Gjest Grafica Skrevet 5. september 2008 #1781 Del Skrevet 5. september 2008 Hadde jeg vært i Oslo, hadde jeg blitt med! Men det hjelper deg vel fint lite akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. september 2008 Forfatter #1782 Del Skrevet 5. september 2008 Hadde jeg vært i Oslo, hadde jeg blitt med! Men det hjelper deg vel fint lite akkurat nå Gjør i grunnen det Men, men. Det er tanken som teller, er det ikke det da? Er litt mindre imponert over legevaktlegen akkurat nå. Fortalte henne jo at jeg hoster opp klumper med slim, og at jeg har en blanding av slimhoste og tørrhoste. Etter å ha lest på lommelegen om bronkitt skjønner jeg nå plutselig hvorfor jeg har følt meg tett og elendig, og hoster ganske mye i dag. Du skal ikke bruke hostedempende dersom du hoster opp slim. Dette fordi hostedempende demper hostereleksen og slimet blir da liggende i luftrørsgreinene i stedet for å komme opp og ut. Jeg har kastet opp og hostet opp slim i dag, hostet jo knapt i går og kunne ikke skjønne hvorfor. Men har jo følt meg sabla tett da, og følt meg dårligere i dag enn i går. Legen sa jo også at jeg hadde jo mest tørrhoste nå da, da jeg var der, så da har hun tydeligvis bare gått ut i fra at fordi jeg ikke hostet opp slim i de 10 minuttene hun så på meg så hostet jeg ikke opp slim lenger. Vurderer å kutte ut Cosylanen på dagtid, og bare ta den før jeg skal sove, så kanskje jeg kan bli kvitt denna driten her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 5. september 2008 #1783 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Huffda, det der hørtes ikke noe særlig ut. Håper at du blir frisk fort! Hva slags planer har du for helgen da? Jeg prøver å laste ned sesong 2 av Grey's Anatomy, men det tar jo forever. :gjeiper: -misa Endret 5. september 2008 av misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 5. september 2008 #1784 Del Skrevet 5. september 2008 Uff, det hørtes fryktelig kjipt ut Så her kommer en stoor trøsteklem fra meg! Også ønsker jeg deg god bedring, og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. september 2008 Forfatter #1785 Del Skrevet 5. september 2008 Huffda, det der hørtes ikke noe særlig ut. Håper at du blir frisk fort! Hva slags planer har du for helgen da? Jeg prøver å laste ned sesong 2 av Greys anatomy, men det tar jo forever. :gjeiper: -misa Hmm...spille mud-en min, flørte litt med Andy H på msn hvis han ikke finner på noe bedre slappe av og sove? Så må jeg vel ut og finne bursdagsgave til niesen min. Var det ikke prat på skogstur/café også? Vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 5. september 2008 #1786 Del Skrevet 5. september 2008 Hmm...spille mud-en min, flørte litt med Andy H på msn hvis han ikke finner på noe bedre slappe av og sove? Så må jeg vel ut og finne bursdagsgave til niesen min. Var det ikke prat på skogstur/café også? Vi får se Jeg tror faktisk jeg skal finne frem datamusa og spille litt wow igjen. :gjeiper: Ellers ser det ut til at det blir regn på søndag, vet ikke hvor giret dere er på skogstur da...? Hvis ikke, kan vi alltids gå på kafé, det hadde vært trivelig! I morgen har jeg lyst på noe godt. Bruker å dra ned i byen og drikke kaffe og mumse noe jeg har sett på hele uken. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. september 2008 Forfatter #1787 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg tror faktisk jeg skal finne frem datamusa og spille litt wow igjen. :gjeiper: Ellers ser det ut til at det blir regn på søndag, vet ikke hvor giret dere er på skogstur da...? Hvis ikke, kan vi alltids gå på kafé, det hadde vært trivelig! I morgen har jeg lyst på noe godt. Bruker å dra ned i byen og drikke kaffe og mumse noe jeg har sett på hele uken. -misa Vel, jeg er på diett, så er det noe jeg ikke skal så er det å skeie ut Skal nok kose meg litt i morgen da, det er tross alt helg. Kan ikke bli helt fanatisk heller, men prøve å kose meg med noe litt fornuftig Kafé hadde vært veldig hyggelig hvis været er dårlig på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. september 2008 Forfatter #1788 Del Skrevet 5. september 2008 Uff, det hørtes fryktelig kjipt ut Så her kommer en stoor trøsteklem fra meg! Også ønsker jeg deg god bedring, og god helg! Takk for det skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 5. september 2008 #1789 Del Skrevet 5. september 2008 Vel, jeg er på diett, så er det noe jeg ikke skal så er det å skeie ut Skal nok kose meg litt i morgen da, det er tross alt helg. Kan ikke bli helt fanatisk heller, men prøve å kose meg med noe litt fornuftig Kafé hadde vært veldig hyggelig hvis været er dårlig på søndag Derfor jeg venter heeeele uka, hehe. Nå har jeg lyst på sushi, men gidder ikke gå ut. Også burde jeg egentlig spare litt penger... Snart kommer typen og broren hans, og de skal lage taco. Skal si det var mange oppdateringer siden sist jeg spilte wow. Gleder meg til Starcraft II da! *nerd* -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. september 2008 Forfatter #1790 Del Skrevet 5. september 2008 Derfor jeg venter heeeele uka, hehe. Nå har jeg lyst på sushi, men gidder ikke gå ut. Også burde jeg egentlig spare litt penger... Snart kommer typen og broren hans, og de skal lage taco. Skal si det var mange oppdateringer siden sist jeg spilte wow. Gleder meg til Starcraft II da! *nerd* -misa Taco hørtes i grunnen veldig godt ut. Godt det er flere av oss nerder da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. september 2008 #1791 Del Skrevet 5. september 2008 Hoste er kjedelig. Jeg holder på selv, men Cosylanen sparer jeg til natta, ellers får hverken jeg eller Halvdelen sove. Håper du blir raskt frisk nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 5. september 2008 #1792 Del Skrevet 5. september 2008 Gaaah ikke mer Starcraft II, sambo har mast om det i over et år synes jeg Nå må det komme snart, jeg blir jo sprø! Her spiller jeg Vampire the masqurade: bloodlines på data, kjempekult spill. Og så spiller vi Baldurs Gate sammen på playstation, det er så gøy det, særlig når man er litt overtrøtt eller fnisete ;D Nerding er helt ok, så lenge det ikke overtar livet! Hva er mud, Enigma? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. september 2008 #1793 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg tør ikke spille sånne onlinespill, jeg. Men jeg husker at StarCraft var veldig gøy. Og så har jeg WarCraft III liggende. Og The Sims (ikke onlinevarianten). Og Black & White. Og Den lengste reisen. Skal liksom ikke sitte så mye på data, så jeg har latt de ligge. Nå ble det mye gamingprat i dagboka di, *Enigma*. Håper du ikke har noe imot det. Ellers har jeg ikke noen planer som helst i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. september 2008 Forfatter #1794 Del Skrevet 6. september 2008 Gaaah ikke mer Starcraft II, sambo har mast om det i over et år synes jeg Nå må det komme snart, jeg blir jo sprø! Her spiller jeg Vampire the masqurade: bloodlines på data, kjempekult spill. Og så spiller vi Baldurs Gate sammen på playstation, det er så gøy det, særlig når man er litt overtrøtt eller fnisete ;D Nerding er helt ok, så lenge det ikke overtar livet! Hva er mud, Enigma? Mud er en forkortelse for Multi-User Dungeon/Domain/Dimension og er et multiplayer spill online som kombinerer rollespill, hack-and-slash og chatrooms. De er som regel tekstbaserte, de jeg har spilt er i alle fall det, så du må lese beskrivelser av rom, objekter osv. Viktig med god fantasi og retningssans her. Faktisk er det en del blinde som blir utrolig flinke til dette, ettersom de er vant med å måtte orientere seg uten å kunne se. Har en blind kamerat som spilte mud-en jeg spiller, han har gått over til en annen nå da. Alt du gjør, gjør du ved hjelp av kommandoer; hvis du skal gå retning nord må du skrive n osv. Jeg har prøvd noen forskjellige, men holdt meg til den første jeg prøvde, som jeg ble introdusert for gjennom eks-kjæresten min. Vi spiller begge den samme mud-en fortsatt. Der har jeg en del venner jeg holder kontakten med, de fleste er hjelpsomme og det er en forholdsvis liten mud slik at du "kjenner" alle spillere og de som driver den. Mud-ene er i all hovedsak drevet på frivillig basis slik at de er gratis. Jeg har ingenting i mot nerding, er jo definitivt nerd selv, men har lært meg til å ha et sosialt liv i tillegg Jeg tør ikke spille sånne onlinespill, jeg. Men jeg husker at StarCraft var veldig gøy. Og så har jeg WarCraft III liggende. Og The Sims (ikke onlinevarianten). Og Black & White. Og Den lengste reisen. Skal liksom ikke sitte så mye på data, så jeg har latt de ligge. Nå ble det mye gamingprat i dagboka di, *Enigma*. Håper du ikke har noe imot det. Ellers har jeg ikke noen planer som helst i kveld... Det som er så greit med mud er jo at du i motsetning til Wow ikke er "tvunget" til å møte andre og spille sammen med dem til ugudelige timer på døgnet. Jeg har hatt opphold fra mud-en min på mange måneder fordi jeg går lei, og når jeg logger på er alt ved det samme gamle, kanskje det har kommet inn et nytt område eller noe sånt, men du har ikke mistet kontakten med folk. Ok, det er ikke helt sant ettersom det det siste året ble gjort enorme endringer på mud-en, og det var slett ikke alle jeg likte. Ettersom dette er basert på frivillighet er det ikke alle som er så voldsomt flinke hverken datateknisk eller programmeringsmessig, så de hadde en kjempekræsj for en stund siden og måtte rulle alt tilbake til slik det var for lenge siden da jeg elsket å spille. Det triste var jo at de to karakterene mine som jeg hadde brukt lang tid på å bygge opp et role-playing image for, jeg hadde masse level, gold o.l forsvant ettersom de måtte fjerne alle spillere og la alle lage seg ny karakter. Jeg savner de to karakterne mine Hvis du orker så kan vi jo kanskje finne på et eller annet i kveld? Jeg har garantert ikke vondt av å komme meg litt ut, så lenge det ikke blir fylla eller seint. Trenger virkelig søvnen nå, det merker jeg og jeg blir jo sliten, men koselig å komme seg litt ut. Og nei, jeg har absolutt ingenting i mot gaming prat/nerdeprat i dagboka mi Det skulle da bare mangle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 6. september 2008 #1795 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg spiller heller ikke onlinespill, jeg liker å holde på i mitt eget tempo. Tror nok at du hadde likt Vampire Bloodlines, lunacia Håper været er bedre i Oslo enn her idag, her regner det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. september 2008 #1796 Del Skrevet 6. september 2008 Problemet mitt er først og fremst avengighet. Blir sittende å spille og spille... Ja, finne på noe i kveld. Men jeg er nærmest blakk, så jeg har egentlig ikke råd til noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. september 2008 Forfatter #1797 Del Skrevet 6. september 2008 Problemet mitt er først og fremst avengighet. Blir sittende å spille og spille... Ja, finne på noe i kveld. Men jeg er nærmest blakk, så jeg har egentlig ikke råd til noe som helst. Jeg har samme problem etter ferien. Har du noen forslag til noe som ikke koster noe særlig? Ellers skal vi jo på kafé i morgen, så kanskje greit å vente til da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. september 2008 #1798 Del Skrevet 6. september 2008 :klø: Hmmm... Hadde det funnets ett eller annet sted man kom inn gratis som man kunne danse hadde det kanskje vært litt gøy. Hoppet over drikkingen. Men vet ikke om noe sted som funker uten å være der kjempesent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. september 2008 Forfatter #1799 Del Skrevet 6. september 2008 :klø: Hmmm... Hadde det funnets ett eller annet sted man kom inn gratis som man kunne danse hadde det kanskje vært litt gøy. Hoppet over drikkingen. Men vet ikke om noe sted som funker uten å være der kjempesent. Orker ikke seint, og selv å gå til matbutikken var i overkant slitsomt :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. september 2008 #1800 Del Skrevet 6. september 2008 OK, da blir det vel enten skogstur eller kafé i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg