Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Velkommen hjem! Håper du blir frisk igjen snart! :klem:

Smakte forresten isen til Kulinaris i går. Da var det superfint vær og en kompis og jeg satt på Olaf Ryes Plass og spiste is og koste oss. Den isen er helt fantastisk! Italiensk, hjemme laget is! Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi ejg var redd for å være for fyllesjuk til å komme meg på dataen på et par dager, så jeg sa det på forskudd :fnise:

:fnise: Er du fyllesyk da? ;)

Velkommen hjem! Håper du blir frisk igjen snart! :klem:

Smakte forresten isen til Kulinaris i går. Da var det superfint vær og en kompis og jeg satt på Olaf Ryes Plass og spiste is og koste oss. Den isen er helt fantastisk! Italiensk, hjemme laget is! Anbefales!

Takk for det. Håper jeg blir bedre snart.

Kulinaris skal prøves ut, vi får stikke og spise den en dag vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica
:fnise: Er du fyllesyk da? ;)

Helt grusomt :dåne: Nesten ikke sovi inatt fordi jeg blei så kvalm igår, tilbragt mesteparten av natta med å sitte og brekke meg uten å få opp noe >.< Men pepsi og salt potetgull pleier å hjelpe, sambo kom akkurat hjem med det til meg, så satser på at formen hjelper seg snart ;D

God bedring til oss :fnise:

Endret av Grafica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt grusomt :dåne: Nesten ikke sovi inatt fordi jeg blei så kvalm igår, tilbragt mesteparten av natta med å sitte og brekke meg uten å få opp noe >.< Men pepsi og salt potetgull pleier å hjelpe, sambo kom akkurat hjem med det til meg, så satser på at formen hjelper seg snart ;D

God bedring til oss :fnise:

God bedring til oss, ja!

Sitter her og har det grusomt, og synes derfor forferdelig synd på meg selv. Men "teen" hjelper da.

-------------------------

Fikk forresten lest en del mens jeg var på ferie da. Jeg skulle hatt med flere bøker. Leste The Thirteenth tale - godt skrevet og morsom historie, The secret lif of bees - rørende historie, likte den veldig godt, PS! I love you - søt og morsom. Hadde ikke de største forventningene til den, men jeg likte den faktisk. Leste også ferdig Making money som er en festlig, humoristisk fantasybok. Liker definitivt stilen til Terry Pratchett. Leste også The curious incident of the dog in the nighttime. Ikke helt sikker på om jeg likte den. Syntes den ble litt vel lettvint, og lett gjennomskuelig.

Litt usikker på hva jeg skal lese framover, men må definitivt lese mer igjen. Jeg var en ordentlig lesehest da jeg var liten. Jeg slukte bøker, og hadde en bibliotekar på det lokale biblioteket som virkelig fyrte opp under lesegleden min. Nå hadde jeg også foreldre som var flinke til det, og som forsynte meg med store mengder bøker. Har hatt en lang periode nå da jeg egentlig ikke har lest så mye. Det har mest fantasylitteratur når jeg har vært ute og reist, for eksempel på toget til og fra Toten, på flyet/flyplassen osv. Det var deilig å gjenoppdage gleden over litt mer normale bøker også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

God bedring og velkommen hjem! Høres ut som du har hatt en bra ferie da, selv om du er litt småpjusk idag. Men det er nok av dager i høstkalde Norge til å komme seg på (jeg er litt frustrert over at sommeren ser ut til å være over).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Jeg fikk nettopp melding fra min 18 år gamle beundrer. Han lurte på hvordan det gikk med meg, og om turen hjem hadde gått bra. Nesten litt (pokker også, jeg har snakket for mye engelsk i det siste, norske ord forsvinner) smigrende var ordet jeg var ute etter, hadde det ikke vært for at han kalte meg ved feil navn, og nevnte Irland i stedet for Norge. :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Enigma og velkommen hjem! :klem:

Synd å høre at turen din var et mareritt, huff, kunne se det for meg. Når begynner du på jobb igjen?

Angående Kulinaris, så må jeg si at jeg ble skuffet. Vi har kjøpt noen forskjellige smaker på boks hos Video Nova, og de var kjempegode, men isen på Olaf Ryes plass var ikke imponerende. Lakrisisen var god de første to minuttene... Ellers sverger jeg til Häagen Dazs! :jupp:

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring og velkommen hjem! Høres ut som du har hatt en bra ferie da, selv om du er litt småpjusk idag. Men det er nok av dager i høstkalde Norge til å komme seg på (jeg er litt frustrert over at sommeren ser ut til å være over).

Takk for det. Usj, ikke si sånt da, jeg vil ha mer sol og sommer!

Hei Enigma og velkommen hjem! :klem:

Synd å høre at turen din var et mareritt, huff, kunne se det for meg. Når begynner du på jobb igjen?

Angående Kulinaris, så må jeg si at jeg ble skuffet. Vi har kjøpt noen forskjellige smaker på boks hos Video Nova, og de var kjempegode, men isen på Olaf Ryes plass var ikke imponerende. Lakrisisen var god de første to minuttene... Ellers sverger jeg til Häagen Dazs! :jupp:

-misa

Begynner på jobb igjen i morgen, hvis jeg klarer å komme meg dit. Ah, Kulinaris er den de har på Video Nova ja... Vel, vi får nå se hvordan den er. Uansett er jo isen på La Dolce Vita og på Deli de Luca god da. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

The tirtheent tale fikk jeg anbefalt av bestevenninna mi igår, den må jeg få lest!

The end of Mr. Y er en veldig bra bok, anbefales på det sterkeste :) Jeg kjøpte den på Ark som ligger i Vaterlandpassasjen, så de har de nok i de fleste Ark-butikkene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Jeg fikk nettopp melding fra min 18 år gamle beundrer. Han lurte på hvordan det gikk med meg, og om turen hjem hadde gått bra. Nesten litt (pokker også, jeg har snakket for mye engelsk i det siste, norske ord forsvinner) smigrende var ordet jeg var ute etter, hadde det ikke vært for at han kalte meg ved feil navn, og nevnte Irland i stedet for Norge. :fnise:

Såpass!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du ble dårlig, da, etter en ellers fin ferie. Håper det går fort over.

Jeg har lest en god del i sommer. Ikke så mye engelsk, men oversatt til norsk. Oppdaget en del forfattere fra midtøsten og india i det siste. Mye spennende lesestoff der. Fremmedartet, men spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass!! :hoho:

Jepp :hoho: Jeg sendte ham en melding tilbake, svarte at bortsett fra at han brukte feil navn og feil land så hadde jeg det fint ;) Han har ikke svart :fnise: Stakkars liten, nesten så jeg synes synd på ham ;)

For å være helt ærlig så syntes jeg det var ganske festlig. For meg var han tross alt bare et aaaalt for ungt sommereventyr. Jeg hadde egentlig ikke så lyst til å gi ham telefonnr mitt fordi jeg regnet med at han ikke engang ville bruke det. Derfor ble jeg overrasket over at han i det hele tatt sendte meg en melding. Litt synd at han tydeligvis ikke så det festlige i det hele. Han er vel for ung sikkert :gjeiper: Eller han tror at jeg virkelig ble fornærmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd du ble dårlig, da, etter en ellers fin ferie. Håper det går fort over.

Jeg har lest en god del i sommer. Ikke så mye engelsk, men oversatt til norsk. Oppdaget en del forfattere fra midtøsten og india i det siste. Mye spennende lesestoff der. Fremmedartet, men spennende.

Hmm, har ikke lest så mye fra Midtøsten og India, sånn bortsett fra Khaleid Hussein da. Har du noen bøker/forfattere å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med relativt myk start på jobb. Har stort sett skravlet med folk som ville vite hvordan jeg hadde det på ferie, inkludert en laaaang samtale med sjefen min om hvordan jeg hadde det, hva slags utflukter jeg har vært på, hvordan maten er der, priser osv. Tror han vurderer Algarvekysten som reisemål. J

eg liker virkelig sjefen min, han er så hyggelig, og det er så lett å prate med ham. Vi har en god tone, og kan skravle om det meste uten at jeg føler at han er en overordnet som jeg må opptre veldig seriøst overfor. Dessuten har jeg en tendens til å bli veldig ivrig når jeg har opplevd noe bra, så jeg legger ut i det vide og det brede om hvor flott det er. Jeg blir veldig engasjert når det er noe jeg brenner for eller er begeistret for, og det gjør kanskje at det er litt morsomt å høre på meg også, evt. tar folk det bare som at jeg er uhyre skravlete :fnise:

Er forferdelig trøtt da. Jeg har fortsatt ikke fått sove. Hver gang jeg begynner å døse litt våkner jeg til av et voldsomt hosteanfall, så må jeg drikke litt vann, også må jeg på do fordi jeg har drukket noen liter vann for å lindre smertene i halsen, så må jeg fylle opp vannflaska fordi begge to er tomme. Deretter sparker jeg av meg dyna fordi jeg er klissvåt av svette, men etter 10 min uten dyne ligger jeg og skjelver av kulde og sånn går nå natta. Drakk en stor kopp med hvitløks"te" på morgenen i dag, og kommer nok til å drikke ganske mange kopper av det når jeg kommer hjem også. Tenkte jeg skulle spare mine stakkars kollegaer for det på jobb ;)

Det lindrer virkelig, så det spørs nok om jeg ikke skal lage en kopp som jeg kan sette på nattbordet og ta meg en slurk eller to når hostekulene kommer som verst på natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har feber hvis du er kald og varm om hverandre. Hatt en så hard ferie altså? ;) Trodde du skulle slappe av jeg :fnise::kaffekopp: - i mangel av hvitløkste-smiley.

God bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som du har feber hvis du er kald og varm om hverandre. Hatt en så hard ferie altså? ;) Trodde du skulle slappe av jeg :fnise::kaffekopp: - i mangel av hvitløkste-smiley.

God bedring :)

Jeg har feber ja, på 3. dagen nå. Har kreket meg på jobb likevel. Har hevet innpå noen febernedsettende, så jeg overlever. Tålte ikke helt flyturen hjem.

----------------------

Jeg fikk for øvrig ny melding fra min lille sjarmør, fatter ikke helt at han turte etter å ha kalt meg med feil navn og greier. Jeg svarte ganske kort på neste melding også, og har ikke hørt fra ham etter det. Ikke voldsomt interessert i noen videre kontakt med ham i grunnen. Har glemt mobilen hjemme da, så det er jo mulig jeg finner melding fra ham når jeg kommer hjem :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem, Enigma! Og stakkars deg som har blitt syk!! Men veldig koselig å høre at du hadde en bra ferie :)

Gøy å høre at det ble enda en flørt på deg. Yngre gutter er godt å ha til sånne affærer ;)

Er du klar til å ta tak i hverdagen nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem, Enigma! Og stakkars deg som har blitt syk!! Men veldig koselig å høre at du hadde en bra ferie :)

Gøy å høre at det ble enda en flørt på deg. Yngre gutter er godt å ha til sånne affærer ;)

Er du klar til å ta tak i hverdagen nå da?

Jeg er i full gang jeg ;) Hadde en myk start på jobb i morges, kom ikke på jobb før kl 9 og brukte mesteparten av tida før lunsj til å skravle ;) Men hysj, ikke si det til noen. Nå tror jeg bare jeg skal gjennomgå et par saker som ligger og venter og så skal jeg oppdatere meg i tegneserieverden og på nyheter før jeg stikker hjem.

Helt enig i at yngre gutter fungerer utmerket til akkurat det formålet. Det er jo ikke akkurat som om jeg ville vært interessert i et forhold til dem. De er bare perfekte å kline og kose litt med ;) Nesten så jeg angrer på at jeg ikke dro ham med ned på stranda :fnise:

------------------

Det begynner for øvrig å bli hakket mer seriøst med min flørt fra Edinburgh. Det var definitivt ikke planlagt, men etter ørten meldinger daglig savner jeg ham når jeg ikke får melding. Han får meg til å smile og le, og jeg må innrømme at jeg har veldig lyst til å møte ham igjen. Ikke at jeg tror det blir noe mer enn en litt intens flørt, men... Det er et eller annet uforklarlig ved ham som gjør at jeg vil det skal bli noe mer enn kun en ferieflørt og så la det være med det.

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kulinaris skal prøves ut, vi får stikke og spise den en dag vi :)

En lørdag! ;) (Spiser ikke snop og godterier i uka lenger...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...