Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble sittende over i dag igjen, gitt. Måtte sykle direkte fra jobb til trening. Er fornøyd med treningsinnsatsen i dag. 45 min sykling, 15 min AT og 1 t Energy Step. Jeg liker virkelig den timen, selv om yndlingsinstruktøren min ikke hadde den i dag. Hun er på ferie nå, men forhåpentligvis tilbake neste uke. Ikke det, hun var grei hun som var i dag også. Lurer litt på hva disse instruktørene egentlig tenker om meg, siden de vier meg en god del oppmerksomhet. Instruktøren i dag roste meg og sa hun var skikkelig stolt av meg. Jeg mener....oppfatter de meg som et litt håpløst sosialt tilfelle eller noe sånt? :klø: (Selvsagt tar jeg det negativt at jeg får oppmerksomhet, kan jo ikke tenke positivt ;)) Jeg er ikke SÅ klossete og ukoordinert. Jeg er bedre enn enkelte andre. Jeg får heller tenke at det er fordi jeg står sånn på i timene :Nikke: De synes sikkert jeg er kjempeflink og mer med enn alle andre :fnise:

I morgen er det avskjedsmiddag for en kollega. Det ble ikke Ekebergrestauranten likevel :( Vel, vel, det blir sikkert bra likevel. Vi skal på en relativt ny restaurant, Poste Restaurante, og det er jo å være sammen med kollegaene som er det viktigste, tross alt.

Nå gjenstår det bare litt jobbing, også blir det semifinale :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: Ingen skattepenger enda. Så vidt jeg vet har jeg ikke fått noe brev som sier at jeg ikke får dem før til høsten, så forhåpentligvis kommer de i løpet av uka eller begynnelsen av neste uke. Jeg vil ha tv!!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det å heie på Finland blir så totalt utenom temaet. Finland er ikke med i EM, dermed blir det temmelig random å komme med en kommentar om heia Finland. Jeg tolket det som bare enda en kommentar fra deg om hvor lite interessert du var i fotball. Grunnen til at jeg ikke svarte var at jeg ville bli ferdig med saken, jeg hadde på en måte satt punktum for diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det å heie på Finland blir så totalt utenom temaet. Finland er ikke med i EM, dermed blir det temmelig random å komme med en kommentar om heia Finland. Jeg tolket det som bare enda en kommentar fra deg om hvor lite interessert du var i fotball. Grunnen til at jeg ikke svarte var at jeg ville bli ferdig med saken, jeg hadde på en måte satt punktum for diskusjonen.

Okei, men jeg visste faktisk ikke at de ikke var med! Hvordan skulle jeg vite det? Jeg trodde at jeg kunne heie på dem fordi det er et europeisk land. Er ikke alle europeiske land med i et Europa-mesterskap? Hvorfor ikke? Og som jeg bruker si: Ikke legg ting i det jeg sier som ikke er der. Spør jeg om noe så mener jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, men jeg visste faktisk ikke at de ikke var med! Hvordan skulle jeg vite det? Jeg trodde at jeg kunne heie på dem fordi det er et europeisk land. Er ikke alle europeiske land med i et Europa-mesterskap? Hvorfor ikke? Og som jeg bruker si: Ikke legg ting i det jeg sier som ikke er der. Spør jeg om noe så mener jeg det.

Nå hadde jeg i utgangspunktet satt punktum for hele denne fotballdiskusjonen, siden jeg synes den tok litt vel over og hvis du er så lite interessert (noe vi fikk med oss) så føltes det litt bortkastet at du stadig vekk kommenterte. Det var ikke spørsmålet om hva som var galt med å heie på Finland som ble tolket, det var kommentaren om at du heiet på Finland. Om du ikke visste det, eller om det var en protest spilte ingen rolle. Det var fortsatt en kommentar som viste at du var totalt uinteressert, uavhengig av om det var en bevisst protest eller bare rett og slett total uvitenhet. Man trenger ikke tolke den engang, eller legge noe mer i det enn det kommentaren sier, du er fullstendig uinteressert i EM, noe som er helt greit, men det ble litt nok av kommentarer der du ga uttrykk for din manglende interesse.

Alle mesterskap innledes med kvalifikasjonsspill der bare de beste fra hver gruppe kommer videre. Dette foregår i god tid FØR mesterskapet slik at under selve mesterskapet kommer kun de beste med. Det er jo noe av grunnen til at ingen her inne heier på Norge, ettersom vi ikke kom videre til EM. Finland kom seg heller ikke videre etter innledende gruppespill, ergo kan du ikke heie på Finland i fotball-EM. Men nå har denne diskusjonen pågått mer enn lenge nok. Dette er ikke en fotballtråd, det er dagboka mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, OK, takk for oppklaringen. Jeg hadde bare lyst til å heie på noen, jeg også, ikke få kjeft. :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, OK, takk for oppklaringen. Jeg hadde bare lyst til å heie på noen, jeg også, ikke få kjeft. :gråte:

:troest: er ikke sint på deg da vet du. Var faktisk ikke klar over hvor lite peiling du hadde :fnise: Det blir litt sånn når man er opptatt av noe, man regner med at folk får med seg et minste felles multiplum av selv ting de synes er ganske uinteressant. Men det er klart, hvis du overhodet ikke følger med på alt EM-snakket og lukker ørene fordi du synes det er kjedelig så er det jo ikke rart at du ikke vet hvordan det funker.

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig enig i det her! det er jo tross alt dagboken din :ler:

:dåne:

enigma. hvor var du igår? trodde vi hadde en date i dagboken min!!

men nå ble jo mye av spenningen borte da, grunnet de herrrrlige tv-signalene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig enig i det her! det er jo tross alt dagboken din :ler:

:dåne:

enigma. hvor var du igår? trodde vi hadde en date i dagboken min!!

men nå ble jo mye av spenningen borte da, grunnet de herrrrlige tv-signalene :fnise:

Oooh, sorry! Jeg visste det var et sted jeg hadde glemt. Jeg forvillet meg inn i tråden under sport i stedet, men der var det jo dårlig med liv. Kampen var i det minste spennende i går, det man så av den vel og merke.

Men får jo en ny sjanse i dag. Viva España!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spania mot Tyskland? De snakka masse om Tyskland på P3-morgen i dag. Ingen elever = jeg kan høre på radio. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spania mot Tyskland? De snakka masse om Tyskland på P3-morgen i dag. Ingen elever = jeg kan høre på radio. :hoppe:

Hehehe, nesten ;) Tyskland spilte semifinale mot Tyrkia i går og vant, dermed er de videre til finalen. I kveld skal Spania spille semifinale mot Russland. Dersom Spania vinner (noe jeg tror veldig mange håper) blir det Tyskland mot Spania i finalen. For all del, Russland har spilt bra dette mesterskapet, men håper likevel at Spania tar dem i dag slik at de kan knuse Tyskland i finalen i helga :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: jeg jobber i kveld. blæ. så da blir det å titte innom kampen når jeg er innom oppvasken i ny og ne. så blir ikke noe fotball-liv i boken min i kveld heller. buhu :cry:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også heie på Spania da? Hvis de kommer til finalen? Vil ikke at Tyskland skal vinne. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan jeg også heie på Spania da? Hvis de kommer til finalen? Vil ikke at Tyskland skal vinne. ;)

Det skal du få lov til :Nikke: Hvis ikke kan du jo heie på Russland, om det er noe bedre enn Tyskland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du endelig tar fotballen litt seriøst. Fotball er nemlig viktigere enn liv og død :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...