Gjest Ansjoni Skrevet 5. november 2008 #2581 Del Skrevet 5. november 2008 Tror ikke det finnes ett menneske i denne verden som kan gjøre meg så irritert som det mamma kan. Noen ganger i starten av en samtale bare vet jeg at dette kommer til å ende i krangel. Hun har ikke skjønt det der med egne meninger helt enda, og det skjer vel aldri heller Mødre altså!! Håper du koser deg på juleverkstedet i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 5. november 2008 #2582 Del Skrevet 5. november 2008 Enigma! Etter all syting og klaging i dagboka di om at du er så flink til å trene og jeg vil også bli det, og jeg skjønner ikke hvordan du klarer det osv osv, har jeg endelig meldt meg inn i Elixia! Har tenkt å bruke litt penger på det, så kanskje jeg slår til med en PT mens jeg er i gang! Jeg er veldig stolt av meg selv, og optimistisk som jeg er satser jeg på killer-body til sommeren! You with me?? Hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 5. november 2008 #2583 Del Skrevet 5. november 2008 Ikke nok med at moren min maser, men kollegaene mine maser også. Jeg kan få telefoner eller mail om: når tror du saken kan være løst, knapt en halvtime til time etter at de har meldt fra. Evt. hvis de har meldt fra om saken sent en dag så ringer de og maser på morgenen etter fordi jeg har jo ikke gitt noen tilbakemelding. At jeg bare så vidt har fått kommet meg på jobb før de begynner å mase er visst ikke relevant. Alle føler selvfølgelig at de er mye viktigere enn alle andre, men det er ganske enkelt ikke sånn det fungerer. Kjenner til problemet. Vi kan sitte og løse viktige feil i produksjonsmiljøet, og sier til kunden at vi skal gi beskjed når vi har funnet ut noe mer. Slår de seg til ro med det? Neida, de må likevel ringe hver halvtime for å høre hvordan det går og liksom forsikre seg om at vi jobber med saken. Selvfølgelig jobber vi med saken! Noen ganger virker det som de tror vi bare sitter og tvinner tomler og driter i å fikse problemene hvis de ikke maser... Var på Energy step i dag da. Bra time det. Enkel og grei liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 5. november 2008 #2584 Del Skrevet 5. november 2008 Hei på deg! Tusen takk for et kjempetrivelig besøk. Dette må vi gjøre oftere! Nå har jeg laget spaghetti med gryte til. Ble kyllingkjøttdeig med squash, hvitløk, paprika og løk, og pastasaus da. *SULTEN* Men klarte å stikke fingrene i kokende vann nettopp, og det var ikke fullt så gøy... skulle stappe spaghettien i vann. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. november 2008 Forfatter #2585 Del Skrevet 5. november 2008 Kos deg i kveld, Enigma! Jeg skal ikke si "gi blaffen i mora di", selv om det er fristende. Har jeg gjort i 32 år nå snart, og det funker som f, det. Jeg prøver hardt å gi blaffen i maset hennes, og noen ganger klarer jeg det også. Bare det at i dag var jeg så trøtt etter bare noen få timers søvn, og alt føltes dritt på jobb, alt for mye som skulle gjøres, alle maste osv. Så da ble det litt mye på en gang. Jeg tror mødre har et gen som sier at de må fortelle deg hvordan du skal gjøre ting, bare fordi de mener at deres måte er best. Og teite kollegaer. Vår IKT-ansvarlig sa da nettet her var nede over flere dager at han syntes det var en lettelse da han hørte det var mine skritt som kom bortover gangen, for han visste jeg ikke kom for å stille dumme spørsmål eller mase, men gjerne med rent konkrete, enkle spørsmål/oppgaver som var null problem. Ja, og så syntes han det var fint å kunne surte litt til noen som skjønte hva han snakket om, da, uten at han egentlig sa så mye om det. Håper resten av uka di blir litt bedre. Det er så deilig å høre sånne ting Tror mødre har et eget gen ja. I moren min sitt tilfelle så er det et masegen. Jeg vet jo at hun ikke mener det sånn det høres ut, men hun er så utrolig flink til å få det til å høres bedritent ut. ----------------------------------------------- Ellers er jeg hjemme fra en utrolig hyggelig kveld med en del av kg-jentene. Var innom og trente litt rett etter jobb, 45 min spinning og 20 min intervaller på tredemølle. På vei ut møtte jeg energy stepinstruktøren som ble lettere sjokkert over at jeg ikke skulle være med på timen hennes. Så da måtte hun jo furte litt Etter det var det tid for "juleverksted" hos misa. Den eneste som egentlig satt med håndarbeid en god del av tiden var Nótt. Ellers satt vi bare og skravlet. Det var så utrolig deilig å sitte der med kakao, solbærtoddy og misas hjemmebakte cookies og bare skravle. Akkurat det jeg trengte i kveld. Nå er alt så utrolig mye bedre, humøret har steget veldig mange hakk og jeg ser betraktelig lysere på å skulle jobbe i morgen. Takk for i kveld jenter, veldig hyggelig. Det må gjentaes snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 5. november 2008 #2586 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg broderte faktisk litt på broderiet mitt jeg også da! Selv om nakken fortalte meg at jeg ikke fikk lov til å gjøre mer etter en liten stund! Takk for en kjempehyggelig kveld, skikkelig skravlebøtter hele gjengen, og selvfølgelig med utrolig bra humor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. november 2008 Forfatter #2587 Del Skrevet 5. november 2008 Og da jeg hadde svart så jeg jo at jeg hadde misset en haug med innlegg Tror ikke det finnes ett menneske i denne verden som kan gjøre meg så irritert som det mamma kan. Noen ganger i starten av en samtale bare vet jeg at dette kommer til å ende i krangel. Hun har ikke skjønt det der med egne meninger helt enda, og det skjer vel aldri heller Mødre altså!! Håper du koser deg på juleverkstedet i kveld Jeg merker også helt fra starten av samtalen om det kommer til å ende i at jeg blir sur og slem, også får jeg kjempedårlig samvittighet. Ingen kan irritere meg så mye som moren min. Koste meg masse i dag. Du skulle vært der. Enigma! Etter all syting og klaging i dagboka di om at du er så flink til å trene og jeg vil også bli det, og jeg skjønner ikke hvordan du klarer det osv osv, har jeg endelig meldt meg inn i Elixia! Har tenkt å bruke litt penger på det, så kanskje jeg slår til med en PT mens jeg er i gang! Jeg er veldig stolt av meg selv, og optimistisk som jeg er satser jeg på killer-body til sommeren! You with me?? Hehe!! Flink jente! Bare å si i fra hvis du vil ha noen som sparker deg i rompa, så stiller jeg opp Kjenner til problemet. Vi kan sitte og løse viktige feil i produksjonsmiljøet, og sier til kunden at vi skal gi beskjed når vi har funnet ut noe mer. Slår de seg til ro med det? Neida, de må likevel ringe hver halvtime for å høre hvordan det går og liksom forsikre seg om at vi jobber med saken. Selvfølgelig jobber vi med saken! Noen ganger virker det som de tror vi bare sitter og tvinner tomler og driter i å fikse problemene hvis de ikke maser... Var på Energy step i dag da. Bra time det. Enkel og grei liksom. Ikke sant, også skjønner de ikke at jo mer de maser, jo lenger tid tar det å få fikset ting fordi de forstyrrer faktisk. Jeg liker også Energy Step Liker at den er så enkel. Åsa "furtet" da hun oppdaget at jeg ikke skulle på timen i dag Hei på deg! Tusen takk for et kjempetrivelig besøk. Dette må vi gjøre oftere! Nå har jeg laget spaghetti med gryte til. Ble kyllingkjøttdeig med squash, hvitløk, paprika og løk, og pastasaus da. *SULTEN* Men klarte å stikke fingrene i kokende vann nettopp, og det var ikke fullt så gøy... skulle stappe spaghettien i vann. -misa Au! Det var da ikke særlig smart Den pastasausen hørtes veldig godt ut Det var så koselig å være hos deg i kveld. Det må definitivt gjentaes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. november 2008 Forfatter #2588 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg broderte faktisk litt på broderiet mitt jeg også da! Selv om nakken fortalte meg at jeg ikke fikk lov til å gjøre mer etter en liten stund! Takk for en kjempehyggelig kveld, skikkelig skravlebøtter hele gjengen, og selvfølgelig med utrolig bra humor Pokker da, jeg blir jo aldri ferdig Jada, du var flink du også, men ikke bra med den nakken din. På tide med behandling nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 5. november 2008 #2589 Del Skrevet 5. november 2008 Huh, ferdig? Har jeg aldri hørt om! Må nok komme meg til kiropraktor ja, må bare gidde å bestille time først Nå skal jeg gå å legge meg, så da får du iallefall fri fra meg God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 6. november 2008 #2590 Del Skrevet 6. november 2008 Kjenner til problemet. Vi kan sitte og løse viktige feil i produksjonsmiljøet, og sier til kunden at vi skal gi beskjed når vi har funnet ut noe mer. Slår de seg til ro med det? Neida, de må likevel ringe hver halvtime for å høre hvordan det går og liksom forsikre seg om at vi jobber med saken. Selvfølgelig jobber vi med saken! Noen ganger virker det som de tror vi bare sitter og tvinner tomler og driter i å fikse problemene hvis de ikke maser... Vi hadde en IT-avdeling som vi stadig måtte ringe og mase på, ellers ble ikke noe gjort. Det var ingen som egentlig kunne det systemet vi brukte, og de skjønte heller ikke hvor viktig det var at den virket (for det var VI som fikk kundetelefoner hvert 30. minutt). Så de valgte som regel alle konsulentene å jobbe på noe annet. Vi gikk ofte veien om en sjef, forklarte ham at det kom til å bli skikkelig dyrt hvis dette ikke ble fikset innen de neste par timene, og så gikk han og sparket igang et par medarbeidere. Ofte var det bare en restart av serveren som skulle til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. november 2008 Forfatter #2591 Del Skrevet 6. november 2008 Sitter her og holder på å sovne. Sov urolig i natt, drømte masse sært som jeg ikke kunne huske da jeg våknet. Våknet også en stund før vekkerklokka ringt kl 05:30, lå og døste og forsøke å sovne igjen da mobilen satte i gang. Skjønte ingenting, for jeg var overbevist om at jeg nettopp hadde lagt meg og at klokka umulig kunne være så mye at det var på tide å stå opp. Egentlig er det veldig deilig å være på jobb så tidlig. Det er stille og fredelig, det er utrolig slitsomt noen ganger å sitte i åpent landskap. Enkelte av kollegaene mine er så høylytte. Eget kontor sånn som sjefen min har hadde vært deilig i blant. Kunne lukke døra hvis jeg ville være i fred, og selv når han har døra åpen så sjenerer ikke støyen ham sånn den gjør for oss andre. Heldigvis har kollegaen min som plaget meg mest flyttet til en annen fløy. Jeg har ikke noe stort behov for å høre mine kollegaer plystre, fise og rape høylytt... Regner med at jeg kommer til å stikke hjem ganske tidlig fra middagen i dag. Er definitivt ikke i noe humør til å sitte der og drikke. Ikke har jeg råd, og jeg er trøtt og sliten. Dessuten er ikke flertallet av kollegaene som skal være med, folk jeg trives så godt med. Skal prøve å være her kl 7 i morgen tidlig også, så i kveld må jeg bare komme meg i seng til fornuftig tid. Ble temmelig irritert når jeg sjekket rom i Edinburgh for nyttårsaften nå. Det finnes ledige rom det stedet jeg har sjekket før, men hvis jeg bare skal bli 3 netter så må jeg da betale mer totalt enn jeg betaler totalt for 6 netter og vi snakker ikke bare litt mer, men det dobbelte. Jeg har rett og slett ikke råd til £40 pr natt, og det er det eneste som er ledig av hostels, og jeg har ikke lyst til å bli i Edinburgh helt fram til 5-6. januar. Dermed tror jeg det spøker for nyttårsaften i Edinburgh denne gangen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. november 2008 Forfatter #2592 Del Skrevet 6. november 2008 Våknet i morges med kribling i halsen og rennende nese, og deretter har det bare gått nedover. Nyser, hoster, halsen er sår, nesa renner, og begynner å bli ordentlig stiv i nakke og skuldre. Vil da ikke bli syk nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. november 2008 #2593 Del Skrevet 6. november 2008 Så kjedelig med Edingburgh da. Takk for i går det var veldig hyggelig og det må definitivt gjentas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 6. november 2008 #2594 Del Skrevet 6. november 2008 Våknet i morges med kribling i halsen og rennende nese, og deretter har det bare gått nedover. Nyser, hoster, halsen er sår, nesa renner, og begynner å bli ordentlig stiv i nakke og skuldre. Vil da ikke bli syk nå! Nei nei nei! Ikke du også. Jeg har merket det i halsen de siste dagene, men nekter å bli sjuk igjen. :gjeiper: Nå er det forebygging med ingefær, c-vitaminer og tran for alle penga! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. november 2008 Forfatter #2595 Del Skrevet 6. november 2008 Nei nei nei! Ikke du også. Jeg har merket det i halsen de siste dagene, men nekter å bli sjuk igjen. :gjeiper: Nå er det forebygging med ingefær, c-vitaminer og tran for alle penga! -misa Blir nok ingefær- og hvitløkste + vitaminer ja. Tranpiller har jeg ikke, og tror jeg venter til lønning med å bruke penger på det. Jeg er blakk Nekter å bli syk til lørdag, jeg SKAL feste med den gjengen, har savnet noen av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. november 2008 #2596 Del Skrevet 6. november 2008 Så kjedelig at det ser ut til at nyttårsfeiring i Edinburgh ser ut til å gå i vasken? Snedig at det skulle være dyrere for å bo færre netter?! Du kan ikke overnatte hos han kameraten din da, han hadde sikkert ikke hatt noe mot det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. november 2008 Forfatter #2597 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Så kjedelig at det ser ut til at nyttårsfeiring i Edinburgh ser ut til å gå i vasken? Snedig at det skulle være dyrere for å bo færre netter?! Du kan ikke overnatte hos han kameraten din da, han hadde sikkert ikke hatt noe mot det Hehehe, nei, han har sagt det at han ikke ville ha noe i mot det Saken er at da er jeg mer bundet i forhold til hva jeg kan gjøre mens jeg er der, han vet ikke om han fortsatt bor i Edinburgh rundt nyttår, og vel... selv om han sa at han overhodet ikke hadde noen baktanker eller forventet seg noe hvis jeg sov over der så..ja... Jeg har hørt den noen ganger før og er ikke helt sikker på om jeg har lyst til å ta den samtalen når begge er fulle for å si det sånn :gjeiper: I tillegg bor han ikke akkurat i sentrum, så det blir mer kronglete å komme seg rundt. Nå er vel grunnen til at det er billigere å bo flere netter at man får litt (mye) rabatt når man bor lenge. Men at det skal være £40 pr natt når man bor 5 eller færre netter, og £14 hvis man bor 6 netter eller mer synes jeg er ganske grov forskjell. Tror normalt det er £20 pr person når du bor få netter, men dette er jo rundt nyttår, så da blir det litt dyrere. Endret 6. november 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 6. november 2008 #2598 Del Skrevet 6. november 2008 Virker som om det går et virus her i dagbøkene! Så mange syke! Ta det med ro de neste par dagene da, så du orker å gå på fest. Kjipt og teit med Edinburgh-turen. Men håper du får det til på en eller annen måte likevel. Skjønner at det er en del argumenter som taler MOT at du skal overnatte hos han kameraten, men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. november 2008 #2599 Del Skrevet 6. november 2008 Vet ikke hva jeg skal nyttårsaften, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. november 2008 Forfatter #2600 Del Skrevet 6. november 2008 Vet ikke hva jeg skal nyttårsaften, jeg... Ikke jeg heller..... Edinburghtur blir det nesten garantert ikke. Vi får slå oss sammen og få i stand et eller annet J har heller ikke store planer foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg