Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2003 #1 Del Skrevet 31. mars 2003 JOda skulle tørke den og smarte meg jeg hadde den litt for nær peisen og har fått et brunt område rundt den. Jumperen er hvit. Noen som vet om jeg kan farge denne hvit - har prøvd å bleike den i klor, men neida. Noen som vet hvor jeg kan få farge utenom vanlige dagligvare butikker der man kun finner svart, blått eller rødt ? Takker for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siina Skrevet 31. mars 2003 #2 Del Skrevet 31. mars 2003 Hei! Hvis det er en jumper du er glad i, og helst kunne tenke deg å slippe å farge, kunne du jo prøve å rense den (på renseri) først. Jeg hadde en uheldig episode med strykejernet på bunadsskjorten min, og flekken kom helt bort etter rens. Lykke til! :D -siina- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2003 #3 Del Skrevet 2. april 2003 Tusen takk Sina - da skal jeg prøve meg på det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå