Gjest Grafica Skrevet 10. juli 2008 #1181 Del Skrevet 10. juli 2008 Lykke til med medarbeidersamtalen! Å, er det det helt enkle mørkegrå? Det er så stilig det! Jeg drømmer om det selv. Og så passer det til så mye! Du kan velge absolutt alt av knotter og benkeplater, omtrent. Jeg var utplassert på norema en dag i uka i et år, så ejg har god kjennskap til de. Det er super kvalitet, 10-15 år er uvanlig kort levetid for deres kjøkken, de er laget for å bli minst 20 år. Men man bytter de heller ut fordi man vil ha noe nytt. Jeg vet ikke åssen kjøkkenet ditt ser ut, men fire røde vegger blir gjerne mye. En eller to "attraction walls" i knallfarge, mens de andre er mer nøytrale, er ofte bedre. Hvilken annen farge du velger kommer da ann på hva slags knotter og benkeplate du velger. PM meg gjerne hvis du vil snakke kjøkken og interiør, er det noe jeg kan, så er det det XD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. juli 2008 #1182 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg har forelsket meg i et Noremakjøkken. Mørk grått, kunne tenkt meg rød vegger til, hvis ikke det vil kræsje voldsomt? Det kan jo kanskje bli litt mørkt. Det var ikke av de dyreste, men ikke av de billigste heller. Har så lyst på nytt kjøkken...... Höres skikkelig lekkert ut! Apropos dugnad - desverre kan ikke jeg hjelpe til rent praktisk, men kanskje jeg kan väre åndelig stötte og motivator? Passe på at dere får mat og drikke og sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #1183 Del Skrevet 10. juli 2008 Lykke til med medarbeidersamtalen! Å, er det det helt enkle mørkegrå? Det er så stilig det! Jeg drømmer om det selv. Og så passer det til så mye! Du kan velge absolutt alt av knotter og benkeplater, omtrent. Jeg var utplassert på norema en dag i uka i et år, så ejg har god kjennskap til de. Det er super kvalitet, 10-15 år er uvanlig kort levetid for deres kjøkken, de er laget for å bli minst 20 år. Men man bytter de heller ut fordi man vil ha noe nytt. Jeg vet ikke åssen kjøkkenet ditt ser ut, men fire røde vegger blir gjerne mye. En eller to "attraction walls" i knallfarge, mens de andre er mer nøytrale, er ofte bedre. Hvilken annen farge du velger kommer da ann på hva slags knotter og benkeplate du velger. PM meg gjerne hvis du vil snakke kjøkken og interiør, er det noe jeg kan, så er det det XD Akkurat det kjøkkenet ja, Form Grå tror jeg det heter Det var utrolig flott. Jo mer jeg så på sidene deres, jo mer fikk jeg lyst på Noremakjøkken siden du kan velge så mye selv. Vet jo at 10-15 år er kort tid for et kjøkken, foreldrene mine har hatt sitt i sikkert 30 Men jeg har en tendens til å bli lei jeg da Jeg ville nok ikke hatt 4 røde vegger nei, selv om det ikke er så mye veggplass på kjøkkenet. Nå ville hele ene veggen bli dekket av skap da, med unntak av mellom overskap og benk/underskap, der tror jeg jeg ville hatt fliser eller noe sånt, også rødt på veggen der vinduet er i alle fall, søren og, jeg har SÅ lyst til å pusse opp. Må virkelig prøve å få det til. Sender deg en PM over helga tenker jeg, etter å ha snakket litt med moren min. Höres skikkelig lekkert ut! Apropos dugnad - desverre kan ikke jeg hjelpe til rent praktisk, men kanskje jeg kan väre åndelig stötte og motivator? Passe på at dere får mat og drikke og sånn? Jeg tror også det kan bli lekkert. Uansett er alt bedre enn sånn det er i dag Nå tviler jeg vel på at det blir noe av dugnaden, men joda, du ville sikkert være en glimrende motivator Nuh er det trening, kanskje jeg skulle hive meg på yogatreningen? Utrolig lite motivert til å trene i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. juli 2008 #1184 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg har skikkelig lyst til å pröve yoga. Höres ut som noe som passer for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 10. juli 2008 #1185 Del Skrevet 10. juli 2008 Kult, gleder meg til å få PM! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #1186 Del Skrevet 10. juli 2008 Hmmm....første gangen min på Ashtanga Yoga, og for så vidt yoga generelt. Det var.....vanskelig :gjeiper: men jeg ble sliten og svett og det er jo det vikigste. Yogalæreren trodde timen begynte kl 19, mens den egentlig begynte 18:30, ei av de andre som jobber der syntes synd på oss så hun dro i gang 15 min med bosu før læreren kom. Da ble vi i det minste litt varme. Jeg hadde jo syklet til og fått 5 min på AT også, så da yogatimen startet var jeg god og varm. Da jeg skulle hjem var det en nede i resepsjonen som skulle til Bislet, han ville gjerne gå fordi han ville bli kjent, men når resepsjonisten og jeg forsøkte å forklare veien ble han fryktelig usikker og skjønte ikke hva vi mente. Ettersom jeg skulle samme vei tilbød jeg meg å følge ham, så i steden for en 3 km lang sykkeltur ble det en gåtur i stedet. Heldigvis holdt han praten i gang, så jeg slapp å gå og føle meg dum. Fyren var egentlig ganske søt også, så det var nesten litt trist da vi kom fram til Store Stå. Jeg skulle ønske jeg var litt modigere.... Dagens trening: 30 min + 12 min sykkel, 5 min AT, 15 min Bosu, 1 t yoga og tja....ca halvtimes gåtur. Tilsammen ca 2,5 t med trening/mosjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 10. juli 2008 #1187 Del Skrevet 10. juli 2008 Blir helt sliten av å lese om all treninga di jeg! Hehe.. Ha en fin kveld, Enigma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. juli 2008 #1188 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Ja, du må bli litt modigere. Tror mye ligger i at du har litt dårlig selvtillit... Jeg liker deg jo (om enn ikke på den måten... ) Endret 10. juli 2008 av lunacia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #1189 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg blir litt irritert, og egentlig litt forundret over hvor lite selvinnsikt enkelte mennesker har. Jeg vil egentlig ikke selv putte meg i noen bås, jeg kler meg i hva jeg vil i alt fra helhvitt om sommeren hvis det er deilig og varmt til litt mer goth/rockaktig i stilen og helsvart med masse svart sminke. Jeg hører på mye rart fra klassisk til melodisk death metal. Andre mennesker derimot putter meg i bås. At folk på jobb satte meg i bås i begynnelsen forstår jeg jo godt, måten jeg kledde meg på, sminket meg på, og min utilnærmelige væremåte gjorde det enkelt for dem å sette meg i bås, de fikk jo heller ikke bli kjent med de andre sidene av meg. Men at folk som definerer seg som mine "venner" setter meg i bås irriterer vettet av meg. Folk som har kjent meg i årevis, men som bare har sett meg noen ganger i året har puttet meg i bås fordi jeg én av de 3 gangene de ser meg hvert år går i helhvitt. Tidligere hadde jeg jo også blondt hår naturlig, og var overbevist om at jeg ikke ville kle mørkt hår likevel, så da beholdt jeg håret mitt blondt. Når jeg da definerte musikksmaken min som hovedsaklig hardrock/goth/metal fikk jeg rare blikk og spørsmålet: Hører DU på sånn musikk?? Det tror jeg INGENTING på, det er ikke nok å synes én sang av Evanescence er kul veit du. Det er da jeg lurer på hvor mye de har hørt av hva jeg har snakket om de siste åra... Ok, jeg snakker ikke uavbrutt om musikk, jeg sitter ikke og maser hele tida om hvor spesiell jeg er, hvordan jeg vil skille meg ut fra bermen fordi jeg ikke vil tilhøre den streite gjengen. Disse menneskene som klager sånn over at de blir satt i bås av dem de kaller "normale", som er så utrolig stolte av at de ikke følger flokken, men gjør opprør... Det er som oftest dem som setter andre mennesker i bås så lenge de ikke ser ut som, og oppfører seg som dem selv. En annen ting er jo at mange av disse "opprørske" menneskene selv følger flokken, den flokken som kler seg akkurat likt for å skille seg ut fra "de andre" og være "unike". Det gjelder selvfølgelig ikke alle vennene mine, og de fleste av dem har jeg i stor grad også mistet kontakten med, rett og slett fordi de egentlig ikke kjente meg. De hadde satt meg i en bås basert kun utseendet mitt og måten jeg kledde meg på én enkelt gang, at jeg en annen gang kunne opptre som noe stikk motsatt telte ikke. Heller ikke hva jeg egentlig interesserte meg for, eller hva slags musikk jeg hørte på. Pga. utseendet mitt var jeg pr. definisjon en blond berte som hørte på top20 musikk, punktum, ikke mer å si om den saken. Verden er svart og hvit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. juli 2008 #1190 Del Skrevet 11. juli 2008 Åh, båssetting er irriterende! Hater det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 11. juli 2008 #1191 Del Skrevet 11. juli 2008 Åh, båssetting er irriterende! Hater det! Jepp. Men jeg er nå veldig fordomsfull mot enkelte grupper selv også Skal ikke kaste stein når man sitter i glasshus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 11. juli 2008 #1192 Del Skrevet 11. juli 2008 Det alternative miljøet (goth, metal, emo, deathrock, punkerne osv) er fæle på det med å dømme andre. Og så skal de holde musikken sin for seg selv! Er selv medlem av et ganske stort gothforum og der er det mange som klager over disse forbaska normale som "stjeler" musikken deres... Jeg er jo godt inne i dette miljøet, men merka at det var vanskelig å bli akseptert, fordi jeg hadde ikke helt rette klærne (og det har jeg fortsatt ikke, men det er fordi jeg kjører min egen greie...) Så for å oppsummere: Alternative mennesker er ganske teite egentlig. ...men jeg er veldig glad i dem fordet, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #1193 Del Skrevet 11. juli 2008 Jepp. Men jeg er nå veldig fordomsfull mot enkelte grupper selv også Skal ikke kaste stein når man sitter i glasshus Hehe, jeg kan til dels være litt fordomsfull selv jeg, men jeg innrømmer i det minste at jeg er det De jeg hadde kontakt med snakket om hvor åpne de var og hvordan de godtok alt og alle (bare ikke de som var normale eller dem de selv satte i bås uten å ha peiling da så klart). Det alternative miljøet (goth, metal, emo, deathrock, punkerne osv) er fæle på det med å dømme andre. Og så skal de holde musikken sin for seg selv! Er selv medlem av et ganske stort gothforum og der er det mange som klager over disse forbaska normale som "stjeler" musikken deres... Jeg er jo godt inne i dette miljøet, men merka at det var vanskelig å bli akseptert, fordi jeg hadde ikke helt rette klærne (og det har jeg fortsatt ikke, men det er fordi jeg kjører min egen greie...) Så for å oppsummere: Alternative mennesker er ganske teite egentlig. ...men jeg er veldig glad i dem fordet, da Jeg er også til dels glad i alternative mennesker, vel og merke de alternative menneskene som ikke setter andre i bås, evt. som godtar deg akkurat som du er, selv om du kanskje ikke er like alternativ som dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. juli 2008 #1194 Del Skrevet 11. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 11. juli 2008 #1195 Del Skrevet 11. juli 2008 Åh, jeg har slitt så mye med å finne en stil jeg føler meg komfortabel i de siste åra. Men tilslutt fant jeg rett og slett ut at jeg skal kjøpe klær uansett hvilken "stil" de måtte ha -og det funker helt fint for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. juli 2008 #1196 Del Skrevet 12. juli 2008 Det alternative miljøet (goth, metal, emo, deathrock, punkerne osv) er fæle på det med å dømme andre. Og så skal de holde musikken sin for seg selv! Er selv medlem av et ganske stort gothforum og der er det mange som klager over disse forbaska normale som "stjeler" musikken deres... Jeg er jo godt inne i dette miljøet, men merka at det var vanskelig å bli akseptert, fordi jeg hadde ikke helt rette klærne (og det har jeg fortsatt ikke, men det er fordi jeg kjører min egen greie...) Så for å oppsummere: Alternative mennesker er ganske teite egentlig. ...men jeg er veldig glad i dem fordet, da Jeg var veldig aktiv i gothmiljøet tidligere, og var aktiv på diverse fora, men har trukket meg helt tilbake, for det har desverre utviklet seg i en negativ retning. Føler at det har blitt veldig klikkete og veldig "oss" og "dem". Sånn var det ikke før. Før kunne jeg gå alene på Gotham Nights uten noe problemer, man kunne alltid snakke med noen, selv om man egentlig ikke kjente dem. Nå har det blitt sånn at går jeg dit, blir jeg lett stående alene (skjedde i hvert fall sist jeg var der, i august i fjor). Jeg synes det er veldig kult hvis andre liker gothmusikk, de trenger definitivt ikke gå kledt på verken den ene eller den andre måten. Hovedsaken er at de skjønner hvor kul musikken er. Men nå ser jeg heller ikke på meg selv som så innmari goth, jeg har nemlig heler ikke "rett" stil, og kjører også min egen greie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 12. juli 2008 #1197 Del Skrevet 12. juli 2008 Oh kanskje jeg har sett deg, lunacia! Småskummelt med slike ting synes jeg Var du på NGF tidligere og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. juli 2008 #1198 Del Skrevet 12. juli 2008 Var vel halvaktiv på NGF i... Uhm... Det er noen år siden nå. Var veldig aktiv på OGF, men er ikke der lenger heller. Har forsåvidt samme nick overalt, så jeg er lett gjenkjennelig. I 2007 var jeg på Gotham Nights to ganger. En gang i mars og en gang i august. I mars satt jeg sammen med noen venner og ei jeg var sammen med da (ble slutt mellom henne og meg like etter). Og i august var jeg for å se Elusive, og etter konserten endte jeg opp med å stort sett skravle med bandet backstage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. juli 2008 #1199 Del Skrevet 12. juli 2008 Hva er egentlig gothmusikk? *gammel* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 12. juli 2008 #1200 Del Skrevet 12. juli 2008 Annie lol å være gammel er ingen unnskyldning, siden gothens storperiode var på åttitallet Bauhaus, Sisters of mercy og Siouxie and the banshees er klassiske gothband. Nå hører gotherne på så mye rart, noen hører på metal, noen på deathrock, noen på synthpop, noen på god gammaldags rock, alternativ rock osv osv osv. Det er så mange navn og sjangere at jeg har gitt opp. Så musikkinteressert er jeg heller ikke... XD Lunacia: Samboeren min er den eneste aktive adminen på NGF XD Er selv aktivt medlem og moderator der nå, vært der siden 06. ...skal prøve å slutte å kuppe boka di jeg, enigma XD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg