Annie Skrevet 13. juni 2008 #881 Del Skrevet 13. juni 2008 Klem og ikke klem... vinglehue!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #882 Del Skrevet 13. juni 2008 Klem og ikke klem... vinglehue!!! Jeg vet.... Jeg er alltid vinglete Det er litt av sjarmen min det Eller kanskje ikke...? Fant forresten ut at det ikke er internett på hotellet jeg skal bo på i august 2 uker uten skikkelig tilgang til internett Hvordan skal jeg overleve? Jeg, avhengig? Neeeida. Overhodet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. juni 2008 #883 Del Skrevet 13. juni 2008 Det er sikkert et usikra nett i nærheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #884 Del Skrevet 13. juni 2008 Det er sikkert et usikra nett i nærheten Ikke helt sikker på om jeg tør ta sjansen på det i Portugal. Ingen aning om hvordan lovene er der i forhold til å benytte seg av usikrede nett Uansett så finnes det jo internettkafeer, så jeg kan jo bare stikke innom en av dem. Jeg har garantert ikke vondt av å være litt mer borte fra nett i 2 uker Når det gjelder klemming i går så fikk visst T en del også så vidt jeg husker. Dæven så kosete jeg blir når jeg blir full. Da er jeg ikke like redd for klemmer heller, og deler ganske villig vekk Tror det var fordi han igjen sånn halvveis forsøkte å bli med meg hjem. Han var rimelig full, og sa veldig mye som kom veldig feil ut, og jo mer han rodde, jo verre kunne man tolke det han sa. Han ble ganske fortvilet der han satt stakkar, for han mente det jo slett ikke sånn det kom ut. Så jeg satt der jo og byttet mellom å knekke sammen av latter og å se rimelig sjokkert ut, så han måtte få noen klemmer som trøst stakkar. Han lurte for øvrig på hvordan i alle dager jeg hadde holdt ut uten sex helt siden begynnelsen av mars.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 13. juni 2008 #885 Del Skrevet 13. juni 2008 Det er alltid en klem ledig i min favn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #886 Del Skrevet 14. juni 2008 Det er alltid en klem ledig i min favn Godt å vite Trente i går, i utgangspunktet følte jeg meg flink, men da jeg kom på oppvarminga i dag og faktisk tok i litt mer allerede under oppvarminga på AT fant jeg ut at jeg kanskje ikke var så flink i går likevel. Jeg holdt ikke høyt nok tempo annet enn på tredemølla i går, så 40 min av de 60 min jeg var på Myrens var egentlig ikke bra nok. Jeg får unnskylde meg med at jeg var trøtt og sliten etter fylla dagen før, og tenke at jeg i det minste fikk 60 min mosjon på senteret + 30 min på sykkel fra jobb. I dag varmet jeg opp i 20 min på AT, prøvde å ta i litt skikkelig og få opp tempoet litt. 1,5 t styrke av overkroppen, tok meg helt ut, så da jeg skulle fylle flaska før jeg trente litt kondisjon igjen var det så vidt jeg klarte å åpne døra Er knallfornøyd med styrkeøkta, litt misfornøyd med at jeg bare orket 15 min intervalltrening etterpå, men med syklinga til og fra senteret og de 20 minuttene med oppvarming ble det faktisk 60 min kondisjon til sammen, så det er ikke så ille egentlig. Jeg holdt også et høyere tempo enn jeg har gjort i det siste, så kanskje det virkelig kan begynne å synes snart. I morgen skal jeg konsentrere meg om kondisjonstrening, men vurderer også å få med meg core-timen. Jeg kan definitivt ha godt av å styrke coremuskulaturen. Skal ha siste timen med PT-en min før sommeren på onsdag. Skal spørre henne hva hun mener om hvor mye og hvordan jeg bør trene i sommer. Jeg skal enten kjøre 3-split eller 4-split, men litt usikker på hva som vil fungere best. Er også litt i tvil i forhold til hvordan jeg skal legge opp kondisjonstreninga. Har bestemt meg for at fra høsten av, første timen jeg har med henne da skal jeg veie meg og sjekke fettprosenten, og så sjekke dette jevnlig utover høsten for å virkelig se om treninga fungerer. Jeg føler ikke at jeg får de resultatene jeg ønsker, jeg får resultater, men ikke så gode som jeg ønsker. Derfor kan det være greit å få en pekepinn på hvordan jeg ligger an. Sitter og vurderer været i forhold til om jeg skal stikke opp i Frognerparken tidlig nok til å få med meg Paramore, eller om jeg skal vente til Rufus Wainwright skal spille. Været er ikke topp, men jeg tror (håper) ikke det kommer til å regne mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. juni 2008 #887 Del Skrevet 14. juni 2008 *Vil også på Rufus Wainwright konsert* HELDIGGRIS!!! KOS DEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 14. juni 2008 #888 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg ville også se Rufus, men tror ikke jeg rekker det Jaja, madrugada er jo hovedsaken for meg, uansett :love: Kos deg masse på konserten i kveld, hvem skal du dit med forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #889 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg ville også se Rufus, men tror ikke jeg rekker det Jaja, madrugada er jo hovedsaken for meg, uansett :love: Kos deg masse på konserten i kveld, hvem skal du dit med forresten? Vel, nå meldte venninna mi meg for snart en time siden om at hun var sjuk. Jeg kjenner ikke vennen hennes som fikk billetten hennes, så nå blir jeg aleine. Jeg er egentlig bare overrasket over at hun ikke meldte forfall tidligere, vanligvis melder hun frafall omtrent en uke i forveien :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 14. juni 2008 #890 Del Skrevet 14. juni 2008 Usj, det hørtes ikke særlig snilt ut av veninna di, da hadde jeg blitt rimelig forbanna Du får sende en melding om du blir for ensom, jeg er der sammen med min kjære søster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #891 Del Skrevet 15. juni 2008 Prøver å rydde i dag, ettersom det kommer elektriker her i morra for å sjekke det elektriske anlegget. Det er et par rom her som overhodet ikke ser ut, så det er en slitsom og tidkrevende jobb. Jeg hater å rydde, og nå har jeg kommet til et punkt der jeg ikke helt vet hvordan jeg skal få ryddet resten. Skal jeg få ryddet opp i det trenger jeg flere bokhyller, skuffer, permer osv, men jeg kan jo ikke bare la ting flyte fordi jeg ikke har det i dag. Blir så fort lei av å rydde også, det er så kjedelig. Får jeg ryddet skikkelig i dag skal jeg i alle fall prøve enda hardere enn noen gang tidligere å holde det ryddig. Jeg hater jo å ha det rotete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 15. juni 2008 #892 Del Skrevet 15. juni 2008 Hvis du hater rot så lurer jeg virkelig på hva du syns om leiligheten vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #893 Del Skrevet 15. juni 2008 Når jeg er hos andre så tenker jeg ikke over det, og jeg er jo så sykt rotete selv at jeg klarer aldri å ha det ryddig Greia er at jeg hater å ha det rotete hos meg selv, og å være en rotete person. Hadde jeg klart å holde det ryddig så hadde jeg jo sluppet å rydde så mye hver gang jeg skal få besøk osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amorina Skrevet 16. juni 2008 #894 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Han lurte på hvordan du hadde klart deg uten sex siden begynnelsen av mars...? *mumler* Alle som har hatt sex i 2008 kan holde HELT KJEFT! Endret 16. juni 2008 av Amorina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #895 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Han lurte på hvordan du hadde klart deg uten sex siden begynnelsen av mars...? *mumler* Alle som har hatt sex i 2008 kan holde HELT KJEFT! :vinker: *holder kjeft* Endret 16. juni 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amorina Skrevet 16. juni 2008 #896 Del Skrevet 16. juni 2008 Til og med FAYE har hatt sex i 2008, liksom... hva gir du meg? Ikke uten et hastebesøk til psykologen etterpå, men dog. Jeg har lyst på en av T-skjortene, det er så mange kule. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #897 Del Skrevet 16. juni 2008 Til og med FAYE har hatt sex i 2008, liksom... hva gir du meg? Ikke uten et hastebesøk til psykologen etterpå, men dog. Jeg har lyst på en av T-skjortene, det er så mange kule. Stakkars Amorina, til og med tegneseriefigurer har mer sex enn deg Det er jo ikke bra. Mange kule t-skjorter ja. Kunne tenkt meg en av dem selv. Jeg må få gjort noe med sextørken, men har ikke lyst på et nytt ONS, jeg må skaffe meg kjæreste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 16. juni 2008 #898 Del Skrevet 16. juni 2008 "HEi, vil du være kjæresten min så vi kan ha sex jevnlig?" Det må jo være en killer av en sjekkereplikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amorina Skrevet 16. juni 2008 #899 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg tilbyr meg herved å prøve ut den metoden *hjelpsom* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #900 Del Skrevet 16. juni 2008 "HEi, vil du være kjæresten min så vi kan ha sex jevnlig?" Det må jo være en killer av en sjekkereplikk Ah, kanskje det er derfor jeg ikke har hatt lykken med meg siden jeg ble singel. Jeg har manglet sjekkereplikken over alle sjekkereplikker Jeg tilbyr meg herved å prøve ut den metoden *hjelpsom* Oh, yes! Prøv ut og gi meg rapport! Det kan muligens bli litt kort tid å prøve det ut på før jeg skal ut neste gang, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg