Nótt Skrevet 15. oktober 2008 #2241 Del Skrevet 15. oktober 2008 Lur ide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 15. oktober 2008 #2242 Del Skrevet 15. oktober 2008 Lurt påfunnet av caskr. Klart det blir spennende å vente på svar, men det var jo hyggelig å få gode tilbakemeldinger, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 15. oktober 2008 #2243 Del Skrevet 15. oktober 2008 Caskr hadde jo en genial løsning da, med mindre han er sånn som meg som ikke gidder å svare på sånt Bare pass på at han ikke kjenner igjen stemmen din, det ville iallefall blitt flaut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #2244 Del Skrevet 15. oktober 2008 Godt forslag bortsett fra at jeg da trenger en unnskyldning for å få telefonnr hans Aner ikke etternavnet hans :gjeiper: Hjemme fra en litt slakk treningsøkt. Var litt usikker på om jeg ville rekke å trene i dag, men måtte på senteret for å få klistremerke så jeg får trent gratis i Trondheim. Dermed ble det en time basic aerobic. Helt grei trening, men ikke så sliten som jeg er etter de harde timene. Uansett fikk jeg den daglige dosen mosjon og det er greit nok. Nå må jeg pakke mer, rydde litt, og gjøre meg helt klar til i morgen. Må grytidlig opp, eller egentlig er det vel fortsatt nesten natt når jeg må opp kl 04:30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. oktober 2008 #2245 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det er nesten natt ja, men det var min faste tid å stå opp på når jeg hadde tidligvakt i forrige jobb. Kjipt med lang reisevei. God tur til Trondheim i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. oktober 2008 #2246 Del Skrevet 15. oktober 2008 God tur i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 15. oktober 2008 #2247 Del Skrevet 15. oktober 2008 Nå har sikkert du lagt deg, men god tur i morgen! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #2248 Del Skrevet 15. oktober 2008 Nå har sikkert du lagt deg, men god tur i morgen! -misa Takk for det, men har nok ikke kommet meg i seng nei... Jeg er litt treg og sløv sånn sett Det var en viss skotte som logget seg på msn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 15. oktober 2008 #2249 Del Skrevet 15. oktober 2008 Takk for det, men har nok ikke kommet meg i seng nei... Jeg er litt treg og sløv sånn sett Det var en viss skotte som logget seg på msn Flørteguri! Dere holder kontakten altså. Men koselig det. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #2250 Del Skrevet 15. oktober 2008 Flørteguri! Dere holder kontakten altså. Men koselig det. -misa Flørter ikke så mye da...Prater mest. Greit å holde kontakten. Fyren er jo trivelig, han er bare litt...ung, og kanskje ikke fullt så smart som jeg gjerne skulle sett at han var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. oktober 2008 #2251 Del Skrevet 15. oktober 2008 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #2252 Del Skrevet 16. oktober 2008 Har det ganske bra her i Trondheim, selv om jeg var oppe kl 04:15 i morges, og selvfølgelig ikke kunne spise maten på flyet. Her sitter jeg på eget kontor, noe som er så deilig i forhold til det åpne landskapet i Oslo. Skal trene etter jobb og ut og spise etterpå, men ellers blir det nok film på hotellrommet i kveld ja. Er temmelig sliten nå. Hvor finner man egentlig en passe smart person? Jeg vil så gjerne ha en person som matcher meg, orker ikke en person som ser opp til meg fordi jeg er smartere som med AH, og helst vil jeg ha en med litt teknisk kompetanse. Kanskje en litt sær ting å ha som "krav", men jeg er dataguru på jobb, jeg er dataguru for familien min, da vil jeg veldig gjerne slippe å måtte ta meg av alt hjemme også. Selv om det er et bedre alternativ enn personen som mener at uansett kompetanse så må han ta seg av sånne ting fordi han er mann Føler jeg setter alt for strenge krav til et kjæresteemne. Nå er det vel gjerne sånn at når jeg forelsker meg, så skjer det forholdsvis uavhengig av evner, men... Det bare er så utrolig vanskelig å finne den personen man kan falle for. Ikke vet jeg helt hvor jeg skal lete heller. Får vel bare fortsette å smøre meg med tålmodighet, men jeg vil så gjerne ha noen der... Savner kos, trøst når jeg er sliten og lei, noen å krype tett inntil når jeg skal sove... Noen å dele hverdagen med. Vel, skal prøve å ikke tenke sånn nå, viktigere at jeg skal ha det morsomt mens jeg er her! Trondheim er tross alt en koselig by, og jeg skal nyte det å være et annet sted og å være litt unna hverdagen hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #2253 Del Skrevet 16. oktober 2008 Den kjærleik som aldri vart liv, som aldri vart anna enn ein draum, kan vere den varigste. Haldis Moren Vesaas Det er så sant... Hun sa så utrolig mye klokt, så flink til å uttrykke seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 16. oktober 2008 #2254 Del Skrevet 16. oktober 2008 ...og hun var en fantastisk dikter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 16. oktober 2008 #2255 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hun var helt fantastisk Syns dette er så fint også: Du går fram til mi inste grind, og eg går òg fram til di. Innanfor den er kvar av oss einsam, og det skal vi alltid bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #2256 Del Skrevet 16. oktober 2008 ...og hun var en fantastisk dikter. Hehe, tenkte det lå i det jeg sa, jeg Ja, hun har utrolig mange vakre dikt. Nå har jeg faktisk litt sansen for Tarjei Vesaas også jeg da, selv om han skriver litt sært. Synes det er litt festlig at en av de mest tolkede forfatterne i Norge, den alle norsklærere elsker å få elevene sine til å skrive stiler om og tolke verkene til, selv hatet å bli tolket og syntes folk la så mye rart i det han skrev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 16. oktober 2008 #2257 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg liker også Tarjei Vesaas innmari godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #2258 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Trondheimsturen har vært bra så langt. Hotellet er slett ikke verst også var jeg og spiste på Old Dublin Steakhouse i dag. Du kommer inn gjennom puben, som heter Dublin Café, også går du videre inn i steakhouset. Ettersom steakhousedelen ikke hadde åpnet enda da jeg kom bort til puben/restauranten tok jeg en pint Guinness mens jeg ventet. Så spiste jeg Whiskeyflambert ytrefilet med potetbåter, wokede grønnsaker og peppersaus. Til dessert konfektkake og brownie servert med sorbet. Yummy! Etterpå fant jeg ut at jeg skulle trene. Hadde totalt glemt Guinnessen, den merket jeg godt da jeg varmet opp ja :gjeiper: Dagens treningsøkt ble 15 min oppvarming, ca 45 min styrke på overkroppen og den hardeste 45 min spinningøkta jeg noen gang har hatt. Spinning intervaller, med verdens mest irriterende instruktør. Her maser hun om at vi skal ha puls på 85 - 95% av maks, noe som vil si at man ikke klarer å snakke noe særlig, også står hun selv og sykler og snakker og skriker, hun hørtes knapt nok andpusten ut. Ikke pokker om hun stod på like mye selv, jeg vil ha instruktører som du merker tar seg ut like mye som deg. Sånn som de fleste av instruktørene på Myrens gjør. Nå ligger jeg i senga på hotellet med pc-en og ser på skotsk krim på nrk1. Den er fra Edinburgh, så jeg storkoser meg Herlig å høre aksenten, og å se bilder fra byen Endret 16. oktober 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gold Skrevet 16. oktober 2008 #2259 Del Skrevet 16. oktober 2008 Så bra at du koser deg på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #2260 Del Skrevet 16. oktober 2008 Så bra at du koser deg på tur. Kjekt å kunne kose seg på tur og få det meste av det dekket + få betalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg