Gjest christinamor Skrevet 31. mars 2003 #1 Del Skrevet 31. mars 2003 Her er et råd jeg fikk da jeg giftet meg, og som er gnaske lurt: Betal frisør og blomster dagen før, så slipper dere å tenke på det og på selve bryllupsdagen! det var godt å slippe å måtte betale når jeg stod der ferdig pyntet - det tar jo litt av "magien" bort også, og skulle surre med kode-klar og kvitteringer etc.....Så sant dere betaler dette selv, vel og merke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 3. april 2003 #2 Del Skrevet 3. april 2003 Vi fikk tilsendt faktura i etterkant på alle blomstene vi, og det var veldig praktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest christinamor Skrevet 4. april 2003 #3 Del Skrevet 4. april 2003 Jaja, eller betale etterpå - poenget var bare å slippe å styre med kort og kvitteringer på selve dagen - har nemlig ei venninne som glemte det, og det ble masse styr hos frisøren.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayla Skrevet 4. april 2003 #4 Del Skrevet 4. april 2003 Anbefaler alle å avklare på forhånd hvis dere ikke vil gjøre opp på selve dagen. Det er slett ikke alle bedrifter som sender faktura uten videre. Bare noe å ha i bakhodet.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå