*Enigma* Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #661 Del Skrevet 14. mai 2008 Nå føler jeg meg litt som en hobbit, jeg er på min second breakfast Blir sulten av å sykle til jobb gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 14. mai 2008 #662 Del Skrevet 14. mai 2008 Kos deg med ekstra frokost, det fortjener du. Jeg er mektig imponert over treningsmengden din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. mai 2008 #663 Del Skrevet 14. mai 2008 Hobbiter FTW! Jeg merker jeg blir mer sulten av å gå til jobb enn av å trikke. Skulle ønske jeg hadde noe å spise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. mai 2008 #664 Del Skrevet 14. mai 2008 FTW? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. mai 2008 #665 Del Skrevet 14. mai 2008 For The Win. FTW. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 14. mai 2008 #666 Del Skrevet 14. mai 2008 Bra humøret er bedre! Vi krysser fingre for at det fortsetter slik utover dagen og kvelden Teit jente på treninga, forresten. Du skulle klubbet henne ned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #667 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Bra humøret er bedre! Vi krysser fingre for at det fortsetter slik utover dagen og kvelden Teit jente på treninga, forresten. Du skulle klubbet henne ned! egentlig var det litt behagelig at hun holdt kjeft, det er noe hun aldri gjør, selv ikke når andre snakker.... Anywho, hun kan furte så mye hun vil, hun må tåle å få høre et par ting selv også, hun er ikke akkurat den som er snillest i uttalelsene sine selv. Dama er vel 30, så vil hun furte og være barnslig så gjerne for meg Treningsøkta ble litt kortere enn planlagt i dag. Måtte jobbe overtid fordi en som har blitt overført til vår avdeling mest sannsynligvis har sperret et par nettverkspunkter rundt pulten min som jeg bruker når jeg feilsøker på andre pc-er og det uten å spørre, uten å si ifra, ingenting. Gjett om jeg ble forbanna! Har en følelse av at jeg ikke helt klarer å være diplomatisk hvis det viser seg at det er han som har sperret punktene og i tillegg tatt fra sjefen min og meg retten til å gå inn og åpne punkt. Dagens trening: 1 t sykling til/fra jobb 1 t step 15 min intervaller AT Tilsammen: 2 t 15 min. *Endring: måtte sensurere litt * Endret 14. mai 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 14. mai 2008 #668 Del Skrevet 14. mai 2008 Selvsensur er kjipt, ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #669 Del Skrevet 14. mai 2008 Selvsensur er kjipt, ass Kjempekjipt, men tror jeg må begynne å være litt mer forsiktig med hva jeg skriver Egentlig litt skummelt å tenke på hvor mye personlig jeg egentlig har skrevet her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 14. mai 2008 #670 Del Skrevet 14. mai 2008 Hei, hei. Prøver å oppdatere meg LITT i hvert fall! Takk for at du kom innom hos meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. mai 2008 #671 Del Skrevet 14. mai 2008 Du kan lage deg en blogg vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. mai 2008 #672 Del Skrevet 15. mai 2008 Tror ikke blogg er noe mer sikkert enn KG. Men jeg tror en tommelfingelregel er å ikke skrive noe man kan stå inne for og komfronteres med av arbeidsgiver/venner/familie/etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #673 Del Skrevet 15. mai 2008 Tror ikke blogg er noe mer sikkert enn KG. Men jeg tror en tommelfingelregel er å ikke skrive noe man kan stå inne for og komfronteres med av arbeidsgiver/venner/familie/etc. Jepp, var derfor jeg måtte drive litt selvsensur En ting er jo å være frustrert, det er jo greit det, men det er nok ikke akkurat noen stor fordel å si nøyaktig hva man mener, i mindre diplomatiske ordelag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. mai 2008 #674 Del Skrevet 15. mai 2008 Ikke sant? Men det er lov å være frustrert innimellom. Selv har jeg en onlinejournal som er "låst", så der er det kun de på min "venneliste" som får lese det jeg skriver. Ikke at jeg skriver så mye spennende der heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #675 Del Skrevet 15. mai 2008 Fikk for øvrig gitt ganske klart uttrykk for at jeg ikke var spesielt happy i en mail til han, så da er det greit. Jeg prøvde i det minste å være diplomatisk, selv om det kom ganske klart fram at jeg syntes det var dårlig å glemme bort meg. Det er tross alt jeg som får telefoner/mail fra brukerne, sjefen min tar seg sjelden av rene supporthenvendelser. Jeg synes også det var dårlig å ikke engang spørre om nettverkspunktet var i bruk, jeg er jo tilstede på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. mai 2008 #676 Del Skrevet 15. mai 2008 Bra at du sa ifra. Da har du jo uansett ditt på det rene. Og jeg er enig - man må da forhøre seg om slikt før man bare gjør ting med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #677 Del Skrevet 15. mai 2008 Er for øvrig litt stolt av meg selv. Jeg sleit meg opp kl halv seks i morges, dro innom og trente styrke i en halvtime før jeg syklet videre til jobb. 1 t trening i dag altså. Rekker jo ikke trene senere i dag, da er det seminar, middag og alkohol :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. mai 2008 #678 Del Skrevet 15. mai 2008 :dåne: Fy flate så flink du er!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. mai 2008 #679 Del Skrevet 15. mai 2008 Men man MÅ jo ikke trene hver dag. Håper du tar deg tid til å slappe av. Meditasjon, f. eks., er veldig bra. Slappe heeelt av og gi kroppen hvile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #680 Del Skrevet 15. mai 2008 Men man MÅ jo ikke trene hver dag. Håper du tar deg tid til å slappe av. Meditasjon, f. eks., er veldig bra. Slappe heeelt av og gi kroppen hvile. Jeg får jo fri på lørdag. Ikke noe treningssenter åpent da.. Klatreverket som holder til samme sted har faktisk åpent. Den synes jeg i grunnen er litt drøy. Åpent på 17. mai?! Det er mest denne måneden her jeg har sånt behov for å trene hver dag, pga. konkurransen og graderinga. I juni roer jeg det nok ned til 5 ganger i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg