Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

:fnise: Jaja, så lenge han bare er en guttunge og ingen stor fare er det vel nesten bare litt søtt? Kjedelig så klart å bli oppringt hele tiden, men likevel..

Jada, på en måte er det jo litt søtt. Det var veldig plagsomt en periode rundt jul, for da ringte han hele tida og overøste meg med meldinger og lurte på hvorfor jeg ikke svarte osv, men nå har han ikke tatt kontakt på lenge. Var vel rundt denne tida her jeg reiste ned i fjor, så sånn sett naturlig at han ringer meg nå hvis han håpet å gjenoppta kontakten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skorpio
Dæven, stalkeren min er tilbake gitt. Han har ringt meg 3 ganger i dag, men lagt på før jeg har rukket å ta den. Tenkte jeg fikk sende en melding og høre hva som var greia. Joda, han lurte da på om jeg var i Praia da Rocha eller om jeg kom nedover snart. Jeg måtte jo da fortelle at jeg ikke hadde planer om å dra nedover i år. Det var visst kjipt. Han hadde håpet jeg skulle komme nedover igjen i år så vi kunne ta opp igjen kontakten for han savnet meg sånn. :klø: Vi snakker her om en 19 år gammel guttunge som kun skulle være en liten ferieflørt (og egentlig ikke det engang da jeg fant ut hvor gammel han var). Vel, vel. Får håpe han slutter å ringe nå da.

uuuuuh, Enigma and 19 year old boy are sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G!

:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uuuuuh, Enigma and 19 year old boy are sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G!

:lur:

Rofl, blir ikke noen roting med ham i år, nei. Har ikke råd til å dra nedover :fnise: Han var relativt god til å kysse da, så sånn sett hadde det jo ikke vært så dumt :ler:

:sukk: Nå ble jeg kosete ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

I'm back, back again :nigo:

Håper det går bra med deg :klemmer:

Og hvis du vil være mer sosial, så kan det hende jeg er veldig aktuell for sånt fra og med september :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig en god morgen igjen! Nesten så jeg glemmer hvordan det er å våkne opp og bare ha det bra, mellom hver gang.

Satt og deppa igjen i går kveld, masse tunge tanker som kvernet rundt i huet mitt. Ikke engang trening hjelper for å få dem vekk nå for tida. De blir bare skjøvet lenger bak i hodet også kommer de fram igjen når jeg kommer hjem.

Satt og pratet med V som sånn delvis klarte å skyve tankene litt unna i det minste. Han er nå litt søt da. Han reiser til Thailand i midten av neste uke, og er fryktelig stressa og opptatt før det, men ville veldig gjerne se meg en dag før han dro da. Sånn hvis jeg hadde tid. Deilig å ikke føle seg som en reserveløsning bestandig, så jeg sa ja.

Hadde egentlig så smått begynte å tenke på å legge meg da jeg kommenterte på facebooken til J, og plutselig snakket K til meg. Han var på vei hjem og lurte på hva jeg drev med. Han hadde visst sendt meldinger også, men ikke fått noe svar, så han trodde jeg hadde lagt meg. Det hadde jeg jo ikke, jeg bare hadde ikke mobiltelefonen på stua så jeg hadde ikke fått med meg noen meldinger. Så da ble det litt meldinger fram og tilbake, og han var tydeligvis selskapssyk, men søsteren hans var hjemme og dermed kunne vi ikke være hos ham. Hos meg så det ikke ut, så da ble det 10 minutter hurtigrydding for å få unna det aller, aller verste før han kom. Når han ber seg selv sier ikke jeg nei.

Vi skulle egentlig se film, men jeg hadde sett filmen før og han var tydeligvis mer opptatt av å kose, så vi så vel en 15 - 20 min av filmen kanskje, før han mente vi bare burde slå den av og sette på musikk i stedet. Definitivt en god idé :sjarmor:

Han sov hos meg i natt, han spurte selv om han kunne få sove over, og for en gangs skyld lå han også og holdt rundt meg før jeg sovna. Han kan ikke fordra å ligge tett oppi noen vanligvis. Våknet før vekkerklokka i dag fordi K var våken og rørte på seg, så dermed ble jeg liggende og halvdøse og pjuske på K fram til vekkerklokka ringte. Det var egentlig bare en utrolig deilig morgen. Stod ikke opp så tidlig ettersom K var hos meg, og siden han ble liggende i senga helt til jeg sa jeg skulle gå ble det litt pjusking og småskravling på senga rett før han stod opp.

Eneste skuffelsen nå er at enten så blir ikke lønnsforhøyelsen utbetalt før i september, eller så har jeg ikke fått noen. Hmm ... Teit av meg å sjekke lønnsslipp når jeg faktisk var i godt humør :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en god morgen :)

Jepp, den morgenen var helt topp. Deilig å sette seg i senga etter å ha spist frokost og bli pjuska på og få en liten prat. Den gjorde at hele gårsdagen var bra faktisk. Ingen nedtur på kvelden slik jeg har hatt i det siste. Veldig deilig! Rart hvor mye en god start på dagen har å si.

I dag har dagen gått i ett til nå. Først måtte jeg tidlig opp og på trening. Hadde en skikkelig god treningsøkt, før jeg møtte misa for å dra på Bondens marked. Det var veldig lite i dag, men de hadde de bodene jeg kom for å handle i, så da var det egentlig greit. Kjøpte meg honning med hasselnøtter, 2 stk oster som er helt nydelige (en av dem med hvitløk :fnise:) og 3 stk spekepølser. Alle tre bodene var på mat- og ølfestivalen i sommer, og jeg hadde smakt alle produktene før. Ostene og spekepølsene kjøpte jeg da også. Har brukt alt for mye penger i dag da, ettersom jeg var hos frisøren også.

Nå er jeg lysere enn jeg har vært på veldig mange år. Fikk lagt inn flere lyse striper i dag, så nå begynner det å bli ganske så lyst. Ikke så sikker på om jeg skal bli noe lysere nå, og det sa frisøren også. Hun nevnte at jeg kanskje skulle legge inn gyldne og lyse striper annenhver gang framover, så jeg ikke ble så mye lysere og fikk litt mer spill i håret. Men hvis jeg hadde lyst til å bli enda blondere så skulle hun ikke nekte meg det altså. Svidde av nok kroner der også i dag. Håret føltes så tørt, så jeg måtte bare kjøpe en kur. Det koster fryktelig mye hos frisøren, men jeg hadde ikke tid til å bestille på nett og vente på den. Jeg må begynne å kure nå, hvis ikke blir håret mitt fryktelig stygt. Neste måned skal jeg spandere på meg klipp av tuppene også, sånn at det ser litt freshere ut. Skal fortsatt spare, det begynner jo å bli ganske fin lengde på det nå, men må ha av litt slitte tupper.

Resten av dagen fram til jeg skal på jentekveld skal jeg bare handle også slappe av, før jeg må fikse meg. Orker ikke stresse og rydde i dag, ettersom jeg har vært opptatt helt fram til nå. Utrolig skuffet over regnværet ettersom jeg har veldig lyst til å ha på meg skjørt i dag. Visste jo for så vidt at det skulle regne, men hadde håpet det ikke skulle bli så ille. Er jo fortsatt mulighet for at det kan lette opp litt, men utsiktene er ikke akkurat gode. I følge værmeldinga skal det jo bli enda verre.

Kan hende jeg tar skjørt likevel. Hadde tenkt å ha sort litt kort foldeskjørt, hvit skjorte og svart vest, og jeg har ikke lyst til å gå vekk fra det. :sur: Nå som jeg endelig hadde tenkt ut et antrekk jeg tror jeg vil være fornøyd med, så er det dritt om været skal stoppe meg. Men ut og handle litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Kan hende jeg tar skjørt likevel. Hadde tenkt å ha sort litt kort foldeskjørt, hvit skjorte og svart vest, og jeg har ikke lyst til å gå vekk fra det. :sur: Nå som jeg endelig hadde tenkt ut et antrekk jeg tror jeg vil være fornøyd med, så er det dritt om været skal stoppe meg. Men ut og handle litt!

Det høres ut som du kommer til å blir FJONG :nigo: Jeg har ikke bestemt meg for antrekk enda, sukk, det regner jo som bare rakkern!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Hei :hug: Tusen takk for i går, det var rett og slett superkoselig! Morsomt å dra ut, selv om stedet kanskje ikke var helt vår greie. Men, da har vi prøvd oss der også! Er så utrolig bra å ha kvelder som i går, bare skravle om trening og alt annet, rett og slett perfekt! M skal låne bladene mine i kveld, men jeg kan sikkert ta med Fitness&Muscles Hers på treningen en dag så kan du låne det. Jeg skal sjekke hva det koster å abonnere tror jeg, hvis de sender til Norge da.. Tror det er et av de bladene jeg liker best så langt.

Håper du har en fin dag, jeg er bare LITT skallebanket men ellers i topp form ;)

:klem:

Endret av lucy d-.-b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :hug: Tusen takk for i går, det var rett og slett superkoselig! Morsomt å dra ut, selv om stedet kanskje ikke var helt vår greie. Men, da har vi prøvd oss der også! Er så utrolig bra å ha kvelder som i går, bare skravle om trening og alt annet, rett og slett perfekt! M skal låne bladene mine i kveld, men jeg kan sikkert ta med Fitness&Muscles Hers på treningen en dag så kan du låne det. Jeg skal sjekke hva det koster å abonnere tror jeg, hvis de sender til Norge da.. Tror det er et av de bladene jeg liker best så langt.

Håper du har en fin dag, jeg er bare LITT skallebanket men ellers i topp form ;)

:klem:

Takk for i går! :klem: De ost- og vinkveldene er helt topp! Gøy når man kan sitte og prate trening uten at folk ser rart på en :ler: Vil gjerne låne bladene en dag når du får dem tilbake.

Er egentlig i god form. Hadde litt vondt i huet da jeg våknet, men det var mer fordi jeg hadde ligget feil i natt. En joggetur fikset den lett. Føler meg veldig flink som kom meg ut på en 1,6 mil lang løpetur dagen etter en bytur ;)

Tror ikke jeg ender opp på Emil og Samuel igjen, men da har man i det minste prøvd stedet og vet at det ikke er noe særlig. :)

Hvilket sted var dere som ikke helt var greia? *nysgjerrig*

Høres ut som om det ellers var bra da, iallefall :strix:

Vi var på Emil og Samuel, det ligger på toppen av Steen og Strøm. Masse blonde bimboer, sleske vestkantgutter med halvlangt bakoverstrøket hår, høy sossefaktor og housemusikk. Definitivt ikke min stil ;)

Men ellers var det kjempebra :strix: Deilig å samle en liten gjeng jenter og bare skravle, spise ost og kjeks og drikke vin. Det blir ikke så mye bedre enn det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

La ikke jeg igjen et innlegg her om dagen da?! Merkelige saker!

Antrekket du tenkte på hørtes helt smashing ut, hva endte du opp med å gå med?

Og håret ditt hørtes helt nyydelig ut nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La ikke jeg igjen et innlegg her om dagen da?! Merkelige saker!

Antrekket du tenkte på hørtes helt smashing ut, hva endte du opp med å gå med?

Og håret ditt hørtes helt nyydelig ut nå!

Hmm, ser ut som om det innlegget har fallt ut. Endte opp med antrekket jeg hadde tenkt ut ;) Jeg manglet bare mafiahatt, det skulle jeg gjerne hatt, men da jeg kom på E og S var jeg egentlig glad for at jeg ikke hadde det, siden veldig mange av gjestene der hadde nettopp sånn hatt. :gjeiper:

Håret er temmelig lyst nå, men med enkelte mer lysebrune partier innimellom. Egentlig ganske godt fornøyd med det, selv om det er veldig uvant å ha så lyst hår. Det er på en måte ikke meg, samtidig som det er greit å ikke se så dyster ut.

Litt spent på hva V og K kommer til å si da. K har faktisk kommet med flere komplimenter for håret mitt i det siste, så forhåpentligvis liker han fargen min nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kanskje du vil gjenta det skjørtet en gang jeg skal treffe deg? Jeg liker foldeskjørt :nigo::fnise:

Jeg er såpass fornøyd med antrekket at det kommer garantert til å bli gjentatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag morgen og det er sol! Ny uke og nye muligheter. Skal være aleine på jobb i 3 uker nå, mens sjefen er på ferie. Typisk at han drar nå som folk flest kommer tilbake fra ferie og det blir mer mas. Han var veldig fornøyd med den ordninga, selvfølgelig. :gjeiper:

På en måte blir det veldig deilig å være aleine. 3 uker uten at noen blander seg inn (forhåpentligvis), og jeg kan styre som jeg vil. Riktignok har jeg stor frihet til vanlig, men det hender han blander seg inn i ting jeg allerede har tatt tak i, eller gjort ferdig og det er ganske så irriterende. Kan nesten virke som om han må understreke at han er sjef og skal ha kontroll i blant.

Uka blir fyllt med hardtrening. Jeg har lagt opp et ganske tøft løp fram mot halvmaraton. V reiser til Thailand på onsdag og blir borte i 14 dager, så jeg har mest sannsynlig ingen som forstyrrer kveldene mine, med mindre K finner ut at han vil være mer sosial da så klart. Det er lov å håpe, er det ikke? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...