Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skrev god tur litt tidlig, fordi jeg visste jeg kom til å være litt fraværende i disse dager. Men sier det for sikkerhetsskyld en gang til jeg :)

Håper du storkoser deg! Det må være sååå fantastisk å ligge på en strand nå :)

Åh du er heldig du Enigma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har det fint og koser deg masse! Vi gleder oss til du kommer hjem med oppdateringer om hete netter med vakre portugisere. :ler:

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke saa voldsomt mye aa fortelle egentlig. Har det topp, det er ca 30 grader eller mer her, stranda er nydelig og hotellet er bra. Spiser mye god mat og koser meg. Var paa baattur paa tirsdag med turer i mindre baater inn i grotter.

Ellers har jeg funnet meg min faste bar :fnise: Har vaert der en del ganger naa, saa de fleste begynner aa kjenne meg der. Hyggelige bartendere, men jeg drikker jo aaaalt for masse. Faar en del drinker gratis, saa jeg bruker ikke saa voldsomt mye penger, men det blir lite soevn.

Bartenderen jeg har sett meg ut er kanskje ikke saa voldsomt billedskjoenn, men jeg har naa en tendens til aa like de litt mer spesielle jeg da. Han er raaflott i mine oeyne. Skulle gjerne hatt en liten sommerfloert med ham ja.

I morgen reiser jeg til Lisboa. Internettforbindelsen her er forferdelig daarlig, saa det blir nok ikke saa mye oppdatteringer her, men skal se hva jeg faar til. Haaper dere alle har det bra, hyggelig med besoek her mens jeg er borte. Vi tastes :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ansjoni

Skulle hun ikke være borte i 2 uker mon tro :klø: og derved være tilbake i helga (lørdag\søndag?)

Correct me if I'm wrong....jeg har ikke alltid rett, men jeg tar aldri feil :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...