Bokalven Skrevet 7. august 2008 #1461 Del Skrevet 7. august 2008 Is er bedre enn dypt hull ja jeg er ikke helt sikker på om jeg rekker middag før isen da, men jeg kan vel alltids spise is til middag Bra middag, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 7. august 2008 #1462 Del Skrevet 7. august 2008 Min bob er IKKE pen og pyntelig, den er så rufsete som man får den jeg takler ikke å ha hår som bare henger pyntelig rett ned, masse rufs og busting må til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. august 2008 #1463 Del Skrevet 7. august 2008 Is er bedre enn dypt hull ja jeg er ikke helt sikker på om jeg rekker middag før isen da, men jeg kan vel alltids spise is til middag Bra middag, er det ikke? Bra dere har sundt næringsvett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. august 2008 Forfatter #1464 Del Skrevet 7. august 2008 Min bob er IKKE pen og pyntelig, den er så rufsete som man får den jeg takler ikke å ha hår som bare henger pyntelig rett ned, masse rufs og busting må til! Exactly! Jeg regnet ikke med heller at din var pen og pyntelig Min blir jo heller ikke pen og pyntelig regner jeg med, siden det hun foreslo var å gradere den skikkelig opp i nakken, og beholde nesten all lengden (litt lenger enn ned til kjeven ettersom jeg må få av litt slitte tupper) foran. I tillegg har jeg jo allerede en skrålugg som må beholdes og få til å funke med frisyren. Hun mente hun visste nøyaktig hvordan hun kunne få det akkurat passe rocka og typete slik at det ville passe meg. Hah, min kjære kollega kom nettopp bortom meg, kalte meg schnuppa og var overrasket både over at jeg svarte og at han ikke fikk en knyttneve i fleisen Han hadde et par ting å spørre om og samtidig var han litt bekymret for om jeg kanskje hadde vært på jobbintervju, ettersom jeg var så stilig kledd i dag. Tror jeg skal fortsette å være stilig kledd jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. august 2008 Forfatter #1465 Del Skrevet 7. august 2008 Bra dere har sundt næringsvett hehehe, det blir jo bare en engangsforeteelse, dessuten kan det hende jeg klarer å få i meg noe mat først. Må prøve det tror jeg, ellers kan jeg få mageproblemer og det har jeg jammen hatt nok av de siste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. august 2008 #1466 Del Skrevet 7. august 2008 Varm middag må man ha. Hver dag. Det er jo dagens høydepunkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 7. august 2008 #1467 Del Skrevet 7. august 2008 Æsj, slutt å snakke om mat, jeg får så dårlig samvittighet! JEg spiser nesten ingenting ordentlig mat på sommeren, orker bare ikke, det er ikke noe godt. Selv når det er dårlig vær ute. Bleh. Lever på hjemmelagde grove runstykker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. august 2008 #1468 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg er flinkere til å lage ordentlig mat hvis jeg skal lage til flere enn bare meg selv... Men nå er det sjeldent jeg har middagsbesøk for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. august 2008 #1469 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg er flinkere til å lage ordentlig mat hvis jeg skal lage til flere enn bare meg selv... Men nå er det sjeldent jeg har middagsbesøk for tiden. sant det, er mye større tiltak å lage noe avansert til bare meg selv. Det ble mye nudler da jeg bodde i Trondheim, for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. august 2008 #1470 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Ble brødskive med litt salat, veggisburger, søt chillisaus og speilegg på meg. Ikke all verden, riktignok, men bedre enn ingenting. Endret 7. august 2008 av lunacia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. august 2008 Forfatter #1471 Del Skrevet 7. august 2008 På meg ble det brødskiver med ost og skinkestek (pålegg) til middag. Også is da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. august 2008 #1472 Del Skrevet 7. august 2008 Åhja, is! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. august 2008 Forfatter #1473 Del Skrevet 8. august 2008 Sitter og vurderer om jeg skal på Sonata Arctica konsert i november. Jeg er litt skeptisk ettersom jeg skal på In Flames dagen før, og jeg ikke vet om jeg får med meg noen på Sonata Arctica. Er så utrolig trøtt i dag. Ble sittende oppe og skravle med Andy på msn i går. Han er søt da, vi misforstod hverandre litt da vi sendte sms i går, så han ble litt utålmodig og sendte en sms som lett kunne oppfattes som krass. Jeg svarte ham på msn, men det hadde ikke han sett, så da han ikke fikk noen sms tilbake så ble han etterhvert bekymret og sendte meg melding og lurte på om jeg var sur, beklaget veldig om han hadde virket sur og håpet jeg ville tilgi ham. Jeg var ikke sur jeg, hadde jo svart på msn, og var ute med lunacia, så jeg hadde ikke det helt store behovet for å sitte og skrive meldinger. Anyway, jeg føler meg virkelig komfortabel når jeg snakker med ham. Han får meg til å slappe av og smile. Jeg liker humoren hans, han har en god porsjon selvironi, og tar ikke seg selv eller meg så veldig høytidelig. Problemet er jo bare at jeg ikke kommer meg i seng. Han ligger en time bak meg, i tillegg til at han stort sett jobber seint, så han trenger ikke bekymre seg over problemet med å komme seg opp om morgenen. Sendte melding til M i går, men han har ikke svart, skuffa Tok med meg en annen sekk på jobb enn jeg har brukt i det siste, så nå har jeg verken nøkkelkort eller en del andre ting jeg kunne trengt for å få gjort ting her. Litt dumt, men det får bare være. Det er tross alt fredag, så det må da være lov til å være litt slapp Likevel er det irriterende, blir litt oppgitt over at jeg er så sløv. Da har jeg jo heller ikke med lunsjkortet mitt, også må jeg skrive opp eller betale for lunsjen kontant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 8. august 2008 #1474 Del Skrevet 8. august 2008 Har erfart at elektroniske misforståelser har en lei tendens til å oppstå. Når det kommer til e-post, feks, så er det umulig å skrive inn hvilken tone brevet ditt er ment å være i, og når det kommer til jobb så kan man heller ikke bruke smilies etc for å illustrere ironi. Jeg har også funnet ut at enkelte mennesker har veldig lett for å tolke e-poster feil, så noen ganger er telefonkontakt fortsatt det beste (selv om jeg egentlig sverger til e-post!). Gøy med flørting da. Har dere snakket noe om å treffes igjen da? -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. august 2008 Forfatter #1475 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Har erfart at elektroniske misforståelser har en lei tendens til å oppstå. Når det kommer til e-post, feks, så er det umulig å skrive inn hvilken tone brevet ditt er ment å være i, og når det kommer til jobb så kan man heller ikke bruke smilies etc for å illustrere ironi. Jeg har også funnet ut at enkelte mennesker har veldig lett for å tolke e-poster feil, så noen ganger er telefonkontakt fortsatt det beste (selv om jeg egentlig sverger til e-post!). Gøy med flørting da. Har dere snakket noe om å treffes igjen da? -misa Veldig fort gjort med misforståelser, spesielt på sms fordi de gjerne er så utrolig korte. Nå var det ikke noen store misforståelser det var snakk om, mer bekymring over at jeg kanskje kunne ta ting feil og han som lurte på om han kanskje måtte tolke noe, jeg er jo tross alt jente Jeg som jobber innen it er jo veldig obs på dette her med nettikette, hvordan skrive mail osv, i alle fall i profesjonell sammenheng. Jeg er ikke like nøye når jeg skriver sms med venner og familie, selv om jeg prøver å være forsiktig med hva jeg skriver da også. Det er fryktelig fort gjort at noen kan legge noe helt annet i det du skriver enn hva du faktisk mener. Spesielt har vi hatt et lite kommunikasjonsproblem i forhold til danskene i bedriften vår. De har en helt annen måte å skrive epost på, f.eks som lett kan irritere nordmenn. De er veldig glad i caps lock-tasten, og det høres ut som om det er verdens undergang bare de må bytte tastatur eller mus. Nå har de nok lært littegrann, særlig etter at jeg til tider har vært ganske skarp i tilbakemeldingene, og at vi har opplevd noen misforståelser. Vi har satt fokus på problemet, og nå er ting så mye bedre Vi har snakket om å møtes igjen ja. Jeg er jo i Edinburgh i alle fall 1-2 ganger i året. Det første han sendte meg melding om etter at jeg hadde dratt var at han håpet jeg fortsatt hadde lyst til å møtes igjen, enten i Edinburgh i desember (har planer om en tur da) eller om han kom til Oslo. Han er ivrig skjønner du Regner med at jeg tar kontakt med ham neste gang jeg skal nedover. Nå er ikke jeg så voldsomt interessert i noe kjempeseriøst, han er ikke helt min type, men han er en hyggelig fyr og jeg trives i hans selskap. Kan vi omgås som kompiser eller ha en liten flørt på gang når jeg er der er det helt i orden for min del Endret 8. august 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 8. august 2008 #1476 Del Skrevet 8. august 2008 Hehe, han høres noe interessert ut ja. Jeg har nok litt samme forhold til Thailand, som du har til Edinburgh, men dessverre så er det så langt unna Norge. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. august 2008 #1477 Del Skrevet 8. august 2008 Sitter og vurderer om jeg skal på Sonata Arctica konsert i november. Jeg er litt skeptisk ettersom jeg skal på In Flames dagen før, og jeg ikke vet om jeg får med meg noen på Sonata Arctica. Jeg kan sikkert bli med, jeg, hvis du bestemmer deg for å gå. Har litt lyst... Tok med meg en annen sekk på jobb enn jeg har brukt i det siste, så nå har jeg verken nøkkelkort eller en del andre ting jeg kunne trengt for å få gjort ting her. Litt dumt, men det får bare være. Det er tross alt fredag, så det må da være lov til å være litt slapp Likevel er det irriterende, blir litt oppgitt over at jeg er så sløv. Da har jeg jo heller ikke med lunsjkortet mitt, også må jeg skrive opp eller betale for lunsjen kontant. Åh, sånn har jeg også gjort! Nå har jeg jobbnøkler på samme nøkkelknippe som husnøkler, slik at jeg ikke skal glemme dem (akkurat nå er de riktignok av, siden je er sykemeldt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. august 2008 Forfatter #1478 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg kan sikkert bli med, jeg, hvis du bestemmer deg for å gå. Har litt lyst... Åh, sånn har jeg også gjort! Nå har jeg jobbnøkler på samme nøkkelknippe som husnøkler, slik at jeg ikke skal glemme dem (akkurat nå er de riktignok av, siden je er sykemeldt). Ooh, ja! Det hadde vært koselig Da tipper jeg jeg kommer til å dra Jammen jeg har jo ikke nøkler Hadde jeg hatt nøkler så hadde det jo gått greit, men det dumme kortet er så vanskelig å huske på. Jeg har 3 kort i samme holder, nøkkelkortet hit, adgangskort til site og lunsjkort. Er så utrolig irriterende de gangene jeg glemmer kortet, og denne uka har jeg glemt det 2 ganger. Regner folk meg som litt distré? Neeeida :gjeiper: ------------------------------------- Ikke hørt noe fra Andy så langt i dag, heller ikke fått noe svar fra M. Litt skuffa, tror jeg begynner å bli grundig bortskjemt Blir litt småtravelt i dag, skal på spinning, må dra direkte derfra til Elkjøp på Storo dersom det ikke regner. Lurer på om jeg klarer å huske det jeg, distré som jeg er. Skal kjøpe kamera for moren min. Hun er håpløs når det gjelder alt elektronisk, så hun er livredd for å kjøpe sånne ting på egenhånd. Hun orker ikke stå i butikken og føle seg dum og ikke ha peiling. Jeg må også prøve å få ryddet en del i kveld. Stua, gangen og badet må være strøkent før jeg reiser på ferie. Foreldrene mine skal sannsynligvis innom leiligheten mens jeg er borte. Vanskelig for meg å få kjøkkenet og spisestua strøkent og det er greit nok, men stua, gangen og badet må se pent ut. Nå sitter jeg egentlig mest og bare venter på å kunne dra. Er for rastløs til å få gjort stort mer i dag likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 8. august 2008 #1479 Del Skrevet 8. august 2008 Innom med en ønske om god helg! Tror jeg må sette meg å lese litt i dagboka di, en evighet siden sist jeg var har her nå, er ikke helt oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. august 2008 #1480 Del Skrevet 8. august 2008 Men jeg har nok ikke råd til å kjøpe billett før i september... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg