lunina Skrevet 6. februar 2008 #21 Skrevet 6. februar 2008 Jeg glemte å si hvordan det står til med magen nå da! Det har blitt noen harde klumper her og der, men det er ganske normalt såvidt jeg vet, og vil forsvinne etterhvert. Vil tro nesten all hevelse har gått ned nå, og den er akkurat så flat som jeg hadde håpet. Flere har spurt meg om jeg har slanket meg, og de mener jeg må ha gått ned flere kilo! Noe som gleder meg enormt! :D (Det er ikke så mange som vet at jeg har gjort det). Egentlig har jeg vel gått opp litt i forhold til før jeg ble operert, for jag har ikke kunnet trene på flere uker. Samboeren, som forøvrig var ganske imot dette til å begynne med, sier at jeg ser veldig bra ut også! :D Endelig er jeg fornøyd med kroppen jeg har!! :D Heisann! Jeg lurer på hvordan resulatet føles i dag, et halvt år etter fettsugingen? Jeg sitter og ser på flybilletter nå faktisk:P hehe
Angelica_83 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #22 Skrevet 8. februar 2008 (endret) x Endret 6. august 2012 av Angelica_83
Gjest Frøken Titt Skrevet 9. februar 2008 #23 Skrevet 9. februar 2008 (endret) Oi, denne tråden hadde jeg glemt. Så fint at det gikk bra. Jeg har hørt at det kan ta opp til et år før magen er "seg selv" igjen, så du trenger nok ikke å bekymre deg i allefall. Så fint at du ble fornøyd da. Endret 9. februar 2008 av Frøken Titt
lulle Skrevet 9. februar 2008 #24 Skrevet 9. februar 2008 Lurte på hva en gjør dersom det skulle oppstå komplikasjoner, må en tilbake til Thallin? Kan jeg også spørre hvordan kommunikasjon mellom deg og legen foregikk. Tydelig engelsk...?
Angelica_83 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #25 Skrevet 18. februar 2008 (endret) x Endret 6. august 2012 av Angelica_83
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2008 #26 Skrevet 20. mars 2008 Jeg vurderer å operere nesen min på Fertilitas, siden jeg kan spare opp til 20 000 kroner (!!!) på det. Men jeg er skeptisk. Har en litt dårlig magefølelse til å operere meg i østeuropa, og er redd for hva som skjer hvis jeg blir misfornøyd. Synes du klinikken virker seriøs? Kjenner du noen andre som har opererert seg der? Hvor strenge er kravene til kirurgene der, og kreves det noen form for godkjenning for at man skal få drive plastisk kirurgisk klinikk eller kan hvem som helst gjøre det?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 5. november 2008 #27 Skrevet 5. november 2008 Gammel tråd dette her, men hvordan ser og kjennes magen ut nå? Og dere andre som har vært innom tråden, noen som også dro til Tallin?
Gjest jannickr Skrevet 2. februar 2009 #28 Skrevet 2. februar 2009 Hva er internettsiden til den klenikken i tellinn da?? Og hvor i tallinn er dette? og foresten hvor ligger tallinn? Håper på ett svar veldig fort.. Takk
Gjest Eurodice Skrevet 2. februar 2009 #29 Skrevet 2. februar 2009 Hva er internettsiden til den klenikken i tellinn da?? Og hvor i tallinn er dette? og foresten hvor ligger tallinn? Håper på ett svar veldig fort.. Takk Tallinn er hovedstaden i Estland.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 11. februar 2009 #30 Skrevet 11. februar 2009 eg lurer på om hvordan det går med deg som tok fettsuging i tallinn? Om du ble fornøyd med de de gjore? Er det noen andre som har vært i tallinn og tatt fettsuging så vil eg gjærne høre hvordan det har godt med dere også? Sitter og vuderer og reise ned til tallinn og ta fettsuging men er litt skepisk siden det er i utlandet.. Håper på at noen kan svare meg på dette som har vært i tallinn og gjort dette siden eg også har veldig lyst men eg vil no høre med andre om de har hatt noe problemer etterpå.. Håper på flerer svar:)
Gjest Jegermeg Skrevet 2. mars 2009 #31 Skrevet 2. mars 2009 eg lurer på om hvordan det går med deg som tok fettsuging i tallinn? Om du ble fornøyd med de de gjore? Er det noen andre som har vært i tallinn og tatt fettsuging så vil eg gjærne høre hvordan det har godt med dere også? Sitter og vuderer og reise ned til tallinn og ta fettsuging men er litt skepisk siden det er i utlandet.. Håper på at noen kan svare meg på dette som har vært i tallinn og gjort dette siden eg også har veldig lyst men eg vil no høre med andre om de har hatt noe problemer etterpå.. Håper på flerer svar:) Hei Jeg har bestilt fettsuging hos Fertilitas i Tallinn... Reiser tirsdag om en uke!! (gru-gleder meg)
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #32 Skrevet 2. mars 2009 Hei Jeg har bestilt fettsuging hos Fertilitas i Tallinn... Reiser tirsdag om en uke!! (gru-gleder meg) Da vil du sikkert ha glede av å lese denne: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...p;#entry6519355
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #33 Skrevet 9. mars 2010 Ønsker gjerne flere tilbakemelding hos dere som har vært i Tallinn. Var dere borte lenge fra jobb f.eks?
Gjest Gjester Skrevet 12. april 2010 #34 Skrevet 12. april 2010 Ønsker gjerne flere tilbakemelding hos dere som har vært i Tallinn. Var dere borte lenge fra jobb f.eks? Jeg fikk fettsugd fire områder i Tallin og vil anbefale å ta minimum en uke fra jobb. Ble overrasket hvor smertefullt det var med tanke på mage og flankene. Man bruker mye muskler her når man skal opp/ned av en stol eller inn og ut av en bil (det var skikkelig slitsomt!) og det tar en uke eller mer før du klarer å gå "normalt" uten at noen lurer på om du har veldig vondt i ryggen etc. Det tok meg cirka 12 dager før jeg følte at jeg begynte å fungere normalt.
Gjest gjest Skrevet 12. april 2010 #35 Skrevet 12. april 2010 Jeg fikk fettsugd fire områder i Tallin og vil anbefale å ta minimum en uke fra jobb. Ble overrasket hvor smertefullt det var med tanke på mage og flankene. Man bruker mye muskler her når man skal opp/ned av en stol eller inn og ut av en bil (det var skikkelig slitsomt!) og det tar en uke eller mer før du klarer å gå "normalt" uten at noen lurer på om du har veldig vondt i ryggen etc. Det tok meg cirka 12 dager før jeg følte at jeg begynte å fungere normalt. Må man ta dette som ferie? eller kan man få sykemelding fra legen sin når man komme hjem? Kjedelig hvis man får time, og ikke får fri så mange dager fra jobb. De har jo ikke noe med hva man skal, men om man kommer med en sykemelding, og hvis noen spør, sier at man ble syk på reise, så er det kanskje lettere å få fri?
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2010 #36 Skrevet 13. april 2010 Må man ta dette som ferie? eller kan man få sykemelding fra legen sin når man komme hjem? Kjedelig hvis man får time, og ikke får fri så mange dager fra jobb. De har jo ikke noe med hva man skal, men om man kommer med en sykemelding, og hvis noen spør, sier at man ble syk på reise, så er det kanskje lettere å få fri? Ingen slike inngrep er sykemeldingsgrunn, så enten bør du ta det i forbindelse med ferie eller i sammenheng med en høytid hvor du likevel skal være hjemme. Jeg tok det i forbindelse med påsken og fikk nok mange dager fri før arbeidsdagen var der
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2010 #37 Skrevet 25. april 2010 Jeg fikk fettsugd fire områder i Tallin og vil anbefale å ta minimum en uke fra jobb. Ble overrasket hvor smertefullt det var med tanke på mage og flankene. Man bruker mye muskler her når man skal opp/ned av en stol eller inn og ut av en bil (det var skikkelig slitsomt!) og det tar en uke eller mer før du klarer å gå "normalt" uten at noen lurer på om du har veldig vondt i ryggen etc. Det tok meg cirka 12 dager før jeg følte at jeg begynte å fungere normalt. Hvilke fire områder, og hva var totalprisen?
Gjest ecoshapebottle Skrevet 16. mai 2010 #38 Skrevet 16. mai 2010 Jeg har vært der. Fertilitas er privat sykehus. Kirurgen og de ansatte var helt fantastiske, jeg har ikke et vondt ord å si om dem.
ecoshapebottle Skrevet 18. mai 2010 #39 Skrevet 18. mai 2010 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=490009&st=0&gopid=8081187&#entry8081187
Gjest monika Skrevet 16. august 2010 #40 Skrevet 16. august 2010 kan på det varmeste anbefale the health clinic i Tallinn(estland),de gjorde en fantastisk jobb på meg nylig og til en veldig gunstig pris.Jeg er hvertfall kjempe fornøyd. Jeg hadde kontakt gjennom nikkis i lillestrøm som ordnet alt med papirer og konsultasjon før jeg reiste.Jeg var der i tre dager.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå