Gjest Ansjoni Skrevet 18. juni 2008 #921 Del Skrevet 18. juni 2008 Det hjelper det ja Middag ute og konsert etterpå blir bra! Ja, det gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #922 Del Skrevet 18. juni 2008 Ser ut til at det blir en travel og sosial uke dette her. I dag er det middag og konsert, i morgen sommerfest, fredag ville ei venninne ha meg med på Fridays lørdag er det KG-treff.... Neste uke er det avskjedsmiddag for ei på jobb....usj, dette kan bli dyrt Men jeg er i det minste mer sosial, så får jeg heller gjøre et grovt innhogg i diverse oppsparte midler. Jeg overlever nok det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. juni 2008 #923 Del Skrevet 18. juni 2008 Schpaa kæbe esse Eller hva ungdommen sier nå til dags *pakker meg inn i pleddet med rødvinsglasset i hånden og nyter mitt sidrompa liv* (For å ta steget ytterligere et hakk ned; på den forrige konserten hulket jeg meg gjennom balladene, og lurte på sjansen for å treffe Jon backstage var det INGEN dødeig sykdom eller rørende familiehistorie jeg kunne finne på? Ingen dødsfall å fake, ingen forbindelser å bruke? *hulk* Jon! Å Jon! Forstår du ikke at vi er ment for hverandre?!) Ja, det er en stund siden, ja, hvis noen lurte Var det da grorudpalme var ypperste mote? Kos deg på konsert i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #924 Del Skrevet 18. juni 2008 Fikk lettere sjokk tidligere i dag.... Fyren jeg småflørter/skravler med er 35.... Ikke at det er så himla gammelt, det er bare....tja, for gammelt for meg Ok, han oppfører seg som en guttunge, så han er i det minste max 21 til sinns Vel, vel. Han er uansett bare et hyggelig innslag i jobbhverdagen, så da har det jo ikke noe å si hvor gammel han er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. juni 2008 #925 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Endret 24. september 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 18. juni 2008 #926 Del Skrevet 18. juni 2008 Enig med Ansjoni! Haha! Har aldri hørt noen gudbrandsdøl si det, men knallbra uttrykk på den rette dialekten, ja Typen min er 35 og jeg har aldri sett på det som gammelt...eller "aldri", kanskje da jeg var 12, men ikke da jeg var på din alder, tror jeg...jepp, jeg er gammel jeg, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amorina Skrevet 19. juni 2008 #927 Del Skrevet 19. juni 2008 Skulle helt klart vært der *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #928 Del Skrevet 19. juni 2008 De eldste bukkene har de stiveste hornene (okei, den høres bedre ut når min veninne fra gudbrandsdalen sier den, but still...) Så bra uttrykk! Enig med Ansjoni! Haha! Har aldri hørt noen gudbrandsdøl si det, men knallbra uttrykk på den rette dialekten, ja Typen min er 35 og jeg har aldri sett på det som gammelt...eller "aldri", kanskje da jeg var 12, men ikke da jeg var på din alder, tror jeg...jepp, jeg er gammel jeg, vet du. Altså, det er ikke gammelt, bare for gammelt for meg...tror jeg... Grunnen til at jeg tenker sånn er fordi han er like gammel som søsteren min, og hun har alltid gjort det veldig klart at jeg er liten, dermed føler jeg at de som er like gamle som søsteren min er for voksne for meg. Skulle helt klart vært der *sukk* Du skulle vært der Jeg er i lykkerus! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amorina Skrevet 19. juni 2008 #929 Del Skrevet 19. juni 2008 Var det da grorudpalme var ypperste mote? Du, dette er jo nesten litt pinlig, men jeg er usikker - jeg fikk ikke med meg så mye av motebildet på den tiden, og man kan jo kanskje være lettet og lykkelig over det nå det var tidlig 90-tall mener jeg å huske. Jeg hadde aldri grorudpalme. OMG - mener du å si det var derfor Jon dumpa meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #930 Del Skrevet 19. juni 2008 På Ullevaal i går kveld var det disse låtene som var skjelett, muskler, hud og hår i et sett som - foruten noen pliktskyldige innslag av nyere materiale, eller tissepause som de også kalles - framsto som alt en Bon Jovi-fan kunne ønske seg. Så sant, så sant. De nyere sangene hans ble brukt til å gå på do og til å kjøpe vin. Jeg hadde den beste dagen på evigheter i går. Det begynte så bra, J og jeg gikk på Fridays og spiste. Først fikk vi vite at det var 45 min ventetid på bord, så vi satte oss i baren og varmet opp med et glass vin, etter ca 20 min var bordet klart. Vi delte en flaske vin og jeg bestilte som jeg alltid gjør når jeg er på Fridays et eller annet Jack Daniel's, i går ble det kyllingen. Så satt vi der og skravlet, det ble selvsagt dessert og litt mer å drikke også. Kom til konserten og fant ut at shit....kontanter hadde vi selvsagt glemt å ta ut i sentrum, minibankkøen var vond som et langt år, men stemninga var god, lell. Vi kom i prat med de som stod foran og bak oss. Very good idea. Vi hadde så klart vært på Narvesen og forsøkt å ta ut før vi stilte oss i køa, så da hun foran oss vurderte å gå på narvesen kunne vi fortelle henne at nei, det var ingen vits. Hun fant da ut at hun skulle stikke og prøve på bakeriet. Det var innertier, vi holdt av plass til henne tilfelle hun ikke fikk tatt ut, hun kom tilbake og sa hun fikk tatt ut og da stakk vi i bakeriet mens hun holdt av plass til oss i køa tilfelle vi ikke var like heldige. Stemninga på stadion var stor, der jeg satt var det allsang hele veien, bortsett fra på de nyere sangene. De ble som det så treffende stod i Dagbladets artikkel brukt til tissepauser og å kjøpe mer drikke. Det var en del gutter som trodde de hadde kommet inn på feil do når de så alle jentene som gikk på guttedoen, men aldri i livet om jeg var interessert i å stå 20 min i dokø, da går jeg heller inn på guttedoen. Kvelden ble avsluttet på John's med løsing av verdensproblemer, livets store mysterier og dype analyser av våre kjærlighetsliv. Det er på sånne kvelden jeg så inderlig skulle ønske at vi kunne få det til å fungere sammen. Det ble mye klemmer og mye god prat. J er en fin fyr og jeg er så utrolig glad i ham, men vi vet begge to at det ikke fungerer. Har det ganske vondt i dag, og er definitivt ikke i humør til sommerfest, men det var verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 19. juni 2008 #931 Del Skrevet 19. juni 2008 Må innrømme at jeg aldri helt har skjønt Bon Jovi-greia... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 19. juni 2008 #932 Del Skrevet 19. juni 2008 Du, dette er jo nesten litt pinlig, men jeg er usikker - jeg fikk ikke med meg så mye av motebildet på den tiden, og man kan jo kanskje være lettet og lykkelig over det nå det var tidlig 90-tall mener jeg å huske. Jeg hadde aldri grorudpalme. OMG - mener du å si det var derfor Jon dumpa meg? Kanskje du ikke hadde høy nok grorudpalme??? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #933 Del Skrevet 19. juni 2008 Hodet mitt er et eneste kaos. Kollegaen min graver i privatlivet mitt, og muren slår sprekker. Kollegaene mine oppfatter meg som avvisende, kald og litt skremmende så lenge de ikke kjenner meg. De holder avstand, en avstand jeg selv skaper. Det er selvvalgt, jeg har selv bygd opp muren, måten jeg kler meg på, håret mitt, sminken. Det funker, jeg fikk bekreftet det i dag. Men muren slår sprekker, han kommer under huden på meg, og jeg vet ikke om jeg føler meg komfortabel med det eller ikke. Han stiller så mange spørsmål, private spørsmål og jeg ender som regel med å svare på dem. Han er av den intime typen, spør om alt mellom himmel og jord, småflørter, vil ha kroppskontakt. Han tar på meg, lette berøringer, han trår langt over grensen for hva jeg vanligvis føler er greit. Han utfordrer meg og grensene mine. Han vet hvor grensene mine går, han fikk vite mye i dag. Jeg sa det var greit, at jeg ikke følte meg ekstremt ukomfortabel med at han tar på meg. De første gangene i dag føltes det feil, det er denne spesielle følelsen, en slags redsel når noen jeg ikke er 100% trygg på tar på meg. Jeg slappet mer av etterhvert. Han er veldig opptatt av at jeg ikke skal føle at jeg må svare på spørsmålene, at jeg må si ifra hvis han trår over grensen og jeg føler meg ukomfortabel når han tar på meg. Jeg fikk en klem da vi skiltes, og jeg klemte tilbake. La armen rundt ham til og med. Jeg er ikke meg selv og jeg vet ikke hvordan jeg skal takle situasjonen. Kanskje det faktisk er meg selv jeg er, eller er jeg den jeg innerst inne ønsker å være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. juni 2008 #934 Del Skrevet 20. juni 2008 Kan hende det egentlig er noe du ønsker... Ikke at jeg vet, for det gjør jeg ikke, men jeg tror ikke det er bra å stenge alt inni seg selv. Been there, done that. Hadde en periode jeg bygget en gedigen mur rundt meg, slapp ikke en eneste person innenfor. Det var selvsagt ikke bra for meg, og alt ble bedre da jeg rev muren og slapp folk innpå meg. Det kostet meg mye, men det var verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #935 Del Skrevet 20. juni 2008 Slå meg i huet med noe hardt, vær så snill! Fyren er supertrivelig, men jeg steiler bare fordi han kommer bortom og hilser meg med Yo girlfriend! når han skal snakke med meg. Kanskje jeg er litt for preget av rykter og problemer fra tidligere jobb. Jeg bare føler at tonen begynner å bli litt vel intim og kameratslig, litt lett å misforstå for andre. Vi gikk jo sammen til t-banen i går også da vi skulle hjem, bare han og jeg. Vi hadde jo også en del dype, litt intense moments når vi snakket i går, så enkelte hadde lurt litt. Ei av kollegaene kom bort i går og sa at vi hadde sett så intense ut og som om vi var skikkelig dypt inne i en samtale, så hun hadde ikke vært sikker på om hun skulle forstyrre eller ikke. Vel, da kunne hun latt være å forstyrre, for vi hadde faktisk en interessant samtale da hun dumpet ned og bare begynte å snakke om noe helt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #936 Del Skrevet 20. juni 2008 Kan hende det egentlig er noe du ønsker... Ikke at jeg vet, for det gjør jeg ikke, men jeg tror ikke det er bra å stenge alt inni seg selv. Been there, done that. Hadde en periode jeg bygget en gedigen mur rundt meg, slapp ikke en eneste person innenfor. Det var selvsagt ikke bra for meg, og alt ble bedre da jeg rev muren og slapp folk innpå meg. Det kostet meg mye, men det var verdt det. Det finnes jo mennesker jeg slipper innpå meg, men de er få, og det er jo egentlig litt trist.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 20. juni 2008 #937 Del Skrevet 20. juni 2008 Syns ikke du har virka så innesluttet egentlig jeg Men det er kanskje annerledes med menn og slikt, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #938 Del Skrevet 20. juni 2008 Syns ikke du har virka så innesluttet egentlig jeg Men det er kanskje annerledes med menn og slikt, Jammen deg følte jeg jo at jeg kjente litt på forhånd, ettersom vi hadde skrevet masse her på kvinneguiden. Det er generelt ikke noen forskjell på menn og kvinner, det er få folk her på jobb som jeg prater mye med med mindre jeg er helt nødt, eller det er veldig overfladisk. Litt rart det der egentlig, hvordan man kan føle man blir kjent med noen uten å ha møtt dem. Men når man leser tankene og følelsene til folk her inne, og leser innlegg der man har meninger og brenner for noe så føler man en slags tilhørighet, det blir litt som en gammel venn som man har kjent i evigheter fordi man får vite så mye som man normalt ikke ville fått vite første gangen man treffes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #939 Del Skrevet 20. juni 2008 Dessuten: Å drikke seg til mot er en fin ting :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 20. juni 2008 #940 Del Skrevet 20. juni 2008 Dessuten: Å drikke seg til mot er en fin ting :gjeiper: får drikke kaffe neste gang da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg