Gjest skorpio Skrevet 4. august 2008 #1421 Del Skrevet 4. august 2008 Hvor finner dere disse gutta a? Jeg vil og ha noen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 4. august 2008 Forfatter #1422 Del Skrevet 4. august 2008 Hvor finner dere disse gutta a? Jeg vil og ha noen!! De er jo ikke interessante som noe annet enn noe å flørte med Trodde du hadde en liten flørt på gang også jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. august 2008 #1423 Del Skrevet 4. august 2008 Sånt snakker vi ikke om JO DET GJØR VI DET SÅ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 4. august 2008 #1424 Del Skrevet 4. august 2008 Lammekjøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. august 2008 #1425 Del Skrevet 5. august 2008 Alle de (4) kjærestene jeg har hatt er yngre enn meg. Ellers hadde jeg en elskerinne en gang som var 7 år yngre enn meg eller hva det var. Synes ikke alder egentlig er så viktig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. august 2008 Forfatter #1426 Del Skrevet 5. august 2008 Han er 6 år yngre enn meg Fikk for øvrig svar på hvorfor det hadde blitt lite sms de siste dagene. Batteriet hadde dødd og han hadde ikke hatt laderen. Jeg spurte ikke altså, han bare lurte på om jeg hadde sendt meldinger, for telefonen hans var død. Nå har jeg da håndverker hos meg som legger nytt golv på kjøkkenet. Taket blir fikset en annen gang, men det er revet ned nå da, så jeg blir uten tak på kjøkkenet en stund. Deilig med hjemmekontor i dag, det blir litt mindre mas da. Dessuten er det til tider ganske slitsomt å sitte i åpent landskap. Her hjemme er det relativt rolig og fredelig, til tross for at han ute på kjøkkenet bråker litt. Nesten litt synd at han har dame, for han så slett ikke dum ut Ok, for ikke å virke helt skrudd her så sa han at han bare skulle kjøre dama si hjem først, første gangen han var innom her. Jeg spurte ikke om han var singel da han kom hit, så desp er jeg ikke Savner kos da, var så deilig å bli strøket på og holdt rundt i Edinburgh.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. august 2008 Forfatter #1427 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg er fryktelig trøtt! Har bare fått én dose kaffe i dag, i proteinshaken til frokost. Jeg heiv oppi en ekstra stor dæsj med kaffe i dag. Jeg gidder ikke bruke skje, bare heller oppi, ettersom det ble seint i natt og tidlig i morges heiv jeg oppi enda mer enn jeg vanligvis gjør. For å si det sånn, det var instant coffee working instantly Jeg tror nesten kroppen min fikk sjokk. Bruker instant espresso fordi den er rimelig sterk, også er den fin å blande i proteinshaken fordi den er helt fint pulver. Jeg ble bråvåken av proteinshaken, men nå funker den ikke lenger, og jeg får ikke fikset ny kaffe fordi han driver der ute på kjøkkenet. Har ikke lyst til å forstyrre ham. Senga virker fryktelig fristende der den står. Tror man blir litt ekstra søvnig når man sitter i gyngestolen med pc-en i fanget og beina på bordet :gjeiper: Dessverre betyr ikke hjemmekontor at jeg bare kan slakke, så jeg kan ikke finne senga, men jeg kan i det minste sitte litt behagelig og se på tv mens jeg jobber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. august 2008 Forfatter #1428 Del Skrevet 5. august 2008 Urk, jeg er virkelig sløv for tida. Fikk nettopp påminnelse om at jeg skal til frisøren i dag :gjeiper: Jeg trodde den timen var på lørdag jeg. Jaja, da får jeg trene på lørdag morgen i stedet for i dag da. Timen er til og med satt opp slik at jeg måtte gått tidlig fra jobb hvis jeg hadde vært på jobb. Godt jeg har hjemmekontor da Egentlig litt greit at jeg ikke farger håret dagen før barnedåpen også, om noe går fryktelig galt har jeg fortsatt tid til å få det rettet opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. august 2008 #1429 Del Skrevet 5. august 2008 Har ikke du nettopp farget det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. august 2008 Forfatter #1430 Del Skrevet 5. august 2008 Har ikke du nettopp farget det? :klø: Jeg striper det en gang i måneden. Det er ikke helt 1 måned siden sist, men siden jeg skal i dåp vil jeg helst se litt ok ut, og det var eneste ledige time jeg hadde mulighet. Så blir det lenge til neste gang ser det ut til. Usj, virker som om frisøren min skal slutte i salongen, da veit jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Må prøve å finne ut hvor han ender opp hen i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. august 2008 #1431 Del Skrevet 5. august 2008 Følg etter han ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 5. august 2008 #1432 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg er i etterveksthimmelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. august 2008 #1433 Del Skrevet 5. august 2008 Aha... Jeg har flere måneder mellom her nå, men så ligger det tett opptil min egentlige hårfarge. Forhåpentlig er jeg tilbake til den naturlige om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. august 2008 Forfatter #1434 Del Skrevet 5. august 2008 Aha... Jeg har flere måneder mellom her nå, men så ligger det tett opptil min egentlige hårfarge. Forhåpentlig er jeg tilbake til den naturlige om ikke lenge! Håret mitt er jo et stykke fra min egentlige hårfarge, akkurat her og nå kunne jeg aldri tenke meg å gå tilbake til mellomblond/musebrunt. Jeg kler denne fargen mye bedre. Er litt i tvil nå, om jeg skal fortsette å spare håret mitt eller om jeg skal klippe håret mitt i en veldig typete, gradert bob, hvor jeg beholder mesteparten av lengden foran, og får det helt kort i nakken. Det var frisøren i dag som foreslo at jeg ville kle en slik bob, og at det sikkert ville passe personligheten min også. Det stemmer jo det, men... Jeg hadde jo tenkt å spare... Dilemma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 5. august 2008 #1435 Del Skrevet 5. august 2008 Tudelu! Nå kjenner jeg at ferien begynner å dra litt ut, hehe. Skulle ønske litt at jeg hadde en utenlandsferie på lur. Nå som det er overskyet og regn her på Tjøme begrenses mulighetene for å gjøre noe ganske drastisk... -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. august 2008 Forfatter #1436 Del Skrevet 5. august 2008 Tudelu! Nå kjenner jeg at ferien begynner å dra litt ut, hehe. Skulle ønske litt at jeg hadde en utenlandsferie på lur. Nå som det er overskyet og regn her på Tjøme begrenses mulighetene for å gjøre noe ganske drastisk... -misa Det skjønner jeg godt Er veldig glad for at jeg har turen min å se fram til. Nå har jo jeg nok å gjøre de 2 neste ukene da, med jobben og barnedåp osv. Hadde jeg ikke hatt noen konkrete planer for å gjøre noe hadde jeg ikke orket å ha ferie tror jeg. Jeg er for rastløs, jeg må ha planer, noe å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 5. august 2008 #1437 Del Skrevet 5. august 2008 Begynte å lure et sekund her. "hei, jeg er rørleggeren"; "flott! er du singel?". Da er man en smule desperat, ja. Ble du fin på håret? Tror ikke jeg har farget mitt på 10 år, men nå må jeg snart begynne igjen. Får grå hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. august 2008 Forfatter #1438 Del Skrevet 5. august 2008 Begynte å lure et sekund her. "hei, jeg er rørleggeren"; "flott! er du singel?". Da er man en smule desperat, ja. Ble du fin på håret? Tror ikke jeg har farget mitt på 10 år, men nå må jeg snart begynne igjen. Får grå hår Jeg er ikke så voldsomt modig når det gjelder farge Jeg har funnet min farge, brunt med litt rødt, i dag lot jeg frisøren bruke en litt mer intens rødfarge, og det ble ordentlig kult. Ikke noen kjempeforandring, men nok Usj, what to do, what to do? Klippe det, eller spare? Jeg fikk litt lyst på en tøff bob, jeg er egentlig fryktelig kjedelig med langt hår, samtidig pleier gutter å ha sansen for langt hår da, og det er jo også veldig praktisk. *gruble* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 5. august 2008 #1439 Del Skrevet 5. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. august 2008 Forfatter #1440 Del Skrevet 5. august 2008 *mimre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg