Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

:kjefte::sur::frustrert::kjempesinna:

Jeg hadde akkurat skrevet et innlegg og skulle poste det, også klarte jeg å lukke tab-en. :sukk:

:klem:

Takk :klem: Ok, jeg vet at det er ironisk i forhold til hva jeg skrev i tråden om klemmehysteriet, men virtuelle klemmer gjelder ikke ;)

:sol:

Kan ikke si jeg har sett noe særlig til den i dag.

Var hos frisøren i dag og fikk frisket opp fargen litt. Føler meg alltid litt dum når jeg sitter hos frisøren. Jeg vet aldri helt hva jeg skal si, og frisøren min er ikke den som prater aller mest. Ok, han forsøker å småprate litt, men jeg er sikkert ikke den som er enklest å få i prat heller. Vi klikker nok ikke helt sånn sett, men jeg er veldig lite villig til å overlate håret mitt til noen annen.

Han er den første frisøren jeg har valgt å gå til gjentatte ganger. Jeg var modig og ba ham om å finne en frisyre til meg. Jeg ga ham noen få retningslinjer og han traff utrolig bra i forhold til personligheten min. Riktignok er håret mitt i sparemodus om dagen, så bortsett fra å stripe det, klippe litt tupper og gi det litt fasong i blant, og selvfølgelig klippe luggen min gjør han ikke så mye for tida. Luggen må jeg beholde, selv om jeg sparer til lenger hår. Den har blitt varemerket mitt, og er en del av meg nå.

Håper på litt skikkelig søvn i natt, så kanskje jeg orker å sykle til jobb igjen. :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kjefte::sur::frustrert::kjempesinna:

Bare sånn hvis noen skulle lure... jeg har absolutt IKKE temperatment ;)

Man MÅ ikke klemme folk man ikke kjenner nei...

Nå er det ikke bare sånn med mennesker jeg ikke kjenner heller, det er litt generelt egentlig. Jeg er veldig kosete, hvis jeg får bestemme selv. Er nok litt som en katt på den måten, jeg elsker å bli kost med så lenge det skjer på mine premisser ;) Nå rygger jeg sjelden bakover for å unngå å bli tatt på eller få en klem altså, men det føles ikke naturlig for meg å gi bort klemmer i hytt og vær, og heller ikke motta dem.

Jeg vet at mange ikke liker Tir na noir oversatt til engelsk, men det er en strofe i den engelske versjonen som treffer meg like mye hver gang: Were you there as a dream, though it all seems so real. With the laughter I hear, and the touch I can feel. P dukket opp i drømmene mine igjen i natt. Det er lenge siden sist. Det er det samme hver gang, jeg skal besøke ham, av en eller annen grunn så er han alltid syk eller noe sånn :klø: Uansett, som regel møter jeg ham i det minste, får se smilet hans, øynene, møte blikket hans... I natt våknet jeg før jeg kom inn på rommet hans. Det eneste jeg hørte var stemmen hans.

Selv om det er flere år siden kan jeg fortsatt huske blikket hans, smilet, stemmen, den lette berøringen... Bare tanken på det får meg omtrent til å gå i spinn. Noen ganger lurer jeg på om det hele bare var en drøm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal kanskje ha den sangen som bryllupsvals, men hat ikke bestemt oss enda.

KAnskje du skal fortelle ham om drømmen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal kanskje ha den sangen som bryllupsvals, men hat ikke bestemt oss enda.

KAnskje du skal fortelle ham om drømmen din?

Toget har nok gått for P og meg. Vi møttes til feil tid og på feil sted. Sist jeg hørte om ham var han lykkelig sammen med ei anna jente. Jeg unner ham det virkelig, for han er en fantastisk person og han fortjener å være lykkelig. Hadde han bare ikke vært så perfekt for meg... ;) Håper jeg en gang vil møte en som ham igjen. En som kan gi meg de samme sommerfuglene i magen, de samme gnistene, og den samme følelsen av at han forstår meg på en måte ingen annen har gjort før. De perfekte øyeblikkene vil jeg alltid ha med meg, jeg må bare passe på at de ikke hindrer meg i å finne en ny...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Bare innom en rask tur for å oppdatere meg litt overflatisk midt i eksamensstresset... Gratulerer så mye med gradering! Det var deg vel unt, så mye som du har trent. Og gratulerer med nevø :) Koselig.

Ønsker deg en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at du gleder deg til å dra til Edinburgh! Det blir nok bra for deg, jeg har jo fulgt med her en stund så jeg skjønner at byen har en spesiell plass i hjertet ditt :)

5 dager på Toten, når da? KG-treff hell? Vi har vel ikke kommet lengre enn til å snakke om datoer foreløpig.

Ønsker god helg, jeg, not so often innlogget for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Bare innom en rask tur for å oppdatere meg litt overflatisk midt i eksamensstresset... Gratulerer så mye med gradering! Det var deg vel unt, så mye som du har trent. Og gratulerer med nevø :) Koselig.

Ønsker deg en fin dag!

Takk for det :)

Kan tenke meg at du gleder deg til å dra til Edinburgh! Det blir nok bra for deg, jeg har jo fulgt med her en stund så jeg skjønner at byen har en spesiell plass i hjertet ditt :)

5 dager på Toten, når da? KG-treff hell? Vi har vel ikke kommet lengre enn til å snakke om datoer foreløpig.

Ønsker god helg, jeg, not so often innlogget for tida.

Jeg blir med på treff!

5 dager på Toten i månedsskiftet juli/august, så det er jo en stund til da ;) Er gjerne med på treff jeg :Nikke: Skal hjelpe moren min med å passe niesen min, men har definitivt tenkt å prøve å få gjort litt ting på egenhånd også.

:sukk: Jeg var dum og prøvde meg på en dansetime på treningssenteret i dag. Baaaad idea. :sukk: Jeg blir bare minnet på enda en gang hvorfor kompisene mine mener jeg er lite feminin. Kan ikke noen svinge tryllestaven over meg og gjøre meg feminin, grasiøs og elegant? :gråte: Jeg ga meg etter 15 min, men jeg forsøkte i det minste.

Jeg hadde egentlig planlagt en skikkelig styrkeøkt, men da jeg ga meg var jeg litt demotivert. Humøret mitt steg betraktelig da jeg ble med på energy step som jeg hadde planlagt fra før. For det første så sleit et par av de som gjorde det ganske bra i dansetimen med kombinasjonene, så da følte jeg meg med en gang enormt mye bedre. Skadefryd er den beste fryd eller hur ;) For det andre er instruktøren min favorittinstruktør, hun er så inspirerende og blid (hmm...føler jeg gjentar meg selv her, tror jeg har sagt det noen ganger :fnise:) og så utrolig hyggelig. Vi stod og pratet en stund før timen i dag. Jeg blir i godt humør bare av å se henne. For det tredje var det første gang jeg var med på denne timen, og jeg følte jeg hang brukbart med allerede denne gangen, så etter et par timer bør jeg henge veldig bra med. Timen er også beinhard kondisjonsmessig, så god trening for meg.

Blir i godt humør av en del av de andre som jobber der også. Noen av dem er utrolig trivelige og blide. Nå som jeg er fast inventar der går det jo faktisk an å snakke og spøke litt med dem også, uten at jeg stammer, stotrer og rødmer :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk tenkt meg en tur til Skottland til høsten, hvis jeg får råd. Edinburgh og Glasgow. Håper det går i boks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hvis man ikke kan danse så er man ikke feminin? Da må jeg være mann! Jeg kan ikke ta et fuckings steg! Bortsett fra da eksen og jeg gikk på swingkurs, da var vi faktisk de flinkeste! Må ha vært hans fortjeneste, dama blir jo bare drasset rundt i swing. Hadde vært kjekt med en slik tryllestav, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det ble jo veldig sosialt sist fredag

:fnise:

FFMK! Foreningen For Mer Kroppskontakt!

Blir glad når folk jeg ikke kjenner så godt vil klemme jeg. Og når folk jeg kjenner godt vil klemme Egentlig alle kan få klemme meg.Jeg elsker kos. Og jeg gir gode klemmer ;)

:klem:

;)

:fnise: Joda, sosialt nok ;) Klemmer er greit så lenge jeg føler meg komfortabel med personen og så lenge folk ikke overfaller meg og på død og liv skal klemme meg. Jeg elsker å bli kost med, men på mine egne premisser. Litt katt med andre ord ;)

Så hvis man ikke kan danse så er man ikke feminin? Da må jeg være mann! Jeg kan ikke ta et fuckings steg! Bortsett fra da eksen og jeg gikk på swingkurs, da var vi faktisk de flinkeste! Må ha vært hans fortjeneste, dama blir jo bare drasset rundt i swing. Hadde vært kjekt med en slik tryllestav, ja.

Njaei, det har ikke bare med at jeg ikke kan danse å gjøre, det har med at jeg er så lite grasiøs å gjøre. :) Det er noe med bevegelsene når jeg trener aerobic, step, når jeg danser osv. Jeg er nok litt guttete av meg generelt; klesstil, interesser og sånne ting. Jeg prøver å skjerpe meg med klærne da og kle meg i kjoler og skjørt i blant, og har også begynt å kjøpe tunikaer og sånn, men jeg henger fortsatt veldig igjen i combat-bukse og hettegenserstilen.

Var på sommerfest for en av leverandørene våre i går. Det var utrolig gøy. Kjørte ribbåt (fikk 2 turer :hoppe: ), fikk nydelig grillmat, en del alkohol :fnise: og satt og skravlet med kompisene mine som også var der. Fikk faktisk vist V at jeg faktisk ikke blir fullstendig dritings hver eneste gang jeg drikker, og at jeg kan ha noen fornuftige tanker i huet også, jeg er ikke alltid kjempedeppa. Vi havna ute på byen etter festen, båten gikk tilbake så tidlig som kl 21, så da gikk vi på Fridays etterpå :)

T, sjefen min, V, DR og jeg satt nå på Fridays og skravla og drakk og det var ordentlig koselig. Ok, DR var mest opptatt av nye dama si, men resten av oss satt nå og skravlet. Jeg er ikke vilt begeistret for nye dama hans, hun er litt høyrøstet og bestemt, men nå har jeg bare opplevd henne i fylla så det kan jo ha påvirket meningen min. I tillegg er jeg ikke 100% sikker på om hun er kjempebegeistret for meg heller, det forundrer meg vel ikke om hun vet om historien vår, og da er det kanskje ikke så rart ;)

V er utrolig nydelig. Jeg har sjelden sett en gutt som er så pen som han, altså, han er mer billedskjønn enn kjekk hvis dere skjønner. Han prøver så godt han kan å booste selvtilliten min, og det er jo hyggelig. T og jeg snakka om å havne til sengs med hverandre også, og ble enige om at det kanskje ikke var så fryktelig aktuelt, ettersom det ville være fryktelig rart å våkne opp og fordi vi er såpass gode venner. Da slipper jeg kanskje fyllemeldinger framover :fnise:

Huet henger ikke helt med i dag, 3 timers søvn er langt fra nok, og jeg har nok rimelig seriøs mangel på væske. Tror det skal noen liter med vann + litt salt å gjenopprette væskebalansen. Jeg var forholdsvis flink til å drikke vann under festen, men ute på byen ble det verre.

En ting som irriterer meg litt. V ber meg hele tida om å smile mer. Han synes jeg er så alvorlig, men det er ikke SÅ enkelt. Det kiler fortsatt litt i magen når jeg ser ham og han er utrolig omsorgsfull, noe som ikke akkurat gjør at jeg liker ham mindre. Hva er det med de guttene jeg liker så godt, og som er så snille, men som jeg ikke kan få? V er ikke den eneste som har sagt at jeg må smile mer, fordi jeg er så mye søtere når jeg ikke ser så trist/alvorlig ut. P sa også det til meg, spesielt de dagene jeg hadde det helt jævlig og så totalt uttafor ut kom han bort til meg og sa jeg måtte smile. Disse gutta har særlig en tendens til å komme med den kommentaren når jeg er full og blir smådeppa fordi jeg ikke har type og fordi jeg ikke kan få dem osv. Da blir jeg rimelig frustrert.

Tror muligens jeg skal slutte å skrive nå, jeg tror jeg trenger å få klarnet huet litt før jeg skriver noe særlig mer. Det her blir jo bare surrete :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, fikk god klem av V i går. Da han skulle gå klarte jeg ikke dy meg, men måtte spørre om en klem. Han nølte litt først tror jeg, så litt sånn vurderende på meg, før han ga meg en skikkelig god klem. Fikk melding av ham i natt også så jeg da jeg våkna i morges. Bare en: Takk for en hyggelig kveld. God natt. Klem fra meg. Koselig med melding fra ham. Jeg fikk ikke med meg at den kom inn, når jeg er full sover jeg som en stein og jeg er sikker på at jeg kunne sovet gjennom flyalarm og det hele. Utrolig hyggelig å våkne opp til da, har vært litt redd for at jeg hadde skremt ham vekk i det siste, fordi jeg muligens ikke har virket helt stabil i fylla :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Oooh, fikk god klem av V i går. Da han skulle gå klarte jeg ikke dy meg, men måtte spørre om en klem. Han nølte litt først tror jeg, så litt sånn vurderende på meg, før han ga meg en skikkelig god klem. Fikk melding av ham i natt også så jeg da jeg våkna i morges. Bare en: Takk for en hyggelig kveld. God natt. Klem fra meg. Koselig med melding fra ham. Jeg fikk ikke med meg at den kom inn, når jeg er full sover jeg som en stein og jeg er sikker på at jeg kunne sovet gjennom flyalarm og det hele. Utrolig hyggelig å våkne opp til da, har vært litt redd for at jeg hadde skremt ham vekk i det siste, fordi jeg muligens ikke har virket helt stabil i fylla :gjeiper:

Så nå er det plutselig så godt å klemme?!

Helvete altså. Skjønner meg ikke på dere ubestemmelige kvinnemennesker.

Får nok gå over til privat sektor etterhvert jeg også, så jeg får vært med på sånne morsomme fester med fri bar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå er det plutselig så godt å klemme?!

Helvete altså. Skjønner meg ikke på dere ubestemmelige kvinnemennesker.

Får nok gå over til privat sektor etterhvert jeg også, så jeg får vært med på sånne morsomme fester med fri bar :)

Jammen, jammen, jammen.... Jeg er glad i kos, bare jeg får bestemme selv. Dessuten føler jeg meg 100% trygg på ham. Han har sett meg totalt nedbrutt, satt og trøsta meg i timesvis, til tross for at det var første gang han traff meg. Han har aldri sagt noe til noen om det, aldri gitt meg pes for det... Akkurat i går trengte jeg en god klem og fikk det :) Jeg er nok litt fortapt :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...