Gjest Wolfmoon Skrevet 18. oktober 2008 #2281 Del Skrevet 18. oktober 2008 Da er det bare å bruke uttrykket "fylla har skylda" etterpå Kos deg ute i kveld, og husk, ikke tenkt for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. oktober 2008 #2282 Del Skrevet 18. oktober 2008 Fint å snakke med deg på MSN i går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 18. oktober 2008 #2283 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hei på deg. Håper du får en morsom kveld. Finn på masse gøy så vi kan få rapport i morgen. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #2284 Del Skrevet 18. oktober 2008 Da er det bare å bruke uttrykket "fylla har skylda" etterpå Kos deg ute i kveld, og husk, ikke tenkt for mye Fylla har skylda, og hvis jeg ikke husker noe har det ikke skjedd. Med mindre noen slemme selgere fra jobb har bilde av at man danser på bordet da Fint å snakke med deg på MSN i går... Fint å snakke med deg i går/natt ja. :klemme: Hei på deg. Håper du får en morsom kveld. Finn på masse gøy så vi kan få rapport i morgen. -misa Jeg har en tendens til å havne oppi mye rart, så du skal ikke se bort i fra at du får en morsom rapport Spiste en stor frokost i morges, fordi jeg ønsket at den skulle holde gjennom treningsøkta som begynte kl 13 også. Jeg er fortsatt mett, selv etter 15 min lett oppvarmingsspinning, 45 knallharde min med spinning, 4x4 intervaller, og 40 min styrketrening. Har drukket en halv flaske sportsdrikk og fått i meg en proteinbar og et eple da. Så har ikke gått helt uten påfyll. Ellers var jeg ute og shoppet litt før treninga. Jeg hadde sett en kombinert butikk/frisør med punk/rockklær og tenkte jeg skulle stikke innom der. Kom ut igjen med en råkul kjole jeg slett ikke hadde råd til, en topp på salg og et tørkle med dødningehoder Jeg burde egentlig også gå ned en kg eller to hvis kjolen skal sitte perfekt også hvis jeg skal spise. Men jeg klarte ikke gå fra den. De kommer med nettbutikk i den nærmeste framtid, men de hadde ikke mange eksemplarer igjen av kjolen, og de kom ikke til å ta inn nye. Så da var det bare å kjøpe da. Nettsida havner nok på favoritter, selv om jeg har en liten følelse av at det kan være skummelt å stikke innom den. Jeg kan komme til å blakke meg på kule sko og klær.... Fikk handlet vin og sminke som jeg trengte også, så penga har flydd i dag. Sånn sett får jeg nesten håpe at Islandsturen ikke blir noe av.... Jeg begynner å få lite penger, og kunne godt trengt pengene jeg har satt av til lommepenger på turen til å kjøpe mat. Vel, vel, dersom den blir noe av blir det i det minste enkelt å gå ned i vekt og få kjolen til å sitte pent selv når jeg spiser, for da blir det ikke mye ekstra matinnkjøp framover. Da blir det pent å leve på havregrøt og det jeg har i fryseren Får jo igjen en del penger som jeg har brukt her oppe da, så krise er det ikke. Får igjen ca 2000 kr i diettpenger, og taxiturer/flytogbilletter og adslabonnementet som jobben også dekker. Ellers skal jeg ut og spise med E i dag. Håper å få overtalt ham til å bli med på Old Dublin i stedet for Egon Jeg er ikke noen stor fan av Egon, synes det er litt kjedelig i forhold til å gå ut og spise på en lørdagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #2285 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ser ut som jeg må ta meg en tur på h&m etterhvert også, og få tak i kjole nr 8 i artikkelen høstens kjoler. Den var kul Likte det at det var mikset svart, lilla og rødt. Helt min stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. oktober 2008 #2286 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ser ut som jeg må ta meg en tur på h&m etterhvert også, og få tak i kjole nr 8 i artikkelen høstens kjoler. Den var kul Likte det at det var mikset svart, lilla og rødt. Helt min stil. Definitivt den fineste kjolen av dem alle, etter min mening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 18. oktober 2008 #2287 Del Skrevet 18. oktober 2008 Definitivt en kjempefin kjole Kanskje jeg faktisk må kjøpe meg en kjole til, nå som jeg endelig hadde selvtillitt til å ha på meg kjole på by'n forrige gang jeg var ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. oktober 2008 #2288 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Definitivt en kjempefin kjole Kanskje jeg faktisk må kjøpe meg en kjole til, nå som jeg endelig hadde selvtillitt til å ha på meg kjole på by'n forrige gang jeg var ute. Kjoler er flott! Og så behagelig å ha på Dress dere opp jenter (bemerk ordtrixet ) Endret 18. oktober 2008 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 18. oktober 2008 #2289 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hei Enigma! Her var det lenge siden jeg hadde lest... Så koselig at du er på tur til Trondheim. Også betalt/lønnet reise da.. noen fordeler må man har. Kos deg i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 18. oktober 2008 #2290 Del Skrevet 18. oktober 2008 Huff, jeg føler overhodet ikke for å gå i kjole for tiden. Håper som sagt du får en super kveld. Jeg er kjempemett etter Irish Stew og skal bare slappe av i kveld. *gjesp* Hvordan blir det med den Island-turen forresten?? -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bianca Skrevet 18. oktober 2008 #2291 Del Skrevet 18. oktober 2008 Håper du koser deg i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #2292 Del Skrevet 19. oktober 2008 En smule full ja...eller, det begynner å gi seg litt nå da, men... Hmm...vet ikke helt hvordan jeg skal oppsummere kvelden. Det ble nå middag og 5 stk av oss delte 3 flasker vin under middagen. Verdens hyggeligste kelner, og maten var knallgod. Så dro vi hjem til kameraten min. Jeg hadde fått litt kontakt med en av kameratene hans, (kameraten min hadde visste dame viste det seg, ble litt overrasket da han dukket opp hånd i hånd med ei jente ja). Men fyren jeg fikk kontakt med var i grunnen litt treig i avtrekkeren. Ble litt betatt av en annen av kompisene hans, men han hadde visst også dame. Det blei mye snakk om ham og meg, var nok en del som oppfattet min interesse. Eller sanset at det kanskje var et et eller annet der. Så de begynte å spøke om at hvis han ikke hadde hatt dame så hadde han ikke dratt aleine hjem, sånn det så ut på meg. Jeg rødmet, og stammet og stotret, mens han sa bare rett ut at nei, hadde han vært singel og det hadde vært opp til ham, så hadde han ikke dratt aleine, men så kom det jo litt an på hva jeg hadde villet også da.. :gjeiper: Han prøvde vel å redde meg litt ut av situasjonen, men jeg tror ikke jeg overbeviste noen om at jeg ikke var interessert nei Fyren var søt da, det skal han ha. Fin fyr på alle måter, bare så synd han er opptatt, og at han aldri i livet vil flytte til Oslo. Blei aldri noen bytur, vi var hos kompisen min hele kvelden. Kompisen min sovna på sofaen ganske tidlig, så han var skikkelig festbrems. Synes fortsatt det er fryktelig kjipt at den kameraten til kameraten min er singel. Utrolig fin fyr, hyggelig og morsom, og rimelig kjekk... Om ikke annet så hadde jeg jo kunnet fått noen å rote med... Men neida..Men nuh er det på tide å sove....så jeg kommer meg opp i eh....dag :gjeiper: Frokost om noen få timer og utsjekking seinest kl 12. Jada.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 19. oktober 2008 #2293 Del Skrevet 19. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 19. oktober 2008 #2294 Del Skrevet 19. oktober 2008 Høres ut som en ganske bra kveld, alt tatt i betraktning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #2295 Del Skrevet 19. oktober 2008 Høres ut som en ganske bra kveld, alt tatt i betraktning. Jada, absolutt Hadde det veldig moro, og K og jeg vant quizen Vi hadde nemlig musikkquiz i går, og K (den kjekke fyren) og jeg havna på lag. Helt greit å krølle seg sammen i sofaen sammen med ham ja Akkurat nå, selv etter en gedigen frokost med bacon og egg osv. er jeg litt på I just wanna die.....-stadiet. Jeg hater dagen derpå! Må pakke og sjekke ut, også får jeg ta meg en rusletur rundt i Trondheim. Det er fint vær i det minste, så da er det koselig å tusle rundt. Skal vel se om jeg finner meg et sted å sitte etterhvert også, ta med laptopen og en bok. Kanskje jeg finner et sted med trådløst nett? Flyet går ganske seint i dag, så jeg har god tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 19. oktober 2008 #2296 Del Skrevet 19. oktober 2008 Må bare tilføye, jeg lo med deg og ikke av deg Avslappning pleier å være lurt når man er på "jeg vil bare dø-stadiet" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #2297 Del Skrevet 19. oktober 2008 Må bare tilføye, jeg lo med deg og ikke av deg Avslappning pleier å være lurt når man er på "jeg vil bare dø-stadiet" Hehe, jada, regnet med det Avslapning og frisk luft er fint når man har en sånn dagen-derpå. Skal bli godt å komme seg ut etterpå. Må bare pakke først... Hater å pakke!! Rommet ser jo ikke ut nå, etter at jeg stressa for å finne noe å ha på meg i går. Det var en typisk: jeg har absolutt ingenting å ha på meg-dag, så det ligger klær overalt Jeg hadde jo pakket ned litt på forhånd, men det ble rotet grundig rundt i i går, så da må alt gjøres på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 19. oktober 2008 #2298 Del Skrevet 19. oktober 2008 Men definitivt deilig med stor frokost dagen derpå. Selv har jeg ikke spist så mye, for jeg skal dra og trene, men senteret åpner først om en time... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 19. oktober 2008 #2299 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ha en fin søndag, Enigma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #2300 Del Skrevet 19. oktober 2008 Men definitivt deilig med stor frokost dagen derpå. Selv har jeg ikke spist så mye, for jeg skal dra og trene, men senteret åpner først om en time... Veldig deilig med stor frokost. Er nok like mye brunsj, regner med at denne holder en stund. Forhåpentligvis slipper jeg å bruke penger på lunsj i dag. Det får holde med middag. Ha en fin søndag, Enigma! Takk for det Tror nok det blir bra, Trondheim i sol er det ikke ofte man opplever, så skal nyte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg