Gå til innhold

sexysadie

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Du hadde rett- det ser ut til at jeg blir kastet ut fra KG, fikk PM fra Gry for litt siden.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel.

Jeg skal være åpen og si at det ikke er alltid jeg er like enig med deg, Milla.....men....jeg håper at du ikke blir kastet ut, og videre vil jeg si at jeg synes det er fint å ha deg her.

Milo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla da, det er ikke riktig det du skriver.

I min pm til deg skrev jeg at om du fortsatte å til stadighet skrive innlegg som ble slettet ville jeg vurdere å utestenge brukeren din.

Dette står forøvrig klart i våre regler, og betingelser for bruk, og det burde ikke være en overraskelse for noen at brukere kan bli utesteng. Og som jeg også skrev til deg, slike vurderinger gjør jeg også rundt andre brukere som ikke følger reglene.

Videre skrev jeg også at jeg håpet du ville moderere deg litt i dine uttalelser, slik at du kunne bli i forumet, fordi jeg ønsker å ha deg her!

Jeg har aldri slettet noen som bruker fra forumet, og ønsker at forumet skal være for alle, og at alle følger reglene og er hyggelige mot hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det ser mørkt ut for min fremtid på KG Care... men men, alt må jo ende en dag ikke sant?

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stenger tråden fordi det ikke er noen grunn til å spekulere videre i dette.

Ingen utestenges fra KG så sant de følger reglene våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...