Gjest sue84 Skrevet 17. august 2010 #41 Skrevet 17. august 2010 Hei! Jeg skrev litt på en tråd tidligere her, og fortalte at jeg skulle fettsuges i Tallinn. Jeg sa jeg skulle skrive litt om det når jeg kom hjem... Jeg gjorde dette etter jeg hadde sett på www.fertilitas.no Nå er jeg altså ferdig! Endelig! Jeg har gått å gledet meg, og vært ganske nervøs på samme tid... Jeg dro med samboeren tidlig på onsdag morgen til Tallinn. (29.08.07) Vi var fremme der ca. kl. 11. Der møtte jeg en kvinnelig sykepleier som tok oss med til klinikken. Utvendig så det ikke ut som noen topp moderne klinikk, men innvendig var det litt bedre. Vi fikk et rom med to senger og et bad. Legen kom å snakket med meg i 14-tiden, og tegnet på magen min. (Jeg hadde sendt bilder på forhånd) 20 min. senere bar det avgårde til opersajonen, som var like borti gangen fra rommet mitt bare. Jeg fikk narkose, og sovnet. Da jeg våknet ble jeg flyttet til et annet rom. Jeg var helt i ørska etter narkosen, og magen min føltes stram og vond. Akkurat da angret jeg skikkelig... Jeg lå å ønsket at dette bare var en drøm, og at jeg skulle våkne, og alt var som før... Men det var ikke noen drøm. Etter en lang stund på rommet der (kl.19.15), ville jeg tilbake til rommet der samboeren ventet. Jeg var fortsatt helt i ørska, og klarte ikke å holde øynene oppe så mye. Det var dette som var det verste. Natten kom, og jeg sovnet igjen. Å da jeg våknet var alt mye bedre! Jeg var endelig klar i hodet, og smertene var bedre. Da angret jeg meg ikke lengre. Dagen gikk fint, og jeg gikk en liten tur til butikken tilogmed. Vi ble der helt til i går, (fre 31.08.07) og kom hjem ca. kl. 21.00. I dag er det ikke så veldig vondt mer, men magen er veldig hoven og ganske blå. Jeg skal endelig dusje. Jeg har to små sår på sidene på magen. Sånn omtrent i navlehøyde, og rett under puppene på en måte. Gjennom de tok han vekk tilsammen 2 kg fett. Det var det meste de kunne ta av meg sa han. Da fjernet han fett fra forran på magen, og på sidene. Det tar ca. 3 uker før hevelsen går ned, så jeg venter spent på resultatet. Legen virket flink, og jeg fikk bra oppfølging de dagene vi var der. De kom hele tiden å lurte på om jeg hadde vondt, og om jeg hadde feber, eller ville ha smertestillende. De var ikke like gode i engelsk alle sammen, men det gikk helt greit. Det var min historie så langt om fettsuging i utlandet. så artig er som jeg skulla sagt akkurat det samme selv jeg var der i mars. var i 2 tia jeg og oppererte, jeg ble på det andre rommet til 23 tia på kvelden. gjett om de hjemme var bekymra da.. (reiste alene) da hadde jeg og slike smerter jeg angra sååå fæælt.. men nå, 5 måneder ettepå så va smertene viirkelig verdt det :D ønsker deg lykke til med resten av healingen og ikke gjør samme tabbe som meg, jeg trena altfor lite i ettertid, og det angrer jeg på..
Gjest sue84 Skrevet 17. august 2010 #42 Skrevet 17. august 2010 så artig er som jeg skulla sagt akkurat det samme selv jeg var der i mars. var i 2 tia jeg og oppererte, jeg ble på det andre rommet til 23 tia på kvelden. gjett om de hjemme var bekymra da.. (reiste alene) da hadde jeg og slike smerter jeg angra sååå fæælt.. men nå, 5 måneder ettepå så va smertene viirkelig verdt det :D ønsker deg lykke til med resten av healingen og ikke gjør samme tabbe som meg, jeg trena altfor lite i ettertid, og det angrer jeg på.. åjsann, såg jeg svarte 3 år sendere
Gjest stine Skrevet 11. november 2010 #43 Skrevet 11. november 2010 Hei. Eg kom igjenn frå Tallinn i går etter fettsuging. Men fekk veldig lite informasjon. e det nokon som kan seie meg kor tid eg kan dusje heile kroppen? evt må eg skifte plastera etter dusjinga?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #44 Skrevet 25. oktober 2011 Hei! Nå er det 12 uker etter jeg fikk fettsuging av mage. Jeg lurer på om noen kjenner denne butikken? De selger kompresjonsplagg,hold inn undertøy og de virker som at det er det jeg leter etter. De sier at plagget hjelper mot klumper og ujenvheter!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå