Gjest Wolfmoon Skrevet 14. oktober 2008 #2221 Del Skrevet 14. oktober 2008 Gratulerer med vel overstått intervju. Se, det var vel ingenting å grue seg for? Håper du på å faktisk få jobben også eller var det bare å gjøre et godt intervju du ville? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #2222 Del Skrevet 14. oktober 2008 Åååå så bra! Heia deg! (Har ikke du brukbart med erfaring, egentlig? Jodda, vi sier det!) Krysser fingre!! Jeg har ikke den typen erfaring som evt. kan være ønskelig. De er ikke engang sikre på hvor mye det skal telle. Tror han er veldig positivt innstilt overfor meg og nok legger vekt på personlig egnethet enn erfaring. Jeg har nemlig ikke prosjekterfaring fra jobb, og heller ikke ledererfaring. Jeg vil jo få personalansvar for en annen person i denne stillingen. Gratulerer med vel overstått intervju. Se, det var vel ingenting å grue seg for? Håper du på å faktisk få jobben også eller var det bare å gjøre et godt intervju du ville? Takk for det Nei, det var tydeligvis ingenting å grue seg for. Er alltid litt nervøs på forhånd, som regel går det kjempebra. Det ble også veldig avslappet ettersom han også er fra området vårt, og vi hadde flere felles kjente. Dermed ble det litt den typen snakk også. Jo mer jeg får vite om jobben jo mer lyst har jeg på den for å si det sånn. Den høres utrolig spennende og interessant ut, midt i blinken for hva jeg ønsker meg i forhold til neste karrieresteg. Men selvfølgelig blir det en vanskelig avgjørelse å ta hvis jeg skulle få tilbud om jobben ettersom jeg trives så godt der jeg er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 14. oktober 2008 #2223 Del Skrevet 14. oktober 2008 Vel hvis det er bare en person du har personalansvar for, tror jeg ikke at manglende ledererfaring er krise. Verre om det var et team på tjue stykker! Så godt å få slik positiv tilbakemelding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #2224 Del Skrevet 14. oktober 2008 Vel hvis det er bare en person du har personalansvar for, tror jeg ikke at manglende ledererfaring er krise. Verre om det var et team på tjue stykker! Så godt å få slik positiv tilbakemelding Ja, godt å få positiv tilbakemelding. Nå er det jo den manglende prosjektledererfaringen min som er viktigst da.... Men som han sa, de har ikke bestemt hvor mye erfaring skal telle enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 14. oktober 2008 #2225 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hehe, hjelper alltid å møte noen fra omtrent samme sted. Første jobben jeg fikk i Oslo tror jeg stort sett jeg fikk fordi sjefen kom fra omtrent samme sted som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 14. oktober 2008 #2226 Del Skrevet 14. oktober 2008 så gøy med vellykket intervju Blir spennende å høre hva som skjer videre da. Når får du noe svar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. oktober 2008 #2227 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hurra for bra intervju! Og ett sted må man jo starte - man får jo ikke erfaring hvis man aldri får den type jobb fordi man ikke har erfaring. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #2228 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hehe, hjelper alltid å møte noen fra omtrent samme sted. Første jobben jeg fikk i Oslo tror jeg stort sett jeg fikk fordi sjefen kom fra omtrent samme sted som meg Veldig greit å møte "kjentfolk" som det også kalles Er vel litt sånn når man er der vi er fra, at selv om man ikke har møttes før så kjenner man de samme menneskene og dermed så blir det nesten som man kjenner hverandre litt likevel. så gøy med vellykket intervju Blir spennende å høre hva som skjer videre da. Når får du noe svar? Takk! Veldig, veldig spennende. Får nok svar ute i neste uke. Det er flere som skal intervjues. Hurra for bra intervju! Og ett sted må man jo starte - man får jo ikke erfaring hvis man aldri får den type jobb fordi man ikke har erfaring. ;-) Joda, men jeg kan fortsatt få prosjekterfaring, uten at jeg må ta på meg en sånn type jobb som dette her. Dette er veldig mye ansvar i forhold til hva jeg har gjort tidligere. Det de ser på er nok at jeg fortsatt er veldig ung, jeg har ikke prosjekterfaring fra arbeidslivet, jeg har ikke så mye administrativ erfaring som de kunne ønske osv. Alt dette er noe jeg ved å bli der jeg er nå i noen år til kan skaffe meg. Men jeg synes det er kjempepositivt at det er ikke det at de ikke tror jeg er dyktig nok som trekker ned, det er rett og slett at jeg er ung og litt uerfaren karrieremessig og at de derfor er litt usikre. Han hadde jo fått inntrykk av at jeg var en veldig oppegående, dyktig person, og jeg hadde jo masse engasjement osv, og visste tydelig hva jeg snakket om. Bare det å få en sånn tilbakemelding etter et intervju er kjempedeilig. Så bare krysser jeg fingrene for at jeg går videre. Er for så vidt fornøyd bare med å komme så langt som jeg har kommet nå, og jeg tar dette som en utrolig nyttig erfaring å få med seg. Uansett har jeg jo nå kontakter, og jeg har fått vist at jeg har potensiale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 14. oktober 2008 #2229 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hei Enigma! Gratulerer med vel overstått BRA gjennomført intervju! Nå krysser vi igjen det som er å krysse, for at du får jobben. Uansett så har du gjort deg bemerket, og du har fått en bekreftelse på at du er meget dyktig. Skryt er godt å få, spesielt når man fortjener det. Kjempestolt av deg! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #2230 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hei Enigma! Gratulerer med vel overstått BRA gjennomført intervju! Nå krysser vi igjen det som er å krysse, for at du får jobben. Uansett så har du gjort deg bemerket, og du har fått en bekreftelse på at du er meget dyktig. Skryt er godt å få, spesielt når man fortjener det. Kjempestolt av deg! -misa Takk Det var så deilig å få en slik tilbakemelding fra en person som egentlig ikke kjenner meg. Jeg svevde omtrent da jeg gikk ut fra intervjuet. Det er fortsatt uvant å få sånne tilbakemeldinger, selv om jeg også får en del av den typen på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bianca Skrevet 15. oktober 2008 #2231 Del Skrevet 15. oktober 2008 Nå er jeg lettet Det var ikke noe veldig typisk intervju, med ekle spørsmål ala nevn 3 gode sider, 3 dårlige sider osv. Det var mer en samtale, og vi nærmest skravlet vekk 1,5 t. Han kommer faktisk fra et lite sted i nærheten av der jeg vokste opp, og vi hadde flere felles kjente. Han var veldig hyggelig hele tiden, og også denne gangen oppsummerte han intervjuet etterpå med hans inntrykk. Hans konklusjon var at han mente at det eneste han kunne holde mot meg var min manglende erfaring. Ellers var jeg veldig oppegående, dyktig og fornuftig, med mye nyttig kunnskap Han la også vekt på at han ikke visste hvor mye den erfaringen egentlig skulle vektlegges. Så nå sitter jeg med en utrolig god følelse. Ikke bare fordi jeg tror jeg har en reell sjanse til å gå videre, men fordi jeg faktisk klarte meg bra på intervjuet, gjorde et godt inntrykk, og ja, det eneste de kan holde mot meg er min manglende erfaring, ellers er jeg en utrolig god kandidat. Det er jo alltid hyggelig å høre. Man ønsker jo å framstå som dyktig og oppegående. Blir så glad når jeg får ros/positive tilbakemeldinger. Ser jeg er litt sent ute her, men gratulerer så mye!!! Ser at vår kryssing av fingre og bein gav resultater, selv om det var du som gjorde jobben Sa han når han ville ta kontakt igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #2232 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ser jeg er litt sent ute her, men gratulerer så mye!!! Ser at vår kryssing av fingre og bein gav resultater, selv om det var du som gjorde jobben Sa han når han ville ta kontakt igjen? Får tilbakemelding i neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 15. oktober 2008 #2233 Del Skrevet 15. oktober 2008 Skal fortsette med den kryssingen en uke til, med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #2234 Del Skrevet 15. oktober 2008 Skal fortsette med den kryssingen en uke til, med andre ord Jaa! Bare ikke krysse beina så lenge så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 15. oktober 2008 #2235 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jaa! Bare ikke krysse beina så lenge så Det vet du vel at jeg ikke gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. oktober 2008 #2236 Del Skrevet 15. oktober 2008 Så utrolig spennende! Gratulerer med nok et vellykket intervju!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #2237 Del Skrevet 15. oktober 2008 Så utrolig spennende! Gratulerer med nok et vellykket intervju!! Takk Lurer på hvordan jeg skal klare å slappe av fram til jeg får tilbakemelding...... Tåler jo ikke sånn venting jeg Ellers lurer jeg fryktelig på hvordan man finner ut om den veldig søte spinninginstruktøren er single. På en diskre måte selvsagt. Finner han ut at jeg sikler etter ham kan jeg jo ikke lenger gå på timene hans, og det er min absolutte favorittime på senteret. Any suggestions, jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 15. oktober 2008 #2238 Del Skrevet 15. oktober 2008 Du får spørre Misa, så kanskje hun endelig får litt underholdning og sladder ut av oss stakkars single Ellers kan jeg ikke helt si at jeg har noen tips nei, er skikkelig dårlig på det der selv. Går selvfølgelig bra de gangene jeg vet at jeg slipper å møte vedkommende igjen, men i en situasjon det ikke er mulig!? Noop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regndråpe Skrevet 15. oktober 2008 #2239 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg er med på å krysse fingrene, men jeg krysser heller IKKE bena en hel uka altså! Kanskje tærne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 15. oktober 2008 #2240 Del Skrevet 15. oktober 2008 Få tak i tlf nr hans, lat som om du er telefonintervjuer og spør om sivilstatus som bakgrunnsinfo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg