Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Tusen takk alle sammen! :klem: Så søte dere er :) Sånn på det han sa så tror jeg ikke det er noen umulighet at jeg kommer videre, men vil ikke håpe på for mye....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er så flink Enigma! Du får ha masse lykke til, og jeg håper virkelig at du lander den jobben. *krysse tær, fingre og alt annet* :klem:

-misa

Men ikke beina. høhøhø. Uff, nå mener til og med jeg at den spøken er oppbrukt, da er det ille altså :ler:

Men, lykke til, heier på deg! :duskedame:

( og du har vel skjønt hvor god jeg er til å heie?! :fnise:)

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen gode nyheter jeg fikk nå da :) Gratulerer så mye med vel overstått intervju!! Dette høres jo fantastisk spennende ut! Jeg kan ikke tenke meg hvor bra det føles å stå ovenfor den jobben man har drømt om lenge..

Så gratulerer så mye, og lykke til videre! Jeg føyer meg gledelig inn i "krysse alle fingre og tær for deg" gjengen (og bein selvfølgelig, Ansjoni).

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ikke beina. høhøhø. Uff, nå mener til og med jeg at den spøken er oppbrukt, da er det ille altså :ler:

Men, lykke til, heier på deg! :duskedame:

( og du har vel skjønt hvor god jeg er til å heie?! :fnise:)

Du er bestest til å heie :fnise:

For noen gode nyheter jeg fikk nå da :) Gratulerer så mye med vel overstått intervju!! Dette høres jo fantastisk spennende ut! Jeg kan ikke tenke meg hvor bra det føles å stå ovenfor den jobben man har drømt om lenge..

Så gratulerer så mye, og lykke til videre! Jeg føyer meg gledelig inn i "krysse alle fingre og tær for deg" gjengen (og bein selvfølgelig, Ansjoni).

:klem:

Veldig spennende! :Nikke: Takk for lykkeønskninger, håper virkelig jeg i det minste kommer videre til neste runde, selv om jeg ikke er sikker på om jeg klarer 2 runder til...

--------------------------

Var på trening i går for å forsøke å få ut litt nerver og spenning. Ettersom jeg var temmelig støl tok jeg ikke i like hardt som jeg vanligvis ville gjort på spinninga. 25 min sykling, 25 min intervaller AT og 55 min spinning hjalp på stølheten. Beina er mye bedre i dag.

Ellers var jeg jo på tech net i dag. Forholdsvis bra bortsett fra maten som førte til at jeg ble sittende på do i stedet for på seminaret :gjeiper: Hvem søren putter coleslaw i baguetter med ost og skinke uten å opplyse om det? De hadde jo opplyst om alt annet de puttet i de andre tingene, og coleslaw i baguetter med ost og skinke har jeg faktisk ikke vært borte i før. I tillegg hadde de kun baguetter/ciabatta/sandwicher noe som i utgangspunktet ikke er helt heldig for min mage. Resultatet av coleslaw, som jeg helst ikke skal ha i meg + bakverk med hvetemel var altså vondt i magen og diverse doturer. De andre fra jobben ba meg dra hjem i stedet.

Så nå sitter jeg her og håper på at mageregulerende skal funke, og at magesmertene skal gå over slik at jeg kommer meg på trening i dag. Jeg SKAL trene, i alle fall ikke bli satt ut av sånne ting. Men jeg har lært nå, på Ementor sitt seminar neste uke skal jeg ha med meg mat selv, tilfelle de ikke serverer noe jeg kan spise til lunsj.

Satt forresten og ergret meg over foredragsholderen i dag. Gudene vet hvor han har lært å snakke norsk :gjeiper: Deres og dem fantes ikke i vokabularet hans, det var de og de sin osv. hele veien. I tillegg hadde han en ordstilling som ikke lignet noe jeg har hørt tidligere. Det hjalp ikke at fyren var überkul i tillegg. Men innholdet var for så vidt interessant, det jeg fikk med meg av det :gjeiper:

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, teite mage! Håper du føler deg bedre nå.

:kose:

Veldig spennende med den jobben. :) Håper det går veien for deg, altså! *krysse fingre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen ble i det minste bra nok til at jeg klarte å komme meg å trening. 25 min sykkel, var jo så heldig at jeg fikk sykle hjem i regnet :gjeiper: 15 min jogging intervaller på tredemølle, 30 min styrketrening skuldre, bryst, triceps og bittelitt mage, og 90 min spinning.

Jeg digger virkelig de timene. Vi jobber jevnt, og siden dette er en lang time ligger vi aldri ekstremt høyt i puls, bortsett fra 3 topper der vi ligger litt under melkesyra. Ellers er det jevn, hard jobbing, med mye bra musikk. Musikken er så utrolig bra tilpasset timen jobbinga også, det er ingen av de andre spinninginstruktørene som er like flinke til å tilpasse musikken sin som det denne instruktøren er, så lever han seg også virkelig inn i musikken, og kan omtrent forsvinne i den til tider.

I dag var det til tider nærmest tortur å trene, det hjelper jo ikke akkurat på at jeg har mensen heller og er oppblåst og føler meg feit og fæl :sjenert: Men deilig å trene da, blir i godt humør av den timen. Han har så mye bra kommentarer også. Inspirerende time som gir knallbra trening. Dagens reklame for timen ;)

Må se å få i meg noe mat, er skrubbsulten nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er herved mitt forbilde ;) Kjenner den dårlige samvittigheten smyger seg innpå hver gang jeg leser treningsreferatet ditt. Du er så flink! :) Men så er du heldig som liker det så godt også da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er herved mitt forbilde ;) Kjenner den dårlige samvittigheten smyger seg innpå hver gang jeg leser treningsreferatet ditt. Du er så flink! :) Men så er du heldig som liker det så godt også da ;)

Ingenting å få dårlig samvittighet for. Jeg gjør jo dette kun fordi jeg elsker å trene. Hadde jeg tatt dette som en "plikt" hadde jeg ikke vært på langt nær like flink. Du er jo student med jobb i tillegg, og har dermed ikke samme muligheten som meg til å trene så mye. Nå har det liksom blitt en rutine på samme måte som å dra på jobb, så det er aldri noe stress lenger. Jeg vet når og hva jeg skal trene.

Samtidig merker jeg jo at det går ut over mitt sosiale liv. Jeg kan omtrent få hetta dersom det kommer noe i veien for treningen min, og kan bruke mye tid på å få tid til både trening og sosiale ting hvis det kommer på et tidspunkt jeg normalt trener.

Så nettopp at biola-reklamen med han lille gutten på "jobb" i barnehagen er tatt opp rett bak der jeg bor. Ja, den delen med barnehagen altså. Har ikke tenkt over det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg får ikke dårlig samvittighet av at du trener :) Men jeg vet jeg burde trene selv fordi det øker livskvaliteten så mye (psykisk og fysisk). Det merker jeg hver gang jeg gjør det i en periode. Jeg klarer bare ikke å vedlikeholde det. Derfor blir jeg litt irritert på meg selv, fordi livskvaliteten ikke alltid er på topp, og jeg vet det er noe jeg kan gjøre for å forandre på det. Men du trenger ikke å forsvare at du trener så mye, for jeg har forstått hvor mye du liker det :) Så du er veldig heldig, og kommer nok til å ha et langt og friskt liv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mensen nå, men merker heldigvis ikke så mye til den. Bortsett fra på vekta og sånn, ble skikkelig nedstemt da jeg veide meg i går. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg går og venter på mensen, det er så surt det, bare gå og vente på at smertene og oppblåstheten skal komme!

Den biolareklamen er så utrolig søt! Blir sånn tristglad av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...Tror Penelope i dagens qc og jeg har visse likheter gitt. Tror jeg har en tendens til å høres sånn ut når jeg skal definere hva jeg vil ha i en kjæreste. :rodme: Jeg har blitt uhyre kresen etter å ha vært singel en stund, i tillegg har jeg alltid hatt vanskelig for å like andre mennesker. Det høres jo i grunnen forferdelig ut, men det er bare i den forstand at jeg liker dem godt nok til å holde ut med dem lenger enn 2 timer av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Hihi morsom stripe. Jeg tror alle, uansett hvor lenge de har vært single eller ikke, har en tendens til å høres slik ut om de skal ramse opp hvordan "drømmepartneren" er.

Takk for link til morsom tegneserie! Jeg synes det er så vanskelig å finne gode nettserier som treffer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi morsom stripe. Jeg tror alle, uansett hvor lenge de har vært single eller ikke, har en tendens til å høres slik ut om de skal ramse opp hvordan "drømmepartneren" er.

Takk for link til morsom tegneserie! Jeg synes det er så vanskelig å finne gode nettserier som treffer meg.

Jeg elsker den serien. Begynn å lese på fra begynnelsen. Noen av stripene er helt fantastiske :) Det er dagens høydepunkt på jobb, ettersom det er ny stripe hver dag. Pleier å spare den til etter lunsj sånn at dagen ikke skal bli alt for lang og kjedelig. Dersom du har sans for rollespill/fantasy kan det hende du vil like Looking for group også :)

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jeg kunne glede deg og Sondre litt da, Grafica ;)

Var ute og spiste med ei venninne i dag. Thaimat på Nambo Thai på Frogner. De har utrolig god mat. Etterpå var vi innom Deli de Luca, ettersom jeg hadde hørt rykter om at de skal få inn Ben&Jerry's der. Det hadde de ikke fått, men vi koste oss med italiensk is derfra i stedet. Får trene det av meg i morgen :fnise:

Har foreløpig ikke hørt noe fra han som foretok telefonintervjuet, utålmodig jeg? Neeeida, ikke i det hele tatt ;) Det er ei på jobb som gir meg så utrolig lyst til å skifte jobb. Jeg takler ikke dama i det hele tatt, vi kræsjer fullstendig. Tror ikke hun liker meg heller akkurat :gjeiper: Jeg er ikke direkte snill mot henne heller, jeg klarer ganske enkelt ikke være hyggelig mot henne. Prøver å forholde meg nøytral, men det er ikke enkelt det heller for å være helt ærlig.

Samtidig skal det en del til før jeg skifter jobb. Jeg må vite at jeg fortsatt vil ha muligheter til å utvikle meg teknisk, og at jeg får muligheter til å ta kurs, være med på eventer ala Tech Net o.l også hvis jeg går over i et annet firma. Nye arbeidsoppgaver og evt. høyere lønn er langt fra nok for å skifte jobb. Men håper jo at jeg går videre slik at jeg kan få vite enda mer om selve jobben og kanskje har muligheten til å få en potensiell drømmejobb. Er spent nå, håper inderlig jeg ikke må vente helt til fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper du får vite hva som skjer snart *Enigma*, er utrolig kjedelig å gå og vente slik du gjør nå. Krysser det jeg kan krysse for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke vært det minste spent, jeg......

Uansett utfall, er det jo en kjempefin erfaring å ta med, + at det gir litt etsktra selvtillit å være etterttraktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I wish I had an angel

For one moment of love

I wish I had your angel tonight

Litt melankolsk i dag. Humøret er veldig opp og ned for tida. Trenger tid til å tenke igjennom en del ting. Sortere gammel gruff, få en ny start....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...