Gå til innhold

Til mange, kanskje alle

Sandman

Anbefalte innlegg

Det finns hundreogørten ulike norske diskusjonssider på nettet. De er på VG, SOL, DoktorOnline, pluss-pluss...

Mange av de oppfattes som "useriøse"...også her på KG..

Jeg har deltatt mye i politiske diskusjoner, sport osv, i flere av disse. Ofte er toleranse-terskelen for sletting på disse sidene ganske lav... De sletter innlegg og utestenger folk, helt hensynsløst og ganske tilfeldig. Ofte rekker det at noen føler seg SAKLIG "forulempet"... og klager...

... jeg vet at Kvinneguiden's forum har noenlunde de samme REGLENE, men her PRAKTISERES de ikke på langt nær i samme utstrekning som på disse sidene.

Bør ikke vi, som har blitt glad i KG, SE denne høye terskelen, og ikke presse KG til å bli mer restriktive?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bør ikke vi, som har blitt glad i KG, SE denne høye terskelen, og ikke presse KG til å bli mer restriktive?

Jeg er helt enig med deg Sandman, KG har blitt populær nettopp fordi dette nettstedet har det regelverket det har.

Dette har vært et sted der man har kunnet si sin mening, men hvor også usakeligheter, drittslengning og persontrakkasering ikke har blitt akseptert og slike innlegg har blitt fjernet.

Det finnes et regelverk her inne, det har man sagt ja til å akseptere for å være her, og da blir det for dumt å klage når man selv bryter disse reglene. Det samme gjelder overfor moderatorene som er satt til å følge regelverket som gjelder her, da kan man ikke klage når innlegg etter innlegg man har skrevet går på tvers av reglene.

Jeg er en av brukerne som opplevde det gamle forumet her på KG, et forum som var mye mer saklig og uten personlige feider på samme måte som man ser her om dagen. Dette forumet har bidratt til at KG har blitt mer og mer kjent, stadig flere har strømmet til forumet, og dermed har ting sakte men sikkert utviklet seg i en retning tydligvis mange ikke liker.

Nå syns jeg hver og en skal gå i seg selv, finne ut hvorfor man i det hele tatt er her. Lese gjennom regelverket en gang til, og dersom man finner at man ikke kan etterleve reglene, ja så får man ta konsekvensen av dette og forlate forumet.

Finne seg et forum der man kan oppføre seg som man vil rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finns hundreogørten ulike norske diskusjonssider på nettet. De er på VG, SOL, DoktorOnline, pluss-pluss...

Mange av de oppfattes som "useriøse"...også her på KG..

Jeg har deltatt mye i politiske diskusjoner, sport osv, i flere av disse. Ofte er toleranse-terskelen for sletting på disse sidene ganske lav... De sletter innlegg og utestenger folk, helt hensynsløst og ganske tilfeldig. Ofte rekker det at noen føler seg SAKLIG "forulempet"... og klager...

... jeg vet at Kvinneguiden's forum har noenlunde de samme REGLENE, men her PRAKTISERES de ikke på langt nær i samme utstrekning som på disse sidene.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lizbet

På en kvinneside må det menn til for at dette skal sees....

Men jeg kan jo bare slutte meg til og si meg hjertens enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lizbet

Ser nesten slik ut...selv om jeg har lest om det høye taket her gang på gang ser det ikke ut til at det følges opp i så stor grad.

Ikke for så lang tid av gangen i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Sandman må vel ta litt av skylden for fandenskapen siste døgnet med denne tråden hvor han beskyldte folk for å lyve.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Sandman må vel ta litt av skylden for fandenskapen siste døgnet med denne tråden hvor han beskyldte folk for å lyve.....

Det synes absolutt jeg også- men har dessverre inntrykk av at det nok en gang er jeg som har blitt gjort til syndebukk.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lizbet

Mister alltid disse trådene jeg.....Føler ikke at jeg går glipp av noe for den saks skyld heller, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VET at det er folk som lyver her inne. ...og det er ikke den type mer uskyldige "løgner", som å beskytte sin identitet osv.

Vi snakker om bevisst ondsinnet løgn rettet mot enkeltpersoner, med formål å sverte vedkommende... men dette temaet hører ikke hjemme i en vanlig tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Vi snakker om bevisst ondsinnet løgn rettet mot enkeltpersoner, med formål å sverte vedkommende... men dette temaet hører ikke hjemme i en vanlig tråd.

Jeg har vært på KG lenge og har aldri sett noe som kan minne om det du beskiver, utenom beskyldningene om sinnsykdom da- men er det disse du sikter til?

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på KG lenge og har aldri sett noe som kan minne om det du beskiver, utenom beskyldningene om sinnsykdom da- men er det disse du sikter til?

Minnie

vel.

du har personlig løyet om pm'er jeg skal ha sendt deg, og pm'er du påstår ikke å ha sendt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sklir det ut i spekulasjoner og beskyldninger - ingen vits å holde denne åpen.

Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...