Annie Skrevet 1. mars 2008 #261 Del Skrevet 1. mars 2008 Så hyggelig at du får en feiring allikevel. Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 1. mars 2008 #262 Del Skrevet 1. mars 2008 Gratulerer med dagen!!! :-D Må kose deg masse!! :dronning: :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aislin Skrevet 1. mars 2008 #263 Del Skrevet 1. mars 2008 Hipp hipp HURRA Gratulerer med dagen!!!!! Håper du får en fin dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 2. mars 2008 #264 Del Skrevet 2. mars 2008 Så bra det ble bursdagsfeiring på deg likevel, da håper du har kost deg masse hjemme hos mor. Det ble vel kake og presanger iallefall, antar jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aislin Skrevet 2. mars 2008 #265 Del Skrevet 2. mars 2008 Håper du hadde en fin dag i går. Drakk noen flasker vin til ære for deg. Angrer litt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. mars 2008 #266 Del Skrevet 3. mars 2008 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #267 Del Skrevet 3. mars 2008 Så bra det ble bursdagsfeiring på deg likevel, da håper du har kost deg masse hjemme hos mor. Det ble vel kake og presanger iallefall, antar jeg Det ble kake og presanger ja, også fikk jeg se niesen min Riktignok går hun mest til broren min og forloveden hans siden hun kjenner dem best, og det er jo på noen måter litt trist, men det er ikke så lett å gjøre noe med. De bor mye nærmere meg og kan se henne på en hvilken som helst hverdag, dermed vil hun også ty mer til dem i alle fall så lenge hun er så liten. Håper du hadde en fin dag i går. Drakk noen flasker vin til ære for deg. Angrer litt i dag Fint at du drakk litt til ære for meg også, for det ble lite alkohol på meg i helga God morgen God morgen Ok, det er litt i seineste laget å si god morgen kl 13:14, men da er jeg jo i det minste humør til å si god morgen Det var tungt å komme seg opp av senga i dag, men nå litt utpå dagen er ikke humøret så ille. Det er jo sol ute, og jeg har våknet litt, vel og merke litt, jeg er fortsatt trøtt, men trening senere i dag vil forhåpentligvis hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 4. mars 2008 #268 Del Skrevet 4. mars 2008 Heisann, nå er jeg litt sent ute, men på etterskudd!!! Så bra at det ble feiring! Kos med en tur hematt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #269 Del Skrevet 4. mars 2008 Heisann, nå er jeg litt sent ute, men på etterskudd!!! Så bra at det ble feiring! Kos med en tur hematt? Takk for det Joda, det var koselig med en tur hemmat. Jeg er ikke så veldig ofte oppover, det kan fort bli litt kjedelig, men det er alltid trivelig å se niesen min. Hun er så utrolig søt og utvikler seg i kjapt tempo (kan muligens ha noe med at det gjerne går litt tid mellom hver gang jeg ser henne ) Hun er litt over ett år nå og stabber rundt og pludrer i vei. Det er ikke alltid like enkelt å forstå hva hun mener, men en del ting klarer hun å si, og hun forstår veldig mye. Formen er laber om dagen. Gikk og la meg kl 20 i går kveld, var totalt utslitt, sovnet momentant og våknet bare en gang i løpet av natta, da telefonen min skulle minne meg på et møte i dag. Sovnet igjen med en gang, og var da relativt uthvilt da jeg skulle opp i morges. Jeg skal jobbe overtid i dag og faren for at vi ender opp med å jobbe fram til midnatt er stor, da er det tungt å ha vært på jobb fra kl 8 og i tillegg måtte være på jobb senest kl 9 i morgen tidlig. Håper å få trent litt i morgen i det minste, ellers kan det bli lite trening på meg denne uka. I dag er det helt umulig å få trent, torsdag er jeg også opptatt hele dagen, og i går sluknet jeg jo så tidlig. Gleder meg til festen på torsdag. Kanskje mest fordi vi skal på Bølgen & Moi og fordi jeg får en fin anledning til å mingle litt med andre i bransjen. Litt spent på om det kommer noen jeg kjenner, eller om jeg ender opp med å holde meg til kollegaene mine hele kvelden. Lurer veldig på hva jeg skal ha på meg på festen. Tror jeg må ut på en liten shoppingrunde på onsdag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 4. mars 2008 #270 Del Skrevet 4. mars 2008 Whee, bølgen og moi! Så morro, det blir sikkert deilig mat. De kan dette med nettverksbygging i privat sektor gitt. Morsomt. Lykke til hvertfall. Og unn deg litt shopping, viktig å føle seg velkledd i en sånn setting:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #271 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Whee, bølgen og moi! Så morro, det blir sikkert deilig mat. De kan dette med nettverksbygging i privat sektor gitt. Morsomt. Lykke til hvertfall. Og unn deg litt shopping, viktig å føle seg velkledd i en sånn setting:) Ja, gleder meg veldig til Bølgen og Moi. Det blir nok veldig, veldig bra Sånn sett er jobben min helt topp. Sjefen min sørger for at vi får være med på mange spennende seminarer, messer og andre opplegg. Alltid spennende og interessant med ny input, i tillegg får man med seg mange morsomme arrangementer og man får muligheten til å møte spennende og viktige mennesker som kan gi deg en fot innenfor bedrifter man senere kanskje kan tenke seg å jobbe i. Hvis man spiller kortene sine riktig vel og merke. Jeg må virkelig skjerpe meg i morgen og bare bli akkurat passe brisen, slik at jeg er utadvent, sosial, pratsom og blid (noe jeg har problemer med i store forsamlinger der jeg ikke kjenner så mange, i edru tilstand), men for all del ikke for påvirket slik at jeg oppfører meg normalt. Pratet nettopp med V og han skal dit i morgen. Må sørge for at han ikke sitter igjen med inntrykket av at jeg alltid blir full og trenger en skulder å gråte på. Ikke at han egentlig burde sitte med det inntrykket etter å bare ha møtt meg én gang, men han fleiper nå om det likevel da. Jeg har drukket lite de siste gangene jeg har drukket og holdt meg skikkelig i skinnet, men da har jeg også blitt mer innadvent og stille. Normalt vet jeg jo hvor grensa går for hva jeg tåler, så det burde ikke være noe stort problem, men nå som jeg fortsatt er småsjuk må jeg være ekstra forsiktig. Det går nok sikkert bra. Men nuh er det lunsjtid her. Argh! Jeg blir litt irritert på mine kollegaer som ikke har sosial intelligens nok til å forstå at det kanskje er greit å være littegrann forsiktig med hva man sier. Jeg har nemlig en kollega som i dag igjen kom med kommentaren: Ja, du er vel singel du? Da ser du jo hvorfor du er singel også da, i en diskusjon der vi var uenige. Kommentaren var ment som en spøk, men ærlig talt, det blir for dumt rett og slett. Både som argument og å i det hele tatt si noe sånt. Blæh, dust! Blir litt oppgitt over min svigerinne også. Jeg har nevnt tidligere at jeg blir oppgitt over folk som spør om jeg ikke snart skal slå meg til ro med en kjæreste og folk som maser om ikke jeg også snart skal begynne å gi foreldrene mine barnebarn til henne. Hun ble jo så gretten på folk som spurte henne om hun ikke skulle bli gravid snart, men nå har dama jaggu begynt å mase på meg. Bare i spøkefulle kommentarer nå og da, men likevel. Hun vet så sinnsykt godt at jeg ikke engang har kjæreste, hva søren er da vitsen med å begynne å mase om at jeg skal produsere søskenbarn til niesen min og nevøen min som fødes i mai? Endret 5. mars 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 5. mars 2008 #272 Del Skrevet 5. mars 2008 Håper du får en fin fest! Høres ut som du har en kul sjef, ja! Skjønner du stilte spørsmål vedr moro uten alkohol og bransjefest i dagboka mi. Hm, hva skal jeg si, jeg er ikke så vant til bransjefester, men høres ut som en fornuftig plan å drikke passe mye og bli passe sjarmerende. Enkelt og greit...eh. Jeg mente egentlig bare at man kan ha det moro på hverdager også, det er mye moro her i livet, og da hører ikke alltid alkohol med. På fest...tja...det er i grunnen morsomst med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #273 Del Skrevet 5. mars 2008 Håper du får en fin fest! Høres ut som du har en kul sjef, ja! Skjønner du stilte spørsmål vedr moro uten alkohol og bransjefest i dagboka mi. Hm, hva skal jeg si, jeg er ikke så vant til bransjefester, men høres ut som en fornuftig plan å drikke passe mye og bli passe sjarmerende. Enkelt og greit...eh. Jeg mente egentlig bare at man kan ha det moro på hverdager også, det er mye moro her i livet, og da hører ikke alltid alkohol med. På fest...tja...det er i grunnen morsomst med! Hehe, jada, jeg skjønte det, det var egentlig veldig ironisk ment den kommentaren min om å ha det morsomt uten alkohol også Definitivt mest morsomt med alkohol på fest hvis alle andre også koser seg med alkoholen, man føler seg lett litt utenfor hvis man ikke drikker, hvis man ikke er veldig utadvent og selvsikker da. Jeg er definitivt ikke det, og spesielt ikke på sånne fester som dette. Jeg har ikke vært på veldig mange av dem, føler meg alltid litt utilpass og vet ikke helt hvilken rolle jeg skal spille. Jeg er såpass ny i denne jobbrollen min og med bransjefester at jeg ikke helt vet hva som er forventet. Får håpe det er flere kjentfolk der jeg kan småprate litt med. Vil føle meg litt tryggere da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 5. mars 2008 #274 Del Skrevet 5. mars 2008 Argh! Jeg blir litt irritert på mine kollegaer som ikke har sosial intelligens nok til å forstå at det kanskje er greit å være littegrann forsiktig med hva man sier. Jeg har nemlig en kollega som i dag igjen kom med kommentaren: Ja, du er vel singel du? Da ser du jo hvorfor du er singel også da, i en diskusjon der vi var uenige. Kommentaren var ment som en spøk, men ærlig talt, det blir for dumt rett og slett. Både som argument og å i det hele tatt si noe sånt. Blæh, dust! Blir litt oppgitt over min svigerinne også. Jeg har nevnt tidligere at jeg blir oppgitt over folk som spør om jeg ikke snart skal slå meg til ro med en kjæreste og folk som maser om ikke jeg også snart skal begynne å gi foreldrene mine barnebarn til henne. Hun ble jo så gretten på folk som spurte henne om hun ikke skulle bli gravid snart, men nå har dama jaggu begynt å mase på meg. Bare i spøkefulle kommentarer nå og da, men likevel. Hun vet så sinnsykt godt at jeg ikke engang har kjæreste, hva søren er da vitsen med å begynne å mase om at jeg skal produsere søskenbarn til niesen min og nevøen min som fødes i mai? Hva er det for noe å si, da? Utrolig teit argument å komme med, og selv om man mangler noe annet, så skal man liksom slå i bordet med noe sånt? Nei, det blir altfor dumt. Gjelder bare å heve seg over sånne folk. Uff, merker jeg blir irritert her jeg sitter. Selv om det er ment som en spøk er det ikke sikkert det tolkes slik. Samme med sånne velmenende kommentarer noen folk er så flinke til å slenge ut av deg. Hvis man feks har lagt på seg, så er man jo gjerne fullstendig klar over det selv, og man vet inderlig godt at det er sunn mat og trening som må til. Arrhg! Ellers så kan det kanskje være en ide og ikke bli altfor kanakkas i morra, hihi. Ta det som et velmenende råd Jeg er av typen som alltid blir altfor full når jeg absolutt ikke må - og det har jo sine konsekvenser. Fri bar er utrolig skummelt til tider. Men kos deg masse, det høres veldig gøy ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amorina Skrevet 5. mars 2008 #275 Del Skrevet 5. mars 2008 Gratulerer så mye med dagen som var! Og kos deg med nydelig mat i morgen, det er en opplevelse der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #276 Del Skrevet 6. mars 2008 Gratulerer så mye med dagen som var! Og kos deg med nydelig mat i morgen, det er en opplevelse der. Takk for det Amorina Har store planer om å kose meg glugg ihjel. Jeg elsker mat, og spesielt fin mat, har aldri vært på Bølgen og Moi før så jeg gleder meg veldig. Tror jeg må prøve å få med meg D på noen litt finere restauranter, det er ikke så mange av vennene mine som er glad i den typen mat. Det må vel bare bli J og D tror jeg. Spørs om D blir med da, eller om han ser på det for mye som en date. Det er jo slett ikke meningen, jeg vil bare ha god mat Har så vidt snakket med D igjen i det siste. Jeg hadde endelig bestemt meg for å holde meg laaaaangt unna, og med god grunn og stor lyst denne gangen ettersom jeg ikke hørte noe som helst fra han verken på bursdagen min eller dagen etter. Han visste godt at jeg hadde bursdag, eller burde vite det i alle fall, men hørte jeg noe? Neeeeeida. Så da tenkte jeg at greit, det blir ikke vanskelig å holde seg unna. Men så kom han på msn her om dagen og gratulerte meg med dagen og småskravlet. Irriterende det der altså. Synes han kan bestemme seg, enten så får han behandle meg som en skikkelig venn og holde kontakten og finne på ting med meg uten at det er jeg som hele tiden tar initiativet, eller så kan han jaggu holde seg unna. Det er vel egentlig bare D jeg føler det sånn for, fordi ting er litt komplisert mellom oss. Fortelle meg at han bryr seg og har følelser og greier, men at han ikke tror et forhold vil fungere, men at han veldig gjerne vil fortsette å tilbringe tid sammen med meg, også bare bli stille. Gutter er rare dyr, og de sier vi er vanskelige å bli kloke på? Gutter er søren ikke noe enklere når det er følelser osv inne i bildet de. De bare er litt enklere å forholde seg til i forhold til baksnakking og at de ikke går rundt og er dritsur på deg for noe du ikke vet du har gjort. Sitter nå bare og venter på at klokka skal bli såpass mye at vi kan dra til Bølgen og Moi. Jeg er rastløs, utålmodig og spent. God mat og deretter party. Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. mars 2008 #277 Del Skrevet 6. mars 2008 Kos deg i kveld!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 6. mars 2008 #278 Del Skrevet 6. mars 2008 Kos deg i kveld!!! Jepp! Forstår frustrasjonen din over D, men jeg er ikke den rette til å gi råd, men sympati- kan du få! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #279 Del Skrevet 7. mars 2008 Urk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. mars 2008 #280 Del Skrevet 7. mars 2008 Har du blitt syk? Var det vellykka i går da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg