Bokalven Skrevet 25. august 2008 #1641 Del Skrevet 25. august 2008 Har hun bare vært borte i ei uke? Savner *Enigma*en vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 26. august 2008 #1642 Del Skrevet 26. august 2008 Også nå som jeg trenger treningsmotivering! Kom tilbake Enigma Håper du stooooooorkoser deg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 28. august 2008 Forfatter #1643 Del Skrevet 28. august 2008 Tittei! Innom en snartur ettersom vaeret ikke var helt topp da jeg stakk ut i dag. Det har selvsagt klarnet naa som jeg har satt meg her Den kjekke bartenderen jeg snakket om har kjaereste, selvsagt... Hun er veldig soet og hyggelig og vi har tilbragt et par kvelder i baren og skravlet om alt og ingenting. Begynner saa smaatt aa bli litt lei gutta her. De er en smule sleezy, men vakre er de helt klart. Jeg har naa i det minste faatt floertet masse Been a slightly naughty girl Lisboa var ok, men jeg er ikke spesielt glad i aa staa opp foer klokka 5 om morgenen... Ellers fikk vi litt for lite tid paa egenhaand, men saann blir det jo naar man bare har en dag. Ellers har jeg faktisk klart aa vaere flink og trene litt mens jeg er her. Begynte veldig, veldig bra, med daglig joggetur, men det har sklidd litt ut ettersom det har blitt lite soevn og hoyt alkoholinntak. Joggetur paa morgenen naar man egentlig har mest lyst til aa trekke dyna over hodet og bli der, og man lover dyrt og hellig at man aldri, aldri, aldri skal drikke mer er ikke behagelig. Tror jeg trenger en skikkelig toerke naar jeg kommer tilbake. Ikke drikke noe paa en stund. Floerter fortsatt masse med fyren jeg traff i Edinburgh. Tipper telefonregningen kan bli temmelig heavy etter alle meldingene de siste ukene. Det verste er at selv naar ingen av oss egentlig har noe fornuftig aa si sender vi fortsatt meldinger. Uansett skal det faktisk bli deilig aa komme hjem natt til soendag. Det begynner aa ta paa aa drikke hver eneste kveld. Skal bli deilig aa komme inn i en normal doegnrytme igjen, og komme tilbake til faste rutiner med en litt sunnere livsstil og trening. Vi snakkes paa soendag, vi kan godt finne paa et eller annet Ansjoni og/eller lunacia, hvis dere ikke har planer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 28. august 2008 #1644 Del Skrevet 28. august 2008 Så fint med oppdatering! Godt å høre at du koser deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. august 2008 #1645 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg skal på skogstur med kompisen på søndag. Vet ikke hvor lang tid det tar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 28. august 2008 #1646 Del Skrevet 28. august 2008 Hei Enigma, godt å høre at du har det trivelig. Det ble ikke noe Sydentur på oss i år, men så skal vi til Krakow i løpet av høsten da. Var hotellet ditt bra forresten (og etter forventningene)? -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. august 2008 #1647 Del Skrevet 28. august 2008 Så fint med en oppdatering! Bryr meg om deg vet du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 29. august 2008 #1648 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg skal være fylleslapp på søndag. Vet ikke hvor lang tid det tar.... Neida, men jeg skal på fest i morra, og må se an formen før jeg gjør avtaler Kos deg siste rest av turen og god tur hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 30. august 2008 #1649 Del Skrevet 30. august 2008 Velkommen hjem *Enigma*! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 30. august 2008 Forfatter #1650 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg skal aldri, aldri, aldri drikke mer. Helt sant, aldri, noensinne... Komme hjem kl 7 samme morgen som man skal reise er verdens verste ide, men herregud saa morsomt vi hadde det. Har faatt to helt supre venninner her, ei irsk og ei skotsk. Kort oppsummert bestod kvelden av enorme mengder drikke, klining hele kvelden med en 18 aar gammel fyr og en saa smaatt sentimental *Enigma* som var veldig glad i barpersonalet og vennene mine og... ja, i det hele tatt. Tror morgendagen gaar med til aa pleie verdens verste fyllesyke/fylleangst. Gleder meg ikke til flyturen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 30. august 2008 #1651 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Hehe, fyllesjuk på flyet høres lite deilig ut egentlig! Hvorfor skriver folk velkommen hjem når du ikke er hjemme? :klø: 18 år gammel gutt høres ikke for meg veldig ille ut siden jeg selv straks er 19..men du er kanskje eldre? Edit: Å, så nå at du var en del eldre. HAha! Pedo, pedo, pedo! Endret 30. august 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. august 2008 #1652 Del Skrevet 30. august 2008 Hvordan gikk hjemturen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 31. august 2008 Forfatter #1653 Del Skrevet 31. august 2008 Hjemturen ble et mareritt. Hadde hatt vondt i halsen noen dager og etter at jeg kom på flyet kunne jeg ikke stoppe å hoste. Nesa begynte å renne, øynene rant og jeg frøs så jeg trodde jeg skulle bli gal, selv om jeg hadde jakke på meg. Var kritthvit i ansiktet da jeg kom hjem, og har knapt sovet i natt fordi jeg har hostet, øynene har rent og dyna har ikke vært nok til å holde meg varm. Føler meg dønn elendig i dag. Nå sitter jeg med tv og pc og prøver å oppdatere meg i dagbøker, har så smått litt feber, hoster og snufser og synes i grunnen veldig synd på meg selv Lengter tilbake til sol, varme, gode venner, kjekke gutter... Ok, jeg begynte etterhvert å bli litt lei av kjekke, flørtende portugisiske gutter. Trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg ble drittlei av komplimenter og kommentarer ala: What is a beautiful girl like you doing on your own. De gutta der er ramme på å sjekke jenter, spesielt jenter som bare er der på ferie. Ble kjent med 2 jenter mens jeg var der. Kjæresten til yndlingsbartenderen min, ei utrolig søt, irsk jente som jeg kommer til å savne veldig, og ei jente jeg traff på utflukten på fredag. Hun var alene på utflukten akkurat som meg, og ble plassert i setet ved siden av meg ettersom bussen ville bli helt full. Vi skravlet og hang sammen under hele utflukten, og skulle bare ta et par drinker på kvelden, men vi endte opp med en helaften som endte med et "beach party" på en av nattklubbene og vi stablet oss hjem kl 7 om morgenen. Vi hadde også lunch på lørdag før jeg dro. Tror jeg skal lage meg litt te med honning, synes litt synd på meg selv Hadde tenkt å ta en spinningtime i dag, men det kan jeg bare glemme. Håper på mer nattesøvn i natt og bedre form i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 31. august 2008 Forfatter #1654 Del Skrevet 31. august 2008 Hehe, fyllesjuk på flyet høres lite deilig ut egentlig! Hvorfor skriver folk velkommen hjem når du ikke er hjemme? :klø: 18 år gammel gutt høres ikke for meg veldig ille ut siden jeg selv straks er 19..men du er kanskje eldre? Edit: Å, så nå at du var en del eldre. HAha! Pedo, pedo, pedo! Greit det, lille venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 31. august 2008 #1655 Del Skrevet 31. august 2008 Hehe, de blir jo bare yngre og yngre disse gutta dine Velkommen hjem og god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 31. august 2008 #1656 Del Skrevet 31. august 2008 Velkommen hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 31. august 2008 Forfatter #1657 Del Skrevet 31. august 2008 Hehe, de blir jo bare yngre og yngre disse gutta dine Velkommen hjem og god bedring Urk, jeg vet! Jeg avviste han rimelig mange ganger også da. Han var etter meg flere kvelder, og ble rimelig fornærmet over at jeg syntes han var for ung, lurte på om jeg ikke likte ham og om jeg ikke likte at han kysset meg (han refererte til første kvelden vi møttes, før jeg visste hvor gammel han var) osv. Til slutt ga jeg etter, I blame it on the tequila!! Kun tequilaen sin feil, I didn't know what I was doing! Oh, well. Han var i det minste 18 Har lært nå at det er bedre å ikke spørre, det man ikke vet har man ikke vondt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 31. august 2008 #1658 Del Skrevet 31. august 2008 Hvorfor skriver folk velkommen hjem når du ikke er hjemme? :klø: Fordi ejg var redd for å være for fyllesjuk til å komme meg på dataen på et par dager, så jeg sa det på forskudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. august 2008 #1659 Del Skrevet 31. august 2008 Er formen like ille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 31. august 2008 Forfatter #1660 Del Skrevet 31. august 2008 Er formen like ille? Mhm... Føler meg i grunnen litt sånn Drikker kokende vann med sitron, hvitløk og honning da. Hvitløk skal virke slimløsende og hostedempende, og det pleier å funke sånn noenlunde. Det hjalp også litt at Andy H logget seg på msn Har nesten ikke hørt fra ham de siste dagene, han har jobbet nesten døgnet rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg