Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Gjest lucy d-.-b
lucy, jeg tror ikke de kommer tilbake før torsdag. :)

-misa

Oh no, jeg følger tydeligvis ikke med.. :klaske: Da får jeg ikke sett deg før tidligst mandag *Enigma* .. :grine:

God natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ansjoni

Det du ikke husker etter fylla, det har ikke skjedd :nigo: Teite E, skal si ham noen sannhetens ord til lørdag jeg :gjeiper: Eller, kanskje ikke :ler:

Håper dere koser dere på resten av turen!! :strix:

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som du koser deg. Ha en fortsatt fin ferie og kos deg masse.

Koser meg ja, bare så synd det snart er slutt.

Hvordan var Snow Patrol? Kjempemisunnelig :strix: Også lilla Doc Martens da, kuuuuult! :bolledeig:

Og hva har E med å bli sjalu, er jo ikke som om dere er sammen på noe som helst nivå :rolleyes: Dustete!

Snow Patrol var helt topp! De gikk på litt seint fordi en i bandet måtte på sykehus, men konserten ble bra den.

Lilla metallic faktisk :D Jeg elsker dem! :ler: Det var nok mest det at E var full, lot seg litt rive med og synes det var vondt å se meg rote med en villt fremmed fyr. Ting er ok nå, jeg tente jo på alle plugger da han maste, så jeg gjorde nok mitt til å gjøre en big deal ut av det jeg også.

Så gøy å lese at helgen har vært innholdsrik! Og haha, la bare E bli sur hvis han vil, det er da virkelig none of his business ;)

Vil du være med på bootcamp i morgen? Jeg tror både T og jeg skal..

:klem:

edit: eller, hvor lenge blir du borte? Kanskje du ikke er hjemme i morgen.. :klø:

Kommer hjem torsdag ja. Da skal E og jeg på hardtrening på senteret :ler: Stakkars E :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du koser deg vennen! Og som sagt tidligere i dag så skal E bare passe sine egne saker ja. ;)

lucy, jeg tror ikke de kommer tilbake før torsdag. :)

-misa

Jaa, koser meg, og nå har jeg fått kjøpt fudge. Litt over en kg. Tror jeg trenger noen til å hjelpe meg å spise opp, ellers blir jeg vel bælfeit. Det positive er jo at det er så mektig og søtt at bare bittelitt er mer enn nok!

Oh no, jeg følger tydeligvis ikke med.. :klaske: Da får jeg ikke sett deg før tidligst mandag *Enigma* .. :grine:

God natta :klem:

Isj, kjipe greier, bortreist i helga?

Det du ikke husker etter fylla, det har ikke skjedd :nigo: Teite E, skal si ham noen sannhetens ord til lørdag jeg :gjeiper: Eller, kanskje ikke :ler:

Håper dere koser dere på resten av turen!! :strix:

Stemmer, jeg lever også etter den regelen. Dessverre skrev jeg visst noen meldinger til V som jeg selvsagt heller ikke husker, men jeg har dem på telefonen og det har jeg også, ergo har det visst skjedd :sukk:

Stakkars E, du får være snill mot ham, han har lovet å vise deg et par triks ;)

jeg håper du koser deg masse, alt i alt!

:hug:

Jeg storkoser meg! Bare så synd ferien snart er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jo vært ubersløv og ikke oppdatert meg i det siste - når kommer du hjem?

jeg trenger litt hjelp hvis du har tid en dag, treningsstuff of course.

i dag kjørte jeg forbi der (jeg tror) du bor, da tenkte jeg på deg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni

Ååh, jeg gleder meg til den festen :strix:

Det kommer til å bli et helt sirkus, for Mannen har lovet å sjonglere, og jeg er jo en (selv)erklært husklovn :nigo:

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, jeg gleder meg til den festen :strix:

Det kommer til å bli et helt sirkus, for Mannen har lovet å sjonglere, og jeg er jo en (selv)erklært husklovn :nigo:

Jeg tror den festen kan bli veldig bra :Nikke: Sjonglering og trylletriks blir nok bra, og du har ordtrix-ene dine, så jeg tror det kan bli en underholdene kveld :) Gleder meg jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Lilla metallic :wow: De MÅ du vise meg engang! Er bare litt misunnelig :ler: De ser nok dritbra ut på deg! Du er så kul :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Er i Bodø i helga.. akk akk.. Men da sees vi sikkert på mandag :nigo: Jeg skal være hjemme helt frem til 31.7 så da blir det mange gode treningsdager!

God natta søta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilla metallic :wow: De MÅ du vise meg engang! Er bare litt misunnelig :ler: De ser nok dritbra ut på deg! Du er så kul :strix:

Jeg er kjempefornøyd! Elsker dem virkelig! De ser ganske nøyaktig sånn ut :nigo: De ser litt mer shiny ut i virkeligheten.

kos deg :klem:

I do, I do, I do :strix: Er litt lei meg for at i morgen er siste hele dagen her. Men er visst savnet hjemme, så kanskje det ikke er så ille å komme hjem ...

Er i Bodø i helga.. akk akk.. Men da sees vi sikkert på mandag :nigo: Jeg skal være hjemme helt frem til 31.7 så da blir det mange gode treningsdager!

God natta søta :klem:

Humf! Hvordan kan du reise bort, når jeg kommer hjem? :ler: Vi sees nok på mandag. Dagene skal nok gå på et vis, med trening, kino og slantefest. E skal få kjørt seg litt :)

Crap, jeg tror jeg kan rote det alvorlig til for meg selv. Forvirra nå, usikker på hva jeg vil, usikker på hva V vil, og K er like surrete som alltid. Pokker da! Godt å vite at jeg er savnet i det minste, så får vi bare ta én dag av gangen, og se litt hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple
Vi har vært i Edinburgh Dungeon. Edinburgh Dungeon er et slags opplevelsessenter der du går gjennom groteske historier osv, det er skuespillere som driver "turen" som tar ca 1 time framover. Morsomt, litt som å gå gjennom et avansert spøkelseshus.

Jeg var i York Dungeon for flere år siden. Det var driiiitskummelt. Skal aldri mer inn der!

Du har ihvertfall mye manneaction. Det er bedre enn ingenting! Eller kanskje ikke?

Er jo kjipt hvis V forventer sex hvis du ikke vil det. Men hvis du har gitt klar beskjed om at det ikke kommer til å skje, så har jo du ditt på det rene liksom, og da er det jo hans problem hvis det ikke blir noe. Samtidig som det sikkert blir litt kjipt likevel.

Og dette med K... Det virker ikke som opplegget deres får deg til å føle deg så bra?

Ikke at jeg skal komme med noen råd altså, jeg er jo helt dust når det gjelder menn :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i York Dungeon for flere år siden. Det var driiiitskummelt. Skal aldri mer inn der!

Du har ihvertfall mye manneaction. Det er bedre enn ingenting! Eller kanskje ikke?

Er jo kjipt hvis V forventer sex hvis du ikke vil det. Men hvis du har gitt klar beskjed om at det ikke kommer til å skje, så har jo du ditt på det rene liksom, og da er det jo hans problem hvis det ikke blir noe. Samtidig som det sikkert blir litt kjipt likevel.

Og dette med K... Det virker ikke som opplegget deres får deg til å føle deg så bra?

Ikke at jeg skal komme med noen råd altså, jeg er jo helt dust når det gjelder menn :rolleyes:

Hehe, så skummelt synes jeg nå ikke det var, men det var jo morsomt da. De fjortisjentene som var der nede hylte og skreik verre :gjeiper:

Altså, det går fint an å stoppe V altså, er vel mer forhåpninger fra hans side (og det er vel ikke akkurat så rart heller når jeg kommer på filmkveld og for å sove ;)) og det var ikke noe problem i det hele tatt at jeg bare ville sove da jeg var der forrige gang. Men nå har han bedt meg med på hytte/båttur, og det drar jeg ikke på med V hvis jeg ikke synes det er helt greit å havne til sengs med ham. Det er jo heller ikke sexopplegget jeg ser på som noe problem, det var det at han begynte å lure litt på om det kanskje ble noe mer enn bare litt kos osv. jeg så på som et problem.

Regner jo med at sjansen for at det kan komme til å skje er rimelig stor, eller at han kommer til å prøve seg på en eventuell tur eller hvis jeg drar og besøker hem igjen. Ærlig talt, man drar da ikke til en "kompis" for filmkveld og overnatting etter å ha småflørta og tullet og kost litt og smårota, og så forventer at neeeei, vi skal bare se film og sove. Da er man bra naiv :gjeiper: Jeg har jo heller ikke sagt til ham at jeg overhodet ikke har planer om å ha sex med ham, rett og slett fordi jeg ikke veit. Det som skjer det skjer, så får vi nå bare se :)

Når det gjelder K er det nok mest min usikkerhet som ødelegger, og litt det at nå er det evigheter siden vi har sett hverandre. Han hadde det så travelt rett før han stakk av, så dermed ble alt rimelig kjipt, og jeg som hadde håpet på litt kos ble fryktelig skuffet når sånne ting ikke virket så viktig.

Fikk et par meldinger i går da, hvor han var ganske tydelig på at han savna kos og håpet vi kunne få litt tid sammen igjen snart, men da ble jo det feil også, fordi han ymtet så voldsomt frampå at han ville ha kos, mens jeg egentlig bare spurte om vi kunne treffes. Når det første som slår ham da er at han vil ha kos så .. Jada, jeg er håpløs og blir aldri fornøyd. Veit ikke helt om jeg skal tolke det som

1: han er desperat og utsulta på kos og sex

2: det er liksom alt han forbinder meg med, og det er den eneste bruken jeg duger til

eller

3: han klarer ikke la vær å tenke i den retningen når han vet at vi skal møtes fordi sexen er så himla bra :fnise:

Anyway, ting blir vel litt bedre når vi treffes igjen håper jeg. Litt enklere enn når all kommunikasjon foregår via tekstmelding, stort sett i fylla og i litt emosjonell tilstand. Prøvde å grave litt i går, men fikk ikke så mye fornuftige svar, delvis pga. at jeg tok en fleipete tone, og delvis fordi han var full.

Hvem av oss er ikke dust når det kommer til menn, men utrolige gode til å gi råd til andre? :laugh:

Mye enklere å gi råd til andre :Nikke: Det er så mye enklere å tenke rasjonelt og fornuftig når det ikke er ens egne følelser som er innblandet. Jeg er et følelsesmessig vrak generelt da, veldig dårlig til å takle motgang, så mye av problemene oppstår jo fordi jeg ikke klarer å takle ting, også gjør jeg meg opp en masse teite tanker fordi jeg er vant med å tenke negativt. Mye av problemene kunne sikkert vært unngått hvis jeg hadde fått muligheten til å prate med personen før jeg klarte å tenke masse negative tanker, og i edru tilstand.

Nå er det snart middag med Rán og mannen. Jeg hadde håpet på å kunne pynte meg litt jeg, men nå ser det ut til at det blir regn igjen, så da blir det vel ikke noe av :(

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Wolfmoon

Satser på at du får en super kveld iallefall, ingenting som å leve i nuet (for å komme med de rådene igjen) :fnise:

Hils Ràn og Mannen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

jeg håper du koser deg masse! har kommet hjem til bergen og skal sette meg ned og oppdatere meg i boken din etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig hyggelig å dra på destilleri og spise middag med dere da vi var i Edinburgh. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...