Gjest Purple Skrevet 7. november 2008 #2641 Del Skrevet 7. november 2008 Håper formen din blir bedre snart, så du kan slå ut håret på festen i morgen. I dag har jeg vært på Energy-time med Åsa. Hun er en energibunt uten like jo! Tror jeg liker henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 7. november 2008 #2642 Del Skrevet 7. november 2008 Hva gjør du i kveld da? Ser at nesten hele kg-gjengen tar det rolig, tror det er noe som går. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2643 Del Skrevet 7. november 2008 Hva gjør du i kveld da? Ser at nesten hele kg-gjengen tar det rolig, tror det er noe som går. -misa Har faktisk ikke vært og trent. Var så sliten og kald da jeg kom hjem. Huet er tungt, nesa er tett og renner konstant, halsen klør og er hoven og jeg nyser *sutre* Så for en gangs skyld så bevilget jeg meg en fridag. Ok, jeg har vasket opp og satt på vask, og skal sette på en til og rydde vekk litt klær etterpå, men treningsfri i det minste. Så skal jeg heller trene ordentlig i morgen og søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 7. november 2008 #2644 Del Skrevet 7. november 2008 Ikke bli syk nå! Når skal du trene i morgen, og hva? Tror jeg må komme meg avgårde også. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2645 Del Skrevet 7. november 2008 Ikke bli syk nå! Når skal du trene i morgen, og hva? Tror jeg må komme meg avgårde også. -misa Skal trene fra det åpner. Varme opp litt, før jeg tar spinningtimen, deretter litt styrke og intervaller på egenhånd. Skal stikke og se på kjøkken etterpå i morgen. Har egentlig fryktelig dårlig samvittighet for at jeg droppet treninga i dag, men orket bare ikke. Har vært og fått litt mer innspill fra Kvik angående kjøkken og bestilt time for å få tegnet litt. Jeg vet jo ikke om jeg vil ha et kvik-kjøkken, men da får jeg i det minste sett om jeg kan ha det sånn jeg har tenkt meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 7. november 2008 #2646 Del Skrevet 7. november 2008 Du er klar over at du ikke skal trene når du er syk sant? Det hjelper veldig lite på. Når kroppen din forteller deg at den er syk, så må du høre vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2647 Del Skrevet 7. november 2008 Du er klar over at du ikke skal trene når du er syk sant? Det hjelper veldig lite på. Når kroppen din forteller deg at den er syk, så må du høre vettu Jaaada, mamma Eller, så lenge man ikke har feber så er det ikke så farlig, men tror nok kroppen min føler et visst behov for hvile ja. Så i dag var jeg fornuftig og tok det med ro i stedet. Regner med å føle meg bedre i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 7. november 2008 #2648 Del Skrevet 7. november 2008 Se der ja, det er flink jente det *klappe på hodet* Og jeg tror ikke alltid det er bra og trene selv om man ikke har feber, kan fort få feber hvis man ikke hører på kroppen sin, og da kan det ta lengre tid før man blir frisk igjen. Så det så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 7. november 2008 #2649 Del Skrevet 7. november 2008 Wolfmoon er søt da. Ser for meg det oppgitte blikket til Enigma nå. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 7. november 2008 #2650 Del Skrevet 7. november 2008 Søt? Jeg har da aldri vært søt! Sånn bortsett fra når jeg prøver å være irriterende uten at folk faktisk kan ta meg på at jeg prøver å være irriterende da. Da er jeg veldig søt, muligens omtrent som jeg er nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 7. november 2008 #2651 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg synes du er søt som en liten kattepus! Puuuuuuusen Wolfmoon! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 7. november 2008 #2652 Del Skrevet 7. november 2008 Det er greit det, jeg har nemlig en tendens til å kalle alle dyr for "pus" (selv de svære hestene) så da regner jeg med at pus funker fint til tross for at jeg egentlig er en ulv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2653 Del Skrevet 7. november 2008 Wolfmoon er søt da. Ser for meg det oppgitte blikket til Enigma nå. -misa Søt? Jeg har da aldri vært søt! Sånn bortsett fra når jeg prøver å være irriterende uten at folk faktisk kan ta meg på at jeg prøver å være irriterende da. Da er jeg veldig søt, muligens omtrent som jeg er nå Joda, du er så søt så Jeg synes du er søt som en liten kattepus! Puuuuuuusen Wolfmoon! -misa Jepp, søt liten kattepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. november 2008 Forfatter #2654 Del Skrevet 8. november 2008 Nå er jeg i grunnen ganske grinete. Dro jo opp i Groruddalen i dag, tok en time hver vei, også har plassen kun 1 demokjøkken, virker som om de har solgt ut alt for å få på plass nytt merke. Null poeng å dra opp dit med andre ord. I tillegg hadde Trafikanten rotet skikkelig med hvor man måtte gå for å komme til Haugenstua stasjon, så jeg surra jo rundt en stund før jeg endelig fant fram. Er kald og sliten nå. Var en tur og trente på morgenen i dag også. 15 min intervaller på tredemølle, ca 1 time spinning med Åsa og ca 1 t med styrke i sal. Godt å trene igjen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 9. november 2008 #2655 Del Skrevet 9. november 2008 God Morgen Hadde du det fint på yatzy i går? Og kom du hjem i seng alene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 9. november 2008 Forfatter #2656 Del Skrevet 9. november 2008 Kvelden i går ble helt grei. Det er mildt sagt MYE liv på Yatzi på lørdagene, så det var fullt og trangt. Holdt sammen med en tidligere kollega som ble singel i sommer og kompisen hans. Kompisen var trivelig han, og så slett ikke verst ut. Jeg burde visst ha kjent ham igjen, han spiller i to norske filmer. Jeg som aldri ser norske filmer hadde jo ikke peiling....Uansett en ganske trivelig kveld. Vi var alle enige om at vi kanskje var blitt litt for gamle for utesteder med så høy musikk og så mye fulle folk. Mye triveligere med et sted der man faktisk kan sitte og prate. Nå skal jeg vel stort sett slappe av fram til jeg skal på trening. Er litt redusert i dag, kan ikke fatte hvorfor. Ikke at jeg ble så voldsomt full, men absolutt full nok, og som alltid når jeg har drukket våknet jeg ganske tidlig. Skal ta en forholdsvis lett økt i dag, bare kondisjon. Er støl etter gårsdagens økt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 9. november 2008 Forfatter #2657 Del Skrevet 9. november 2008 God Morgen Hadde du det fint på yatzy i går? Og kom du hjem i seng alene? God morgen Hadde det helt greit Kom meg hjem aleine ja, dessverre kan man vel nesten si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 9. november 2008 #2658 Del Skrevet 9. november 2008 Hvis det er noen trøst så hadde jeg helt sikkert ikke kjent igjen kompisen, jeg ser nemlig heller ikke norske filmer Høres ut som en morsom kveld da, tiltross for at det var på yatzy, noe som igrunn er imponerende å få til i seg selv! Merkelig det der med søvn etter alkohol altså, fatter og begriper ikke hvorfor det skal være slik. I går la jeg meg halv 12 og sov til 10 uten problemer, men når jeg har vært på fylla og legger meg kl 5, ja da våkner jeg selvfølgelig klokka 8! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 9. november 2008 Forfatter #2659 Del Skrevet 9. november 2008 Hvis det er noen trøst så hadde jeg helt sikkert ikke kjent igjen kompisen, jeg ser nemlig heller ikke norske filmer Høres ut som en morsom kveld da, tiltross for at det var på yatzy, noe som igrunn er imponerende å få til i seg selv! Merkelig det der med søvn etter alkohol altså, fatter og begriper ikke hvorfor det skal være slik. I går la jeg meg halv 12 og sov til 10 uten problemer, men når jeg har vært på fylla og legger meg kl 5, ja da våkner jeg selvfølgelig klokka 8! Hehehe, ja, det var litt imponerende Bare så synd at jeg kom hjem aleine, eller...at jeg kom hjem Kjipe greier når alt man får ut av kvelden er en klem når man går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 9. november 2008 #2660 Del Skrevet 9. november 2008 Hvis jeg ikke roter meg borti noe mer enn en klem når jeg er ute på by'n pleier jeg å være fornøyd jeg da men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg