Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Bare å si i fra det :) Nå er jeg riktignok litt opptatt framover, skal jo i barnedåp til helga, men hverdagene er jeg stort sett fri.

Jeg skal til fysio og greier i morgen, og på BookCrossing-greier på onsdag ettermiddag, ellers er jeg sykemeldt... Kanskje vi skulle gå og spise is en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjelpes meg, hvem sin tur det er til å sende melding?

Jaggu glad for at jeg er ferdig med det greiene der, høres slitsomt ut ;)

Neeeida, jeg holder normalt ikke styr på sånt, jeg er bare redd for å mase på ham eller noe sånt. Også har jeg ikke noe som helst spennende å fortelle, og meldinger type: savner deg, kjeder meg gidder jeg ikke :gjeiper: Det er bare litt uvant å ikke få svar max 2 min etter at jeg sender, men kanskje han ikke har fått den siste? Anyway, jeg har litt for mye annet å tenke på enn å bekymre meg over at jeg ikke har fått sms fra ferieflørten min. Han ER tross alt aaaalt for ung :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aw. Søtt. :)

Mhm, nesten i overkant søtt. Den fortsatte nemlig i samme stilen med at han tenkte på meg og greier. Sånne ting er ikke jeg vant med fra gutter, i alle fall ikke gutter jeg nettopp har truffet, og hvor vi begge var enige om at dette var en uskyldig ferieflørt ettersom vi hadde så kort tid.

Jeg skal til fysio og greier i morgen, og på BookCrossing-greier på onsdag ettermiddag, ellers er jeg sykemeldt... Kanskje vi skulle gå og spise is en dag?

Is høres bra ut :Nikke: Torsdag eller fredag kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, nesten i overkant søtt. Den fortsatte nemlig i samme stilen med at han tenkte på meg og greier. Sånne ting er ikke jeg vant med fra gutter, i alle fall ikke gutter jeg nettopp har truffet, og hvor vi begge var enige om at dette var en uskyldig ferieflørt ettersom vi hadde så kort tid.

Nei, det kan jeg skjønne. Kan tenke meg det er veldig smigrende.

Is høres bra ut :Nikke: Torsdag eller fredag kanskje?

:jepp: Høres ut som en plan! Vi kan jo avtale nærmere på MSN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferieflørt! Ah :) høres ut som en glimrende avkobling.

De yngre er jo perfekt for anledningen :ler:

Veldig bra avkobling. Det ble jo til og med date på meg, lunsjdate som utviklet seg til en heldagsforeteelse ;) Det som er så fint med de unge skottene er at de digger litt eldre damer, så lenge det ikke er mer enn 5-7 år så er det bare en fordel om jentene er litt eldre :sjarmor: Det var akkurat det jeg trengte egentlig. En hyggelig ferieflørt. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det kan jeg skjønne. Kan tenke meg det er veldig smigrende.

:jepp: Høres ut som en plan! Vi kan jo avtale nærmere på MSN.

Definitivt smigrende. Norske gutter gjør jo ikke sånt, men de skotske er helt ramme på det der. Så lenge han ikke begynner å kalle meg princess er det greit :gjeiper: Det vil bare frambringe minner jeg har stappet lengst bak i hukommelsen. Enkelte ting burde man aldri ha gjort, jeg tror ikke jeg hadde angret hvis jeg ikke hadde gjort det engang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, "princess". Nei takk! :fnise:

Nei, jeg var IKKE glad for å bli kalt princess, men fyren var en slesk og sleip dust også da viste det seg :gjeiper: Jeg var ikke veldig overrasket :fnise: Men her går det i litt mindre kvalmende ordelag, så det er helt greit, selv om det er litt uvant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjeder meg! Ok, det er nok å ta tak i på jobb, jeg hadde 2 uker med QC å lese meg igjennom og en del episoder LFG, likevel er jeg rastløs, savner oppmerksomhet, føler meg litt ensom. Jeg sendte melding i stad. Ikke noe spennende, bare svada. Jeg klarer ikke få meg selv til å uttrykke noen form for følelsesladet kliss i meldingene. De virker kanskje avvisende?

Jeg bare får ikke meg selv til å gå noe lenger enn: savner deg! Jeg liker ikke snakke om følelser, ikke før det er alvor... Selv da skal jeg vite helt sikkert at det er alvor fra den andre kanten også, fisker, spør og graver før jeg klarer å uttrykke hengivenhet. Redd for å bli avvist, såret, redd for å blottlegge følelser som ikke blir gjengjeldt.

Sitter og flørter på msn.... :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flørteguri! :)

Morsomt å lese om litt action da! Når blir det Portugal-ferie på deg da? Vi er enda på Tjøme, bortsett fra mitt lille avbrekk i Oslo i helgen (les: fest med jentene). Nå skal jeg ut og plukke nyper og lage nypesyltetøy for første gang!

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flørting gjør underverker, skal du se! Høres ut som en sjarmerende kar, han godeste skotten. Er ikke så lett å vise følelser, nei. Har alltid vært sånn jeg også, vil ikke avsløre meg og risikere å tape ansikt. Så spørs det jo litt hva du ønsker å oppnå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Min ferieflørt er forresten også yngre. Hihi, det er som det tidligere ble sagt her: perfekte for anledningen ;) Unge, gira og herlige men ikke helt den store kjærligheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flørting gjør underverker, skal du se! Høres ut som en sjarmerende kar, han godeste skotten. Er ikke så lett å vise følelser, nei. Har alltid vært sånn jeg også, vil ikke avsløre meg og risikere å tape ansikt. Så spørs det jo litt hva du ønsker å oppnå også.

Jeg tror aldri jeg kommer til å ta sjansen uten å vite 100% sikkert igjen. Helst mer, orker ikke så til de grader tape ansikt og vise meg så sårbar en gang til...

Jada, han er en sjarmerende kar :) Han er utrolig søt og snill, og tok godt vare på meg. Han var såpass gentleman at selv om han bare fikk følge meg til døra så tok han meg fortsatt med ut, og vi holder fortsatt kontakten.

Likevel er han nok ikke noe å satse på ;) Han er ikke helt min type, men fin er han. :Nikke:

PS: Min ferieflørt er forresten også yngre. Hihi, det er som det tidligere ble sagt her: perfekte for anledningen ;) Unge, gira og herlige men ikke helt den store kjærligheten :)

Ikke sant :) Stakkaren er nok litt fornærma over at jeg synes han er for ung :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flørteguri! :)

Morsomt å lese om litt action da! Når blir det Portugal-ferie på deg da? Vi er enda på Tjøme, bortsett fra mitt lille avbrekk i Oslo i helgen (les: fest med jentene). Nå skal jeg ut og plukke nyper og lage nypesyltetøy for første gang!

-misa

Jeg føler meg litt slem, sjonglere med 2 stk sånn, og så er jeg ikke ordentlig interessert engang. Har litt dårlig samvittighet i forhold til M. Han har blitt ganske kraftig brent, men nå var det i hovedsak første kvelden vi møttes at vi flørtet heftig, andre dagen holdt han mer avstand. Jeg har lyst til å treffe begge to igjen da... De er fine gutter, og man vet jo aldri... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...