*Enigma* Skrevet 13. august 2008 Forfatter #1581 Del Skrevet 13. august 2008 Der ble jeg dumpet gitt :gjeiper: Til fordel for senga riktignok, så tror ikke jeg skal ta det så tungt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 13. august 2008 #1582 Del Skrevet 13. august 2008 God natt Enigma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. august 2008 Forfatter #1583 Del Skrevet 13. august 2008 God natt Enigma God natt Tror i grunnen det er på tide for meg å krype til køys også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 14. august 2008 Forfatter #1584 Del Skrevet 14. august 2008 Og der var i grunnen humøret mitt ødelagt. Usj, hvorfor kan ikke enkelte holde kjeft? Jeg er dødstrøtt ettersom jeg har sittet alt for lenge oppe i det siste, og i tillegg fikk jeg ikke sove i natt, noe som resulterte i at jeg forsov meg i dag også. Så sitter jeg nå her og sliter med å holde meg våken da, og det merker en av mine gode kollegaer og kommenterer at jeg er så trøtt. Han lurte da på om jeg ikke hadde fått sove i natt. Jeg bekrefter det, og så kommer det fra en av mine utidige kollegaer: Jasså, har du fått deg kjæreste nå? Han har en tendens til å spre om seg med utidige kommentarer, forsøk på å provosere oss jentene osv. Spørsmål om kjærester kommer man da ikke med? Han er ikke akkurat en person jeg snakker med om privatlivet mitt, og om man er i startfasen av et forhold så vil man da ikke snakke om det med hvem som helst. Dessuten er akkurat det der et temmelig ømtålelig tema for meg om dagen. Blæh, dustefyr. En ting jeg kan være 100% sikker på er at denne kollegaen min alltid kan få meg i dårlig humør, nesten uansett hvor godt humør jeg er i fra starten av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. august 2008 #1585 Del Skrevet 14. august 2008 Æsj, for en dust! Skaff dere skikkelige regnklær, så kan dere sykle i all slags vær Jeg vet akkurat hva slags jeg vil ha. Finner jeg det? NEI! (Ja, jeg er forfengelig og sær og vil ikke ha noe bare fordi det er bra, jeg vil det skal SE bra ut også). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 14. august 2008 Forfatter #1586 Del Skrevet 14. august 2008 Skaff dere skikkelige regnklær, så kan dere sykle i all slags vær Det har jeg allerede du, men det er litt begrenset hva man får med seg i en pc-sekk når man skal ha både pc og treningsklær oppi der :gjeiper: Ny sekk er ikke akkurat aktuelt å kjøpe seg med det første heller, for skal jeg ha en som er god å sykle med må jeg ut med litt penger, penger jeg ikke har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 14. august 2008 #1587 Del Skrevet 14. august 2008 I dag når jeg var og trente tenkte jeg på hvor fint det hadde vært å ha deg som min egen personlige trener Gleder meg til jeg blir i så god form at vi kan ta en joggetur (men smør deg med tålmodighet, det kan ta en stund altså ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 14. august 2008 Forfatter #1588 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) I dag når jeg var og trente tenkte jeg på hvor fint det hadde vært å ha deg som min egen personlige trener Gleder meg til jeg blir i så god form at vi kan ta en joggetur (men smør deg med tålmodighet, det kan ta en stund altså ) Det er bare å si i fra, så blir jeg med jeg Ferdig med dagens treningsøkt. 30 min sykling, 1 t spinning. Nå skal jeg bare slappe av litt før jeg begynner å pakke litt. Like greit å lage en liste over hva jeg må gjøre i dag egentlig. - Pakke - Rydde gangen - Rydde badet - Vaske badet - Henge opp vask - Rydde vekk rent tøy I morgen: - Pakke ferdig - Vaske opp - Ta ut søpla - Rydde stua - Betale regninger Endret 14. august 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. august 2008 #1589 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg er fortsatt for gå-i-marka-treff-ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 14. august 2008 #1590 Del Skrevet 14. august 2008 Innom for å ønske deg en god tur til varmere strøk. Forstår det sånn at du rømmer fra snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 14. august 2008 Forfatter #1591 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Innom for å ønske deg en god tur til varmere strøk. Forstår det sånn at du rømmer fra snart. Takk for det Reiser lørdag ettermiddag :-D Gleder meg veldig. Det skal bli så deilig å få slappet helt av og bare kost seg. Endret 14. august 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bianca Skrevet 14. august 2008 #1592 Del Skrevet 14. august 2008 God tur Enigma! Jeg er så misunnelig!!!!!!!!!!!!!! Du får det sikkert utrolig bra Husk at du må fortelle alt om de portugisiske hunkene du treffer Jeg skal vente i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. august 2008 #1593 Del Skrevet 14. august 2008 Er bare innom og Skal bare notere at jeg er på side 10 i boken din, så får jeg snoke litt mer en annen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 14. august 2008 Forfatter #1594 Del Skrevet 14. august 2008 Er bare innom og Skal bare notere at jeg er på side 10 i boken din, så får jeg snoke litt mer en annen da Hei, hei, så hyggelig Vel, da har du litt å lese igjennom, hvis du skal lese gjennom hele greia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 14. august 2008 Forfatter #1595 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Like greit å lage en liste over hva jeg må gjøre i dag egentlig. - Pakke - Rydde gangen - Rydde badet - Vaske badet - Henge opp vask - Rydde vekk rent tøy I morgen: - Pakke ferdig - Vaske opp - Ta ut søpla - Rydde stua - Betale regninger Endret 14. august 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. august 2008 #1596 Del Skrevet 14. august 2008 Hei, hei, så hyggelig Vel, da har du litt å lese igjennom, hvis du skal lese gjennom hele greia Ja jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 14. august 2008 #1597 Del Skrevet 14. august 2008 Skulle bare ønske deg god tur på lørdag! Og god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 14. august 2008 #1598 Del Skrevet 14. august 2008 Er det bare jeg som ikke har tålmodghet til å lese tråder som er over 10 sider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. august 2008 #1599 Del Skrevet 15. august 2008 Takk for det Reiser lørdag ettermiddag :-D Gleder meg veldig. Det skal bli så deilig å få slappet helt av og bare kost seg. Når du kommer hjem, så er det bare noen dager til jeg skal reise :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. august 2008 Forfatter #1600 Del Skrevet 15. august 2008 Når du kommer hjem, så er det bare noen dager til jeg skal reise :juhu: Gleder meg til å reise :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg