Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

uff, så dritt at det endte sånn da :(

skjønner hva du mener i forhold til det at det låser seg.. det er en slitsom følelse altså, man kan jo ikke hjelpe for hva man føler!

syns igrunn også han kan være litt mer tålmodig.. virker ikke som gutter er så flinke til det, sånn for å generalisere litt :dry:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi fikk prata litt til på msn. Forklarte litt hvorfor jeg reagerte som jeg gjorde, og han beklaget at han hadde stått opp. Han skjønte jo hvordan jeg følte det, når han bare stod opp og han syntes det var kjipt at kvelden endte som den gjorde. At ting egentlig bare ble teit.

Har et lite håp om å se ham igjen til uka, før han drar til Gøteborg. Faen jeg misunner ham den U2-konserten!

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du har hatt en fin lørdag :hug:

dere må ha hatt det supergøy i kveld!

skulle ønske jeg kunne vært der.

sov godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du har hatt en fin lørdag :hug:

dere må ha hatt det supergøy i kveld!

skulle ønske jeg kunne vært der.

sov godt :)

Hadde det veldig gøy og koselig i kveld. Supertrivelig å sitte hos misa og drikke vin, spise ost og diskutere trening sammen med folk som har den samme glødende interessen for trening som meg. :) Hadde vært veldig hyggelig om du hadde vært der i kveld, du si i fra når du kommer til Oslo-området igjen, så vi kan treffes :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Hadde det veldig gøy og koselig i kveld. Supertrivelig å sitte hos misa og drikke vin, spise ost og diskutere trening sammen med folk som har den samme glødende interessen for trening som meg. :) Hadde vært veldig hyggelig om du hadde vært der i kveld, du si i fra når du kommer til Oslo-området igjen, så vi kan treffes :hug:

Takk for en strålende kveld :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for en strålende kveld :hug:

Takk for i går, det var så koselig! :klem:

Takk for i går søta! :klemmer:

-misa

Takk for i går, du så smashing ut! :klemmer:

Det ble en veldig hyggelig kveld i går, med masse treningsprat, vin og ost. Prøver å samle meg sjøl og få pakket skikkelig, men jeg finnes ikke inspirert. Det kommer vel til å bli ekstremt stressende hurtigpakking når jeg kommer hjem :gjeiper: Vel, vel. Været har i det minste blitt bra, og værmeldinga ser heller ikke alt for ille ut.

Er litt sur, ser ut til at jeg har fått mensen, selv om jeg slett ikke skal ha den. Det ville jo være typisk akkurat nå ... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :klem:

Foreløpig er det litt rart å være her. Vet liksom ikke helt hvor jeg har ham. Ikke har vi gjort så mye enda heller. I går endte vi på sofaen og så en episode av Dollhouse + filmen I love you man. Etterpå lå vi bare og hørte på musikk og pjusket på hverandre og koste. I dag har vi så langt eh ... sett en episode av Dollhouse og sløvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hm, spent på å høre hvordan du har det! :)

:klemmer:

Er liksom ikke så mye å si. Foreløpig har vi ikke gjort noe som helst. Hele gårsdagen gikk med til å se film. I dag skal jeg i alle fall treffe Grafica, ellers skulle visst V og jeg ta oss en tur ut et eller annet sted på formiddagen. For all del hyggelig nok å være her, men jeg blir litt rastløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Det var såå koselig å treffe deg idag! :klemmer: Og du så sørenmeg supersexy ut i det miniskjørtet ditt :sjarmor: Skulle ønske jeg hadde mulighet til å treffe deg for kafédate oftere! Gleder meg bare enda mer til å flytte tilbake til Oslo nå :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det var såå koselig å treffe deg idag! :klemmer: Og du så sørenmeg supersexy ut i det miniskjørtet ditt :sjarmor: Skulle ønske jeg hadde mulighet til å treffe deg for kafédate oftere! Gleder meg bare enda mer til å flytte tilbake til Oslo nå :nigo:

Tusen takk for i dag :klem: Det var utrolig koselig å se deg og Sondre, bare så synd vi ikke kan gjøre det oftere.

Søta.....

:kyss:

Super koselig å treffe deg!

Veldig hyggelig å hilse på deg i dag, MarianneE, og datteren din er virkelig et lite sjarmtroll. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du kom deg "hjem" trygt! Ble du sittende i byen hele tida?!

Kom meg trygt "hjem" til slutt. Ble ikke henta før kvart på elleve, bare 4-5 timer seinere enn beregna :gjeiper:

Nå sitter jeg på toget hjem til Oslo. Har absolutt hatt det koselig, selv om vi ikke akkurat har gjort stort. Det har blitt mye film og serier for å si det sånn. Mye sofasitting og pjusking. Mandag gjorde vi absolutt ingenting. Det regna jo som bare det, så vi holdt oss inne og så film og serier til vi måtte på butikken for å handle middag, jeg lagde kylling med tomatsaus og pasta, også så vi mer film og serier. Det ble ikke noen trening på meg, jeg var alt for støl til å trene styrke og siden det regna sånn orket jeg ikke løpe meg en tur på et sted jeg ikke var kjent.

Tirsdag var det litt bedre vær, så da dro vil til Oklungen, hvor V vokste opp på et lite småbruk langt uti gokk. Han hadde egentlig tenkt vi skulle gå en tur, men været så litt usikkert ut, så han hadde ikke lyst til å dra meg med på noen langtur bare for at vi skulle bli klissvåte hvis regnet kom. Derfor ble vi liggende i hengekøya, til den ramla ned :ler: Fikk litt sjokk i det jeg merker tauet ryker og jeg plutselig lander ganske hardt på rompa. Fikk totalt latterkrampe, mens V var mest bekymra om det gikk bra med meg og om jeg hadde slått meg.

Jeg skulle møte Grafica i byen kl 15, møtte henne og S på kaffebaren der S jobber, og der satt vi og skravlet og hygget oss til kl 17 da det stengte. Fikk med en pose kaffe, og den lukter helt nydelig. Lukta har spredd seg i hele sekken, og det lukter så nydelig :strix: Gleder meg masse, masse, masse til å komme hjem og teste den nå.

Etter at den stengte stakk vi ned på Downtown, hvor vi også traff MarianneE. Grafica og S stakk i 18-tida og jeg regnet med at V ville komme om ikke lenge. Men det varte og det rakk, jeg var innom alle butikkene sikkert ørten ganger, kjøpte 3 basic singleter på H&M og et par sko som Grafica og jeg oppdaget på EuroSko. Sendte et par meldinger til V, og hver gang fikk jeg beskjed om at han hadde planer om å dra veldig snart. Så begynte klokka å bli over 20, senteret stengte, men matbutikken var fortsatt åpen, så jeg spurte om jeg skulle kjøpe inn mat til middag, og han mente at hvis jeg visste om noe jeg hadde lyst til å lage så kunne jeg godt gjøre det. Han skulle reise om et par minutter, han måtte bare krangle ferdig med fyren han gjorde en jobb for først. Jeg handla, og V hadde fortsatt ikke dratt ... På det tidspunktet begynte jeg å bli ganske sur.

Kl 21 stengte også matbutikken så da måtte jeg bare komme meg ut av senteret, og endte på Wine & dine hvor jeg rakk 3 glass vin før V endelig kom og plukket meg opp. Han var rimelig nervøs for at jeg skulle være forbanna, men jeg var småbrisen, og dessuten var det jo tross alt ikke V sin feil at han ikke kom før, så jeg gadd ikke lage noen stor sak ut av det. At jeg ikke var blid gadd jeg ikke legge skjul på, han var ikke akkurat særlig fornøyd sjøl heller. Han hadde helt andre planer for kvelden enn sånn det ble.

Katta er visst ute av sekken i forhold til et par av kompisene våre også, i forhold til at jeg har vært på besøk, og at det kan komme til å bli noen besøk hos V. Tror ikke DR har hørt noe enda. Han er vel den eneste V ikke har lyst til at skal vite det enda. Men han hadde snakket med TS som han bor med. Jeg var ikke så happy for det egentlig, men som V sa: Det er jo ikke noe vits å prøve å skjule det vel. Jeg håper da du kommer og besøker meg en del framover. TS hadde visst sagt det var enda godt det var meg V nå drev og rota rundt med, for da ville det i det minste ikke bli noe drama fra min side.

Det var jeg som lagde maten i går også. Kjøpte inn litt ekstra krydder siden fyren V låner huset av stort sett bare hadde piffikrydder (i store mengder) i huset. Rettelse, han hadde noen bokser med grillkrydder også :fnise: Så jeg lagde da baconsurra indrefilet av svin, med ris, soppsaus (med en blanding av aromasopp og sjampinjong) og salat til. Det ble veldig godt, så så vi Lesbian Vampire Killers. Fantastisk morsom film. Definitivt bedre enn Watchmen som vi så på mandag. Mandag så vi også Powder Blue, bra film, men den var ikke akkurat spesielt actionprega og siden det begynte å bli veeeeldig seint da vi så den så fenget den ikke like mye som den kunne gjort hadde jeg vært litt mer opplagt.

Altså, Lesbian Vampire Killers var langt fra noen kvalitetsfilm, tittelen sier jo sitt. Men den var utrolig morsom. Skikkelig horrorkomedie. V har vært veldig søt, så opptatt av om jeg har det bra og om jeg har kost meg. Han sa det da han kjørte meg til toget, at han hadde kost seg masse mens jeg hadde vært der, og at han håpet jeg hadde hatt det bra også. At vi kunne gjøre noe sånt igjen.

Jeg har hatt det bra, og mye av tida har jeg klart å holde tankene unna K, men i blant har også tankene og følelsene kommet sterkere enn vanlig. Har ikke akkurat hatt noen plass å komme meg unna, så jeg har bare måttet skyve tankene vekk. Mulig jeg har hatt godt av det.

Har hatt helt treningsfri i to dager nå, så jeg holder på å bli gal. :ler: Får håpe været er ok når jeg kommer til Oslo, så jeg kan få tatt meg en løpetur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løpetur utgår, ble dårlig i magen under togturen, veldig deilig å da sette seg over på en buss fra Drammen til Oslo ... Er fortsatt rimelig gåen i magen, og har tilbragt minst like mye tid på badet som i sofaen siden jeg kom hjem for 3 kvarter siden.

Håper bare magen blir bedre til i morgen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...