*Enigma* Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #1121 Del Skrevet 7. juli 2008 Ja, jeg er klar over det der, men pga. alarmer og hjemmekontor osv. så får jeg ikke lov til å legge den igjen på jobb. Jeg skal også kunne ta hjemmekontor på kort varsel. Derfor blir jeg skattelagt uansett. Det er flere som er veldig glad for det der på jobb, ettersom det blir utnyttet så til de grader av enkelte på jobb, som benytter sjansen til å ringe omtrent døgnet rundt. Skal man slippe unna skatten må man kunne legge den igjen avslått på jobb så vidt jeg har fått fortalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. juli 2008 #1122 Del Skrevet 7. juli 2008 Vil tro det ja, folk blir jo helt gærne når de finner noe som er (nesten) gratis;) Nå har jeg postet ett innlegg mer i din bok enn du har i min. Statistikk er gøy! Og: - statistikk er som en bikini, det den viser er tilfredsstillende, men det den skjuler er vesentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. juli 2008 #1123 Del Skrevet 7. juli 2008 Hurra for Norge, her skal alt skattelegges... saann gaar det naar man har en kommunistisk regjering *snøft* Den regelen kom da visserligen da vi hadde en blå regjering. Men skal ikke begynne å diskutere politikk her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #1124 Del Skrevet 7. juli 2008 Nå har jeg nettopp fått vite at vannet blir borte til i morgen. Det var ikke mulig å få rørlegger før i morgen formiddag, så vannet må være avstengt til da. Det jeg ikke helt skjønner er hvordan de som bor over ikke kan ha gjort noe som helst :klø: Stenge av vannet burde da vært det første de gjorde hvis de hadde lekkasje selv? Jeg skjønner ikke dette her helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. juli 2008 #1125 Del Skrevet 7. juli 2008 Så kjedelig!!! Ta inn på hotell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #1126 Del Skrevet 7. juli 2008 Så kjedelig!!! Ta inn på hotell Hehehe, gidder nok ikke bruke penger på det gitt. Ikke engang om jeg får det igjen på forsikringa. Har litt lite penger nå ettersom jeg har betalt ferie og tv og det bare er en uke igjen til lønning osv. Får vann av foreldrene mine når de kommer innover, så får jeg i det minste vann til å pusse tenner osv. i. Jeg har jo nettopp vært på hyttetur og det blir ikke store forskjellen Dusje kan jeg gjøre på jobb i morgen tidlig. Er ikke noe glad i den dusjen de har der, men bedre enn å ikke få dusjet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. juli 2008 #1127 Del Skrevet 7. juli 2008 Skjønner i grunnen det. Det finnes billige hospits i Oslo da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #1128 Del Skrevet 7. juli 2008 Skjønner i grunnen det. Det finnes billige hospits i Oslo da Hehehe, da holder jeg meg heller hjemme gitt Jeg skal da ha tvkvelden min så langt det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. juli 2008 #1129 Del Skrevet 7. juli 2008 Hva er det på TV i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #1130 Del Skrevet 7. juli 2008 Hva er det på TV i dag da? Ingen anelse, men tv-en pleier å stå på i bakgrunnen hele mandagskvelden så noe må det da være? Sikkert realityserier på tv3 eller noe sånt Jeg følger ikke så veldig nøye med, men jeg har gjerne tv-en stående på i bakgrunnen så føler jeg meg litt mindre ensom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 7. juli 2008 #1131 Del Skrevet 7. juli 2008 Skjønner at du blir for lekkasje med påfølgende vannstopp...huff, så kjedelig. Det er vel Ungkaren i kveld, hvis du vil ha et TV-tips. TV i bakgrunnen fungerer fint mot ensomhet, eller avslapningsmiddel. Ingenting er som å la seg dope ned av dårlig reality! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 7. juli 2008 #1132 Del Skrevet 7. juli 2008 I disse tider trenger man ikke slå på TV'en for å få med seg dårlig reality; det er bare å lese her på KG! Lykke til med vannsølet, det var leit å høre hva som hadde skjedd. Håper alt ordner seg fort og kostnadsfritt for deg da! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #1133 Del Skrevet 7. juli 2008 Skadene blir utbedret helt kostnadsfritt for meg, men det er ikke sikkert det ender kostnadsfritt likevel Det kan hende vi benytter sjansen til å pusse opp hele kjøkkenet, it's long overdue. Kjøkkenet kunne fint deltatt i Norges styggeste (og mest upraktiske) rom. Nå venter jeg egentlig bare på å få igjen vannet så jeg i det minste kan vaske opp alt dekketøy som stod i skapet som ble verst rammet, sånn at jeg kan bruke det igjen. Litt plagsomt å ikke ha rennende vann, ikke do.... Vel, vel, forhåpentligvis er det ok når jeg kommer fra jobb i morgen. Når det gjelder dårlig reality har jeg visst "sett" Top Model, og jeg tror jeg er over midveis i eh.... Girlicious? Jeg har ikke fjernkontroll, så gidder ikke reise meg og switche. I morgen derimot får jeg opp tv-en min :juhu: Da blir det fjernkontroll og stor tv :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 7. juli 2008 #1134 Del Skrevet 7. juli 2008 Nei, pokker! Jeg glemte Top Model idag! Sånn kommer det når man blir sommerdøgnvill. ...eh, ja. Jeg har ikke for vane å komme med tilfeldige utbrudd. Jeg er mer enn lese og holde seg oppdatert-type enn kommentere-typen... Jeg går tilbake til snike-kroken min der borte igjen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. juli 2008 #1135 Del Skrevet 7. juli 2008 ...og jeg gikk glipp av paradise hotel men det var verdt det altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #1136 Del Skrevet 8. juli 2008 Nei, pokker! Jeg glemte Top Model idag! Sånn kommer det når man blir sommerdøgnvill. ...eh, ja. Jeg har ikke for vane å komme med tilfeldige utbrudd. Jeg er mer enn lese og holde seg oppdatert-type enn kommentere-typen... Jeg går tilbake til snike-kroken min der borte igjen jeg. Bare å snike eller komme med kommentarer akkurat så mye du vil Koselig at du gir litt lyd fra deg i blant. ...og jeg gikk glipp av paradise hotel men det var verdt det altså Det skulle da bare mangle, jeg skulle mye heller vært på konsert enn å ikke se Top Model, eh...Girlicious? og jeg tror kanskje jeg så Paradise Hotel også, for Sex & the City kommer etter Paradise Hotel igjen ikke sant? Kanskje jeg faktisk får med meg tvprogram når bare tv-en blir stor nok til å se hva som skjer Jeg er litt for treg i avtrekkeren når det gjelder konserter. Må bli litt flinkere, det er jo så lettvint å stikke på konsert når man bor i Oslo. Tror kanskje det blir REM-konsert, noen som vil være med? Jeg sitter og ser på kjøkken om dagen. Fare for at det blir nytt kjøkken når det først må gjøres en del her (litt avhengig av hvor store skader det har blitt på kjøkkenet da). Jeg har så lyst på rød kjøkkeninnredning, men det er så få leverandører som har fine rødfarger, og jeg er redd det blir for dyrt og at jeg skal bli lei.... Det går jo an å ha røde vegger også, men..... Jeg elsker å plukke ut farger til vegger osv. Det er bare selve oppussinga som er kjip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. juli 2008 #1137 Del Skrevet 8. juli 2008 Det var ment litt sånn smått ironisk riktignok er jeg en realityjunkie, men Brucern i går overgår det meste eneste konserten jeg har sett hvor han har spilt mine 3 absolutte favoritter :love: Skulle du forresten hjem til helga? Jeg skal nemlig ha en aldri så liten bbq på fredag, så hvis du er i byen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 8. juli 2008 #1138 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg er med på REM-konsert. Har kjøpt billetter for lenge siden. Litt nedtur når det er flyttet til Valhall bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #1139 Del Skrevet 8. juli 2008 Det var ment litt sånn smått ironisk riktignok er jeg en realityjunkie, men Brucern i går overgår det meste eneste konserten jeg har sett hvor han har spilt mine 3 absolutte favoritter :love: Skulle du forresten hjem til helga? Jeg skal nemlig ha en aldri så liten bbq på fredag, så hvis du er i byen... Ååååhjaaaahh...det var ment ironisk ja Jeg som trodde du var så realityjunkie at du stod på konserten og savnet tv-en Jeg skal passe niesen min på fredag, også blir det visst fest hos en kompis på lørdag. Hadde egentlig tenkt å dra hjem tidlig lørdag, men så hadde han visst lyst på en fest. Hadde vært gøy med grillparty, men... Det får bli en annen gang Jeg trenger nok å gå ut på et helt annet sted enn i Oslo, treffe noen andre mennesker. Ikke at jeg har den store troen på å finne kjærligheten på Gjøvik, men man kan jo aldri vite Da kommer takstmann innom leiligheten i morgen for å sjekke skader. Så får vi se hva resultatet blir. Det blir litt spennende det der, hvor ille det faktisk er og hvor mye som må gjøres. Alive: litt synd at konserten har blitt flyttet til Valhall ja, men egentlig litt forståelig også. Konserten frister, veldig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #1140 Del Skrevet 8. juli 2008 Nå ble jeg faktisk litt furt... *mumle* Jeg trodde Energy Step var kl 19 i morgen, men det er jo kl 18. Da går jeg kanskje glipp av det pga. takstmannen. Akk ja, jeg får vel uansett trent forhåpentligvis, det er jo det som er viktigst. Tror jeg må skaffe meg klistremerke og se om jeg får trent på treningssenteret i nærheten av moren min på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg