*Enigma* Skrevet 9. august 2009 Forfatter #5521 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg glemte jo blåbærene mine Jeg fikk med meg en god del bringebær da, så jeg skal vel ikke klage, men jeg skulle veldig gjerne hatt de blåbærene også ... Bilturen hjem ble forferdelig slitsom. Jeg kjørte i nesten stillestående kø fra Eidsvollstunellen til Jessheimkrysset, så i stedet for å bruke 1 t 45 min tok turen 2,5 t. Jaja, jeg kom meg nå hjem i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 9. august 2009 #5522 Del Skrevet 9. august 2009 kø er noe drit! godt å ha deg "tilbake" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 9. august 2009 #5523 Del Skrevet 9. august 2009 Vi har også sittet i kø i dag, det er noe skikkelig dritt. Jeg plukket steinsopp i går, men de tålte faktisk ikke å ligge en dag engang før de begynte å mugle. Superskuffet, hadde tenkt å steke de til kvelds i dag... Vi må ta oss en sopptur snart! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 9. august 2009 Forfatter #5524 Del Skrevet 9. august 2009 Vi har også sittet i kø i dag, det er noe skikkelig dritt. Jeg plukket steinsopp i går, men de tålte faktisk ikke å ligge en dag engang før de begynte å mugle. Superskuffet, hadde tenkt å steke de til kvelds i dag... Vi må ta oss en sopptur snart! -misa Sopp- og bærtur. Jeg vil ha blåbær også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 9. august 2009 #5525 Del Skrevet 9. august 2009 Tror blåbærene synger på siste verset her sørpå, så da bør vi komme oss ut ila. uken. Jeg vet om en plass med MASSE blåbær og bringebær i Oslo nå. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 9. august 2009 Forfatter #5526 Del Skrevet 9. august 2009 Tror blåbærene synger på siste verset her sørpå, så da bør vi komme oss ut ila. uken. Jeg vet om en plass med MASSE blåbær og bringebær i Oslo nå. -misa Jaaaa! Det høres ut som en plan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 10. august 2009 #5527 Del Skrevet 10. august 2009 Har det slett ikke verst for tida Trening må til, er man treningsnarkoman så er man treningsnarkoman Driver nok ikke og tar lappen nei, da tror jeg ikke jeg hadde fått låne bil for å kjøre til Toten Har hatt lappen i 10 år snart tipper jeg. Hvis du bare har hatt én kjøretime kan du jo ikke forvente at du skal være så flink Du må nok kjøre en del først Jeg elsker å kjøre bil, men siden jeg ikke har bil sjøl så får jeg ikke kjørt så mye. Derfor var det utrolig deilig å få kjøre til Toten i dag. Det bor nok en liten råner inni meg et sted langt inne å ja hehe.. virker gøy å kunne kjøre bil altså! er så kjedelig å lære, jeg vil bare kunne jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. august 2009 Forfatter #5528 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) å ja hehe.. virker gøy å kunne kjøre bil altså! er så kjedelig å lære, jeg vil bare kunne jeg! Jeg elsker å kjøre bil, skulle ønske jeg fikk kjørt mer enn jeg får. Er nok muligheter for det nå framover da, for det er ganske gode muligheter for å få låne bilen jeg har nå, og i tillegg kan jeg jo få leie bil billig gjennom V. Er nok fare for at jeg kommer til å benytte meg av det. Greit å ha bil når jeg skal til Toten, er så kjedelig å være stuck hos moren min. Også veldig greit om jeg har lyst til å reise bort et annet sted en helg, trenger jo ikke være Toten. Fikk med over en kg med bringebær hjem fra Toten i går, den skal i fryseren i dag. I tillegg fikk jeg med meg to store glass med mammas hjemmelagde solbærsaft. Deilig å ha for å kunne lage solbærtoddy av Må sørge for å få med meg sånne ting når jeg først har bil, for det er litt tungt å drasse på på toget. Liker mye bedre mammas hjemmelagde saft, den er ikke så søt som det man kjøper i butikken. Hard dag i dag. Slo av vekkerklokka og rakk så vidt å tenke at jeg skal bare ..., og plutselig hadde det gått en time gitt :gjeiper: Så da fikk jeg ikke stått tidlig opp i dag som jeg hadde tenkt. Kom meg nå av gårde, selv om jeg helst hadde lyst til å bli under dyna pga. regnet, kom meg ned til Slottsparken da jeg kom på at jeg hadde glemt både lunsj og mat til trening, så da måtte jeg snu og gå opp igjen for å hente maten. Dermed kom jeg jo enda seinere på jobb. Ble liggende og skravle med V i går kveld, så det ble seint før jeg fikk sove. Det var kjipt å skulle sove aleine, hadde veldig lyst til krype tett inntil noen i går og bare bli holdt rundt. V sa at jeg kunne jo bare ha sendt en sms til ham da jeg kom hjem, så kunne jeg ha kommet opp. Jeg kunne jo sikkert det, men jeg føler på en måte at jeg maser litt når jeg tar initiativ til å komme til ham. Nevnte det for ham og fikk beskjed om at det var da slett ikke mas, og han hadde sendt meg en sms han også hvis det ikke hadde vært for at han hadde sittet i telefon hele veien hjem. Jeg måtte ikke føle at jeg maste hvis jeg hadde lyst til å komme opp, han syntes da bare det var koselig om jeg kom. Føler meg så usikker når det er jeg som må spørre. Innbiller meg at det alltid er jeg som maser og tar initiativ. Er jo ikke sikkert det er sånn, men for meg føles det sånn. Sånn er det jo med K også. Føler at jeg maser veldig når jeg spør om vi kan finne på noe. Dessuten har jeg litt dårlig samvittighet i forhold til V. Hver gang jeg er der så ønsker jeg jo egentlig at jeg var hos K. Det er for all del koselig å være hos V, og han er en super fyr på mange måter, men det er ikke hos ham jeg aller helst vil være. Fikk masse komplimenter for håret mitt da jeg var hjemme forresten. Alle syntes jeg var så mye finere med blondt hår. K er også veldig fornøyd med håret mitt nå, så kanskje jeg skal beholde det sånn en liten stund? Jeg trives vel egentlig best med mørkt hår, føler det er mer meg. Samtidig er det jo hyggelig når andre synes jeg er fin. Kan jo gå for skikkelig lyst etterhvert også. Hadde nesten vært litt morsomt å bli ordentlig platinablond Endret 10. august 2009 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. august 2009 #5529 Del Skrevet 10. august 2009 yeah! join the club sister! bare innom for å ønske deg en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. august 2009 Forfatter #5530 Del Skrevet 11. august 2009 Ser ikke ut til at jeg får med meg noen på kamp i morgen Jeg har så lyst til å se Norge - Skottland, men kjenner ikke akkurat så mange å spørre om de blir med. Er visst et fåtall av kompisene mine som er særlig interessert i fotball. Spurte K igjen i dag, men han skal visst jobbe. Vet ikke helt hvorfor jeg ble så lei meg når han sa nei. Jeg hadde ikke forventa at han ville bli med, og nå var det jo ikke fordi han ikke gadd å bli med meg, men fordi han skal jobbe. Var hos V i går. Det er koselig å være der, men det funker på en måte ikke likevel. Jeg ønsker stort sett at jeg var et helt annet sted, og jeg blir litt stressa fordi han skal hele tida vite at jeg har det bra og at jeg er fornøyd med sånn ting er. Kan nesten virke som om han ikke er fullt så selvsikker som han later som :gjeiper: Dessuten lurer jeg på om det kan ødelegge ting mellom K og meg ..., jeg veit ikke. Er bare så lei av å alltid føle at jeg er en reserveløsning for K, det er jeg ikke for V. Ikke at V er interessert eller noe sånt, så vidt jeg vet i alle fall, men jeg føler ikke at han leter etter andre ting å gjøre før han sier ja til å være med meg. Ugh, negativ tankegang for tida. Er trøtt og deppa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 11. august 2009 #5531 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg skulle gjerne vært med deg på kamp jeg Neste år kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. august 2009 Forfatter #5532 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg skulle gjerne vært med deg på kamp jeg Neste år kanskje? Hehehe, nå er det jo Norge - Skottland jeg vil se da og det går vel neppe neste år Synes generelt landslaget er gørrkjedelig å følge med på, de spiller jo så ræva, men akkurat mot Skottland hadde det vært gøy å være der. Mest på grunn av steminga osv. Jeg får vel bare slå meg til ro med at det blir ikke noe av og glemme hele greia. Får trøste meg med at jeg skal både til Trondheim og Stockholm for å jobbe i høst. Trondheimstur blir garantert kombinert med helg, forhåpentligvis kan jeg få helga i Stockholm også. Hvis jeg bare får med meg noen så ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 11. august 2009 #5533 Del Skrevet 11. august 2009 Ja jeg skjønte jo at det var pga skottland du ville se da, så det var bare en spøk. Men jeg hadde blitt med deg hadde jeg hatt sjangsen! Tanken som teller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. august 2009 Forfatter #5534 Del Skrevet 11. august 2009 Ja jeg skjønte jo at det var pga skottland du ville se da, så det var bare en spøk. Men jeg hadde blitt med deg hadde jeg hatt sjangsen! Tanken som teller? Jada, skjønte det, og det er absolutt tanken som teller Hadde gjerne hatt deg med på kamp jeg, hadde du vært her. Æsj, jeg vil så gjerne se den kampen, også var det en liten mulighet for å gjøre noe med K som ikke ender opp med at vi havner i senga. Bare gjøre noe helt annet, vi ender som regel opp med film enten i sofaen eller på kino. Føler det blir litt kjedelig. Vet ikke om noen andre jeg kan spørre heller. V liker ikke fotball, J er heller ikke interessert. Jeg vil gjøre noe annet enn å bare jobbe og trene, treninga fungerer ikke like godt som pass time lenger. Altså, jeg koser meg på trening, men det føles litt meningsløst når jobb og trening er alt jeg gjør. Jeg vil finne på ting, være litt sosial, gjøre morsomme ting, men det blir aldri noe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 11. august 2009 #5535 Del Skrevet 11. august 2009 Hvor mange av jentevennene dine har du spurt? -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. august 2009 Forfatter #5536 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Hvor mange av jentevennene dine har du spurt? -misa Tja, nå er det veldig få av dem jeg vet at er interessert da, og folk har vært bortreist. Men jeg har spurt jentevenner også, og de hadde ikke tid/lyst de heller, men det hadde jeg heller ikke regna med. Står for øvrig åpent i facebookprofilen min Har du lyst til å være med kanskje? Endret 11. august 2009 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 11. august 2009 #5537 Del Skrevet 11. august 2009 Tja, nå er det veldig få av dem jeg vet at er interessert da, og folk har vært bortreist. Men jeg har spurt jentevenner også, og de hadde ikke tid/lyst de heller, men det hadde jeg heller ikke regna med. Står for øvrig åpent i facebookprofilen min Har du lyst til å være med kanskje? Hadde vært morsomt å dra på fotballkamp en gang ja, men må nok ha lengre varsel... -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. august 2009 Forfatter #5538 Del Skrevet 11. august 2009 Hadde vært morsomt å dra på fotballkamp en gang ja, men må nok ha lengre varsel... -misa Nettopp :gjeiper: Jeg har ikke spurt folk for tidlig heller fordi det var faktisk prat på at K og jeg kanskje skulle, for han hadde veldig lyst. Jeg spør ikke folk bare for å spørre, jeg spør folk jeg regner kanskje kan ha tid/lyst til å være med. Så klart, hvis noen herfra faktisk har lyst til å se kampen i morra så hadde jeg blitt veldig glad for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. august 2009 Forfatter #5539 Del Skrevet 11. august 2009 Dæven, stalkeren min er tilbake gitt. Han har ringt meg 3 ganger i dag, men lagt på før jeg har rukket å ta den. Tenkte jeg fikk sende en melding og høre hva som var greia. Joda, han lurte da på om jeg var i Praia da Rocha eller om jeg kom nedover snart. Jeg måtte jo da fortelle at jeg ikke hadde planer om å dra nedover i år. Det var visst kjipt. Han hadde håpet jeg skulle komme nedover igjen i år så vi kunne ta opp igjen kontakten for han savnet meg sånn. :klø: Vi snakker her om en 19 år gammel guttunge som kun skulle være en liten ferieflørt (og egentlig ikke det engang da jeg fant ut hvor gammel han var). Vel, vel. Får håpe han slutter å ringe nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 11. august 2009 #5540 Del Skrevet 11. august 2009 Jaja, så lenge han bare er en guttunge og ingen stor fare er det vel nesten bare litt søtt? Kjedelig så klart å bli oppringt hele tiden, men likevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg