Bokalven Skrevet 19. juli 2008 #1301 Del Skrevet 19. juli 2008 Ja, første gangen jeg var på en sånn i Edinburgh ble vi guidet av en koselig, gammel dame. Vi gikk under byen og sånn. Jeg er så misunnelig på deg som skal dit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 19. juli 2008 #1302 Del Skrevet 19. juli 2008 Enigma, seee! Fredag 31.10.08 Sentrum Scene IN FLAMES + Supp.: Gojira + Sonic Syndicate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #1303 Del Skrevet 19. juli 2008 Enigma, seee! <a href="http://www.rockefeller.no/sc311008.html" target="_blank">Fredag 31.10.08 Sentrum Scene IN FLAMES + Supp.: Gojira + Sonic Syndicate</a> JAAAAA!! NÅ ble jeg glad!!! :-D Dit SKAL jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #1304 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Og der var billetter fikset :-D Litt morsomt at vi så det i dag da, etter det vi pratet om tidligere i kveld *lykkelig* Endret 19. juli 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. juli 2008 #1305 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg tenkte "Oi, dette var sært!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. juli 2008 #1306 Del Skrevet 20. juli 2008 Men jeg har litt problemer med vokalen i In Flames. Bytt ham ut med kvinnelig vokal, gjerne litt opera-aktig. Det er ellers egentlig ganske okei, synes jeg. Men jeg har funnet at den typen vokal er jeg egentlig ikke så glad i. (I hvert fall på den ene sangen jeg har hørt... Men skal sjekke det ut litt mere). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #1307 Del Skrevet 20. juli 2008 Æsj, jeg håper været i morgen blir litt bedre enn i dag. Jeg hater regn, kan jo ikke sykle til trening engang uten å bli klissvåt. It sucks..... Ser av værmeldinga at det selvfølgelig skal bli knallvær når jeg reiser til Edinburgh, mens det i Edinburgh er meldt litt sånn vær det er her nå overskyet/sol og 17 - 20 grader. Jeg vil ha sommer i Edinburgh også jeg! Det er kanskje litt mye forlangt, men Været i Storbritannia er jo ikke akkurat kjent for å være stabilt, pent og varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 20. juli 2008 #1308 Del Skrevet 20. juli 2008 Vi syntes det var superdeilig at det var overskyet mesteparten av tida vi var i London, for når sola kom frem var det nesten for varmt til å være ute! Så var det 30 grader den ene dagen vi var der og da :O Plaskregner her også, dritt Jeg som ville ut på tur idag. Men regntøyet mitt er hos mamma, og hun er på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. juli 2008 #1309 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg tror jeg har hatt flaks, for det har vært mye sol de gangene jeg har vært i Skottland. Men jeg tror været i The Borders ofte er bedre enn mange andre steder i Skottland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 20. juli 2008 #1310 Del Skrevet 20. juli 2008 Å være på byferie er ikke så veldig optimalt når det er for varmt. det blir bare slitsomt. Den ene dagen i NYC var det over 30 grader og 95% luftfuktighet, slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. juli 2008 #1311 Del Skrevet 20. juli 2008 Er det bare jeg som elsker varme? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #1312 Del Skrevet 20. juli 2008 Ferdig med dagens trening. Ettersom det plaskregnet var det ikke snakk om å sykle til treninga. Dermed ble dagens økt som følger: 20 min intervaller AT, 45 min styrke triceps/skuldre/bryst og 1 t spinning. Jeg har allerede begynt å pakke så smått. Jeg er så spent og gleder meg sånn!! Har ikke fått svar fra den personen jeg har aller mest lyst til å få kontakt med. Tror ting ble litt ødelagt forrige gang men jeg satt og snakket med en annen jeg kjenner der på msn i går, og vi skal ut og spise meksikansk og kose oss. Regner med at det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #1313 Del Skrevet 20. juli 2008 Vi syntes det var superdeilig at det var overskyet mesteparten av tida vi var i London, for når sola kom frem var det nesten for varmt til å være ute! Så var det 30 grader den ene dagen vi var der og da :O Plaskregner her også, dritt Jeg som ville ut på tur idag. Men regntøyet mitt er hos mamma, og hun er på ferie Å være på byferie er ikke så veldig optimalt når det er for varmt. det blir bare slitsomt. Den ene dagen i NYC var det over 30 grader og 95% luftfuktighet, slitsomt. Godt vi alle er forskjellige. Dessuten er det enormt stor forskjell på London/NYC og Edinburgh, og ikke minst 20-25 grader og 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #1314 Del Skrevet 20. juli 2008 "If I hadnt blown the whole thing years ago I might not be alone" Hvorfor er jeg så utrolig dårlig på å snakke med gutter? Skulle ønske hjernen min ikke låste seg hver gang en fyr som er litt over middels attraktiv snakker til meg, og jeg ikke har fått i meg akkurat nok alkohol til å løsne litt på tungebåndet. Ble snakket til av en litt søt fyr på toalettet på Rock In i går Ok, kanskje ikke akkurat det enkleste stedet å strike up a conversation, men likevel.... Det burde da ikke være så vanskelig? Hvordan skal jeg bli kjent med nye mennesker av hankjønn hvis alt låser seg så fort de snakker til meg? For meg å snakke til dem først er helt utenkelig... Litt i det melankolske hjørnet i dag ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. juli 2008 #1315 Del Skrevet 20. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 20. juli 2008 #1316 Del Skrevet 20. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 21. juli 2008 #1317 Del Skrevet 21. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #1318 Del Skrevet 21. juli 2008 Takk! Ah, trening må vel være den beste terapien som finnes. Har nettopp vært og trent, 30 min sykkel, 20 min intervaller på AT og 30 min intervaller på tredemølle. Nå er jeg i kjempehumør! Jeg vet at det er fordi man skiller ut "lykkehormoner" når man trener, i tillegg har jeg fått tømt hodet skikkelig. Vanskelig å få tenkt på så mye når man trener knallharde intervaller, og alt man tenker på er å klare å holde ut bare ett intervall til, og å ta i litt ekstra det neste intervallet. Etter 55 minutter husker man ikke lenger hva man var sur, nedfor og lei seg for. Ettersom treningssenteret jeg trener på er medlem i Norges treningssenterforbund kan medlemmene trene gratis på andre treningssentre rundt omkring i Norge som også er medlem av forbundet. Den eneste betingelsen er at det ligger minimum 50 km unna hovedsenteret ditt og at du får et klistremerke fra senteret ditt som er gyldig i 2 måneder. Jeg ba om et slikt merke i dag, og fikk beskjed om at nei....det syntes han ikke jeg skulle få, jeg trente alt for mye som det var, og så ville jeg trene selv når jeg var på ferie... Lurer på hva han da sier når jeg kommer for 2.gang i dag Han er alltid trivelig og kommer med en eller annen kommentar når jeg kommer. Nuh må jeg være flink, og gjøre litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. juli 2008 #1319 Del Skrevet 21. juli 2008 Pga de teite smertene orker jeg ikke trene noe som helst for tiden. Det er superfrustrerende! IUkke en gang kunne gå lang tur i skogen eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 21. juli 2008 #1320 Del Skrevet 21. juli 2008 Tur i skogen! DET skal jeg gjøre etterpå, nå om været er så fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg