans da jeg spurte om han hadde planer, var at han lurte på om jeg ville være med og gå tur. Det var jo greit nok å traske rundt i skauen med ham, men jeg kunne godt vært foruten jentehistorien hans i bilen på veien opp. Hadde litt lyst til å :slår: da. Synes hele situasjonen er fryktelig vanskelig. Skulle ønske jeg klarte å gå videre, move on, legge alt bak meg, men det er fordømt vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jentehistorier i bilen oppover? Seriøst?

Så bra at du hadde en fin Søndag, håper du får en fin uke, og gleder meg til å treffe deg igjen på Lørdag om ikke før :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentehistorier i bilen oppover? Seriøst?

Så bra at du hadde en fin Søndag, håper du får en fin uke, og gleder meg til å treffe deg igjen på Lørdag om ikke før :klemmer:

Jupp, seriøst! Han fikk et ganske iskaldt svar da han begynte å bable, så jeg tror han skjønte tegninga, for resten av historien var ganske mye mindre entusiastisk enn innledninga :gjeiper: Det ble mest litt mumling og svada om fordommer og greier. Han hadde nemlig truffet ei jente på byen som spilte et eller annet spill. Ei blond berte som absolutt ikke så ut som en nerd.

Jeg får trøste meg med at min kollega oppdaget nå at jeg var blitt blondere i det minste, K merket det ikke i går. I alle fall sa han ingenting. Men av kollegaen min fikk jeg komplimenter. Han syntes jeg var veldig fint med skikkelig lyst hår, i tillegg har jeg flettet luggen min og fått den unna, og han syntes det var hyggelig å faktisk se ansiktet mitt skikkelig uten at jeg hadde håret i øynene hele tida. Så er kollegaen min litt ekstra hyggelig og søt også da, og egentlig veldig flink til å gi meg komplimenter.

Men jeg fikk da i det minste en klem av K i morges, selv om den var virtuell. Dagen startet omtrent like slitsomt som fredagen avsluttet, og jeg fikk også en lang og god klem da jeg stakk hjemover etter turen vår i går. Bare blir litt oppgitt over sånne ting som at han drar damehistorier overfor meg. Hvor tett går det an å bli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...